jammie, lekker. Die cheescake dan, niet de krampen. Ik heb een bakje emt chocoladekoekjes gepakt. Ff wat troostvoer.
in de islam moet je sowieso 40 dagen wachten voor je gemeenschap mag hebben, koraan mag lezen en mag bidden... als je na de 40 dagen nog bloedverlies moet je ook nog wachten maar sowieso 40 dagen... toch? toch nog even de link gelezen... ik had geleerd sowieso 40 dagen... maar goed... nooit te oud om te leren...
het is wennen voor jullie zonder jullie maatje... kan ik goed begrijpen... en vooral voor sepp natuurlijk, nog veelste klein om het te begrijpen... komt van zelf... geef het tijd...
Ktje proficiat met jullie zoon Ryan! Silkie wat een r*tnieuws...... hoop echt dat het snel beter gaat met jullie mooie meid Hier gaat het eigenlijk super, Elize en Naomi liggen beide sinds gister in een wieg en houden zich goed op temperatuur. Hebben sinds vanmorgen ook geen sonde meer door hun neus dus ze zijn hard op weg naar huis. Zo zie je maar weer hoe dicht goed en slecht nieuws bij elkaar ligt.....Silkie meid ik hoop echt dat jij heel snel ook goed nieuws hebt
pff zeg dat !!! we hebben er nu maar geen pleister meer op, er komt nu een mooi korstje op, en nu kan morgen dan ook niets meer verkeerd geplakt worden hoe gaat het met jou ? klote dat de verbouwing niet opschiet zeg !! zeker als je mannetje het zelf doet kun je er weinig mee hé als het niet volgens planning gaat.... hopelijk schiet het gauw op meid. knuff
ik vind het ook heel erg om geen rekening met de buurt te houden, zeker als er kinderen zijn, maar ze komen van de boer... dus ze zijn gewend alles luidruchtig te doen... maar dan moet je niet opeens in het dorp gaan wonen als je dat wil blijven doen.... en een keer een feestje.. ach weet je ...daar heb ik geen eens geen problemen mee als dat een keer de hele nacht doorgaat. maar ze gaan al 2 keer per week minimaal door tot een uur of 24.00 ( en dat vind ik al laat !!zeker met kinderen en ik moet er weer vroeg uit en nu dan de nachtvoedingen ) en als ze dan de nacht door willen trekken... HALLO ... je weet dat je buurvrouw net bevallen is...elke idioot weet dat dat gebroken nachten betekend...!! kom ff aan de deur... of doe een briefje door de brievenbus... dan kan ik of manlief optijd naar bed om alvast een beetje voor te slapen... voor het geval de kinderen wakker worden. gelukkig gingen ze bij jou voor de deur weg !! ik weet niet of ik het bij vreemden had gedurft haha, denk dat ik manlief naar de deur had gestuurd
hou op schei uit, ik krijg er wat van. Hij is nu in ieder geval onze slaapkamer babyklaar aan eht maken. Dus opruimen, plaats maken voor wieg en commode en wieg en commode in elkaar zetten en dan morgen nog het stukje muur maken naast de kastenwand. Volgens hem lukt het dan ook nog om morgen Ivy's kamer te behangen maar dat kan ik me niet goed voorstellen in het tempo waarin alles tot nu toe gaat. Eerst zien dan geloven dus. Bij mij blijft mn buik onrustig en pijnlijk ondanks dat ik zo goed als niks doe.