@buddy ktje: fijne nacht samen. lijkt me idd spannend zo eerste nacht. geniet lekker van jullie mooie knulletje. @karagoz: spannend hoor. ik lees het morgen vroeg wel hoe en wat het er voor staat. in ieder geval veel sterkte/suc6 met een evt bevalling. ben echt benieuwd. maar nu nog een uur wachten voor mij is te veel. ben erg moe. fijne avond ladies.
Ktje wat bijzonder toch he! Eergister zaten we hier nog onze ervaringen over de steken uit te wisselen, en nu heb jij gewoon al een klein prinsje in het wiegje liggen.. Heerlijk!!! Een hele fijne eerste nacht samen!
hier helaas niet.... ga zo naar bed ... vannacht is de voeding voor mij maar tijdens het voeden misschien ff gauw achter de laptop duiken voor nieuws
Nee hoor ik hoef dat ook allemaal niet te zien..vind het al spannend om zelf weer mee te moeten maken.
ik vroeg aan de vk of ze niet langs moet komen om te kijken of ik ontsluitng heb, maar dat hoeft niet want het gaat snel bij een 3e bevalling, dus over ruim een half uur terug bellen en als het nog steeds het zelfde is gelijk naar het ziekenhuis...
Dat is wel een relaxte vk. Ik ben bang dat ze eerst 3x langs komt en dat ik dan pas op het laatste moment naar het ziekenhuis mag en dat terwijl mijn eerste bevalling ook maar 9 uur en 45 min duurde
@Karagoz, zoals het er naar uitziet ga je over een half uurtje naar het ziekenhuis. Wens je alvast succes en sterkte, wordt een lange nacht dan waarschijnlijk.
Lees trouwens net op de site van Miranke, dat Sanne dinsdag na huis mag.. Las dat ze nu 2500 gram weegt..
Wij hebben trouwens ook afgesproken met de vk dat ik bel als het aan de gang is en dat we zonder dat ze langskomt al naar het ziekenhuis gaan en dat we haar daar ontmoeten