Ja ik vind het erg mooi. Je kunt het zo maken, zoals jij dat zelf wilt en dáár houd ik van Één soort zal ik zeker niet gebruiken en dat is 'groen' en bloemetjes en beertjes e.d.
..... jij bent echt creatief zeg...!! kan jij ook tekenen trouwens......?? vond die fantasy dingen wel mooi.....!!!
Meiden ik ga ook slapen. Het waren twee spannende dagen voor ons en kon net ff alleen maar alles van me af janken. Dus kruip nu maar lekker mijn bedje in. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Ik heb het Grafisch lyseum gevolgd (niet af kunnen maken, omdat ik een zwaar ongeluk kreeg toen). Reclame tekenen, en als je die lessen wilt volgen moet je goed kunnen tekenen. Heb echter al jaren niet gedaan of geen tijd voor gehad, dus zal het echt weer deels moeten leren hoor. Maar ja, je weet beeldhouwen is ook één van mijn hobby's, die ik zeker weer wil oppakken ... tijd tijd tijd, waar blijft de tijd
je kan het maar beter kwijt zijn.... uit je systeem gooien..... hopelijk kun je nu lekker slapen... want niets is zo vermoeiend als spanningen...!!!! Slaap lekker....
En ja ... weet niet of ik het hier kan zeggen, maar ik heb ook mijn MBO opleiding Uitvaartleider + reparatie technieken gedaan en diploma's gehaald mét goede cijfers. Echter ga ik toch over twee jaar mijn andere opleiding gebruiken om mijn eigen praktijk op te zetten, wat betreft Pedicure. En dat dan uitbreiden.
Oei Wendy, ik hoop voor je dat je tot rust komt. Lichamelijk, maar ook in je koppie. Dikke knuffel en slaap lekker
oja... uitvaartleider.... was ik helemaal vergeten zeg..... en reparatie technieken..... Van wie heb jij eigenlijk het uhhh "rebelse".... zit dat bij jullie erin... vader/moeder? of toch iets van jezelf..?? (wat je duidelijk al doorgegeven hebt in je zoontje... 8))
Dat rebelse heb ik denk ook van beide ouders én van mijn broer, al ben ik na mijn vader dan de rebelste hihi. Ik heb jonge ouders en één ding heb ik o.a. geleerd van mijn ouders, is dat je bent zoals je bent en niet zoals je er uit ziet. Je hart en gevoel liggen niet in de manier van kleden of kappen Al dachten fam er soms anders over. Toch staan zij nu te kijken, hoe een leuke fam wij eigenlijk zijn. Iedereen voelt zich ook erg op hun gemakt bij mijn ouders. Of vrienden nu punk of what ever zijn, dát maakt niet uit. Het is de binnenkant waar het om gaat he. Op de verjaardag van mijn moeder afgelopen 1 aug, kwam ook weer sinds jaren een oude vriend opduiken. Een hele aparte man. Toen we hem leerden kennen (of mijn moeder eigenlijk .. min moeder is geen punk he, maar wel aparte kapsel en kleurtje, door invloeden van dochter), zat hij een keer bij mijn ouders binnen. Gezellig te visiten. Ik kwam binnen en keek vanuit de gangdeur (toen) door de planten bak naar de huiskamer, die drie treden dan de keuken lag zeg maar. En ik zeg tegen mijn moeder "Zo! Heb je een nieuwe plant", waarop de plant zich omdraait en het die vriend dus was. We moeten er nog steeds om lachen, als we daar aan terug denken. Hij had toen ECHT een ontploft matras
Ik ben geen punk meer hoor. Ik zie er zelfs 'vrij normaal' uit nu, maar dat komt wel weer een petitje hoor. Alleen anders. Hijvandehoek ziet er keurig uit en in zijn pak helemaal HOT, maar men moet eens horen naar wat voor muziek hij luistert Hij gaat/ ging gerust naar Opera's enzo dat vindt hij ook prachtig, maarrrrrr hij houdt ook heeeeeeeeeeel erg veel van dat 'blackMetal'. Waar ik dus helemaal NIET van hou . Dat gegorgel zeg maar ... En JUIST omdat men dat niet van hem verwacht, vind ik dat zo leuk. Het ligt zo ver uit elkaar ...
Wel absurd dat we al in deel 6 zitten...... als je naar de andere maanden kijkt..... ok.. de juli mama's zijn in deel 7 bezig.... maar september is ook nog niet afgelopen... sterker nog... het is nog niet eens begonnen...
Hahaha, ik zat echt nét te kijken van 'Heej, de juli dames zitten alweer in deel 7'. Maar eh .. wij zijn twee maanden later uitgerekend he. Al zijn er al veel meiden van ons vroeg bevallen hoor .
pffff.... fijn hoor.. huisdieren hebben met kleine kinderen.... mn kat wou net naar buiten.... maar moet binnen niets hebben van de hond.... dus ik die uit elkaar proberen te houden..... maar de tussendeur sluit niet meer... bleek de voordeur op slot.... dus ikke klooien om zorgen dat hond en kat niet bijelkaar konden komen..... is peuter wakker geworden.... die is dus nu weer aan t roepen.. (zucht..) en moet ik weer uitkijken dat dreumes niet wakker wordt..... pffff wat een huishouden.....