Precies allemaal wéér heel bekend. Ik met een iets ander verhaal of eerder verhalen. Te veel om op te noemen. Ik laat mij mijn/onze momenten NOOIT meer zo afnemen door dat gekneus door de artsen. Luister naar je hart en zeg wat je te zeggen hebt en laat je niet heen en weer schudden door die lui Amigo
Rustig hier vanavond! Hier lekker aan het bankhangen.. Beeb is weer erg druk hier in mijn buik, het lijkt wel een golfslagbad .. IK weet dat veel dames hun buik gaan missen maar ik kijk uit naar de tijd dat ik weer alleen in mijn lichaam woon
Morgen laatste 'vakantie' dag. Tussendoor naar de gyn en precies zo'n BREEK DE DAG, dus we kunnen niet met ons drietjes weg zeg maar. Dat vind ik heel jammer, maar ja het is niet anders. Wat wel leuk is, is dat Hijvandehoek morgen weer eens nette heren schoenen gaan kopen. Voordat wij er waren, kon hij kopen wat hij wilde zeg maar en dat is nu al een tijdje op een laag vuurtje gezet. (En eh ... die schoenen beginnen bij de 300 he) Wat fijn dat ZIJ zo goed kan sparen YEAH En eh wat ook leuk is, is dat Zij morgen sieraden gaat kopen voor haarzelf. YEAH, daar heb ik weer zin in. ZO sluiten we onze 'vakantie' toch nog positief af zeg maar. Mees krijgt een mooie garage of zo iets. Duidelijk niet weg geweest, dan maar op deze manier verwennen. Heb er zo'n zin in
Ik ook ik ook ik ook hoor mama van Sepp Ik voel mij net een kever of een gorilla. Zelfs als ik zit, zit mijn buik mij in de weg. Mijn buik raakt mijn dijen.
hier geen golfslagbad.... maar eentje die via de buik naar buiten wil.... voelt ook niet prettig.... Nee, ben wel genezen van het zwanger zijn nu..... straks weer lekker kunnen liggen en gewoon lopen.... lijkt me fijn..!!!! Genieten van de kindjes..... ben alleen benieuwd hoe mn lichaam er straks uitziet... wat de schade is.... nouja ben iig 3 wondertjes rijker...
Nou dat klinkt als een goede vervanging van een uitstapje! Wat voor sieraden ga je kopen? OP de een of andere manier had ik je niet echt onder het kopje sieraden kopende vrouw gezet (al weet ik dat je niet graag in een hokje wordt geplaatst en ik dit ook nooit doe), je vormt je toch automatisch een beeld bij iemand
ik zit hier trouwens ook helemaal niet meer op de bank... alleen nog op die hoge stoelen.... of liggend in bed.... vind mn buikje ECHT in de weg zitten, met het verzorgen van de kindjes... ff op schoot nemen om schoentjes aan te doen.... uhhh nee wordt, niets.... en meer van die dingen.... Gisteren wilde ze allebei op schoot zitten.... nou dat ging niet...
fijne visual !! hier zit de buik ook behoorlijk in de weg .. en de laatste dagen ben ik ook zooooooo kortademig echt niet grappig
Soooo dure schoentjes zeg... , maar idd wel een lekker verwen daggie.... als afsluiter.... ennuhh hoeft Mees niet meer jouw buik te gebruiken....
Jaaaaa lekker! Wil ook zo graag weer op mijn buik slapen Idd genieten van de kindjes .. Volgens mij gaat die schade bij jou hartstikke meevallen .. tenminste aan je foto's te zien Ben er hier eigenlijk ook wel benieuwd naar hoor (maar dan vooral de borstpartij )
Tja... die borstpartij..... zouden ze ook beha's verkopen van het merk: pickwick.... nouja we zien het wel hoor.....
Hier ook hoor! Lekker chillen op de bank is er echt niet meer bij, meer echt rechtop zitten of op mijn zij liggen... En sepp begrijpt inderdaad ook niet dat hij niet meer lekker op mama kan zitten en liggen
Ja we zien het wel maar dat is echt een van de weinige dingen die ik echt goed kan waarderen van die zwangerschap, die mooie prompte borsten
Is prima meis. Je vraagt het heel netjes. En nee, klopt ik ben niet echt de sieraden vrouw, maar sinds ik voor mijn moeder op stap ben geweest heb ik de sieraad mogelijkheden voor mijzelf gevonden zeg maar. Je kan 'm zo maken als je wilt, met een flink uitgebreide keuze met betekenissen. Ondanks ik een 'ruig' typje ben zeg maar, ben ik ook wel een erg gevoels mens. Ik ga dus ook beginnen aan mijn TROLLBEADS armband. Het is alleen geen goedkope hobby zeg maar. Eén van de trollbeads, zal weer een perkament vorm zijn, waar ik de namen van mijn kinderen en HIJ laat graveren. trollbeads - Home is een super site YEAH
Ik stond bekend om mijn mooi gevormde borsten. Niet te groot niet te klein en mooi stevig en rond. En ook gelijk van vorm. Nou ... na de zwangerschap van Mees is dat echt downwaards gegaan ... letterlijk. Vandaar ook dat ik mij als een 'gorilla' voel. Een ronde buik en dan (oke weer iets meer gevulde) de borsten die iets naar beneden wijzen. Gisteren was ik plaatjes aan het kijken met Mees. De apen kwamen aan de beurt. Bij de apen zei hij dan: "Oe oe ah ah ah", en bij de gorilla zei hij: "Mama" Oke ... leuke bevestiging. Maar ja, zoals eerder aangegeven, we gaan er zodra het financieel weer goed gaat zeg maar, er wel wat aan laten doen.
Het eind resultaat zal een tijd duren hoor. Alleen de armband en het slotje is al DUUR en dan de rest nog. Eigenlijk houd ik iets meer van het goud zeg maar, maar dát is zo duur dat ik daar maar niet aan begin. Één zo'n steen kan al over de 1000,- kosten. Dát gaat mij iet wat te ver
Ok lieve dames ik ga afdruipen Ik ga nog even een vaatwasser leegruimen en dan naar bed! Morgen moet ik werken maar ik ga met mijn baas praten en probeer dus om 15.30 naar huis te gaan zodat ik nog even een uurtje rust heb voordat ik sepp ophaal van het KDV. En dan volgende week nog maar 4 dagen werken YEAH