Zo.... ff mn thee opdrinken en dan naar bed.... vent is naar training... kindjes op bed... (al ligt dreumes nog wel te protesteren...) ben zooooooooooo moe..... blehhh
o morgenavond kraamvisite..... hahahaha ik wilde ff wachten.....(me niet opdringen) maar vriendin belde zelf op...... ben benieuwd hoe mn kindjes reageren op die kleine...
whahaha cin kan gewoon echt niet, hier ook. Dochter was 3850gr bij de geboorte en 4 dagen erna ook al ruimschoots over de 4kilo. Vk schrok daar ook van en vond ook dat ik slagroom had, ik moest haar minder voeding geven :S
vosje Bekijk bijlage 95455 Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon, wat een bijzonder verjaardagskado!!! Geniet van elkaar...
Hitcke je gaat toch niet zonder mij bevallen?? rest ben ik weer kwijt... sorry ga nu ff lekker badje vol laten lopen en kleintje in bed leggen ohja nog even voor mijn buddy mama van sepp Bekijk bijlage 95457 en veel sterkte
@Mejojo aah arm kind..... @Ktje hahaha nee he dat kan niet hahahaha @Seth ja wie weet meid... Zo wij gaan dalijk film kijken heerlijk aan de chocolade en bankhangen heeeeeerlijk!!
ik doe dochterlief over een uurtje lekker in bad, manlief is weg voetbal kijken dus ik moet wakker blijven voor de voedng van 22.00 uur, was graag al naar bed gegaan vannacht 2 uur er alweer uit... en om kwart over 5 gaat elke vrijdag ochtend al de wekker.... en zoonlief word dan ook altijd al wakker.... Morgen zoonlief na het kdv... er is morgen restantenmarkt ... heeeeerlijk... kan ik zo van genieten van alles kopen voor weinig nou ik ga er vandoor, nog even een uurtje bankhangen aah heerlijk !! lekker van genieten .
@Mejojo ja die laatste voeding verheug ik me ook niet echt op die is het zwaarste.... Ja ik geniet nog even ervan straks heb ik daar de rust niet meer voor!!
@Vosje GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN DE GEBOORTJE VAN JULLIE ZOON IVO!!!! @Ktje Thanks buddy ik kan het wel even gebruiken! @Ego Mijn allerbeste vriend, mijn grote liefde, mijn hond Baron is niet meer Hij heeft vanmiddag om 16.30 na het uitlaten een hartstilstand gehad en is gelijk overleden .... ik ben helemaal kapot Sorry dames heb wel alles bijgelezen maar zit te vol met verdriet om een heel lang verhaal neer te zetten voor iedereen .. komt morgen wel weer ..
aaaah gossie wat zielig voor je zoontje zeg. Wat een nare val. Hoop dat e er snel minder last van heeft.
Ach wijffie toch...... hoe oud was je hondje....? zat niet in familie ofzo?? Wat vreselijk.... en wat zul je enorm geschrokken zijn...... hoe is je zoontje eronder....? Gecondoleerd.... want of ze nu op 4 poten lopen.... het is toch een lid van het gezin....!!! dikke knuffel....
oooooow meis wat ontzettend naar. Je maatje kwijt. Kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent. Hele dikke knuffel en sterkte!!!!
Baron is 8 jaar geworden ... Weet verder niet of het in de familie zat, ik heb het ook echt niet aan zien komen.. Man had ze net uitgelaten en ik zat binnen met sepp, ze komen binnen gerend en eigenlijk terwijl hij naar mij toe loopt begint hij te zwalken .. ik kan hem nog niet opvangen en neerleggen en toen liet hij alles al lopen .. sepp stond er ook bij maar die snapt er niks van .. hij heeft het de hele avond over baron gehad .. man en ik hebben baron in de auto getild, man wilde perse nog evne met hem naar de dierenarts en sepp liep achter ons aan te reoepen Baron Baron .. pffff nou ik had het echt niet meer .. Man heeft baron bij de dierenarts achter gelaten en is terug gekomen nou dat begreep sepp weer helemaal niet .. dus ik hem hem verteld dat baron heel hoog in de lucht is in de hemel .. en sepp vroeg of baron met het vliegtuig was .. ik ben benieuwd hoe het morgen gaat normaal gaat hij de honden altijd eerst knuffelen als hij 's ochtens beneden komt ...... ik kna het gewoon nog steeds niet geloven ..
meid, vind het zo ontzettend klote voor je !!! gecondoleerd met je lieve hond !!!! heel veel sterkte lieverd !!! xxxxxxxx
Ik weet niet meer zeker wie het nou vroeg laatst,maar hier nog even een foto van onze nieuwe kastenwand. Let niet op de troep, das zooi uit Ivy dr kamer die ff bij ons stond
Ach meissie..... hoop dat je zoontje (en jullie ook, maar vooral hij) een plaatsje kunnen geven...... maar idd hoe leg je zoiets uit....? .... moeilijk ..... en zeker nu.... bedoel... dat zijn dan (binnenkort) 2 grote veranderingen in zn leventje...