Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Meiden bij deze wil ik deel vier openen!!!

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Woehoe! Deel 4 alweer! :)

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    check

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

tjee wat gaat het snel, maar jullie kletsen ook veel hoor.
    Ik kan het af en toe niet bijhouden.

XXX Gusam

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D deel 4 alweer! in welk deel zouden we gaan bevallen???;)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gusam wat heerlijk dat het einde wat dat betreft in zicht is! Succes nog even en dan…genieten! Ik vind het echt superknap van je hoor dat je het zo redt! Mooi buikje!
    Incog succes dan de volgende keer bij de kapper!
    Karin wij hebben niet de Gulliver, maar het bedje van 35 euro;) Toen we die kochten hadden ze die andere nog niet, of wij hebben m toen niet gezienJ Het bedje is heel stevig, er kan alleen geen zijkant uit maar dat vond ik eigenlijk wel fijn. Olaf is er behoorlijk in te keer gegaan (springen enzo) maar hij staat als een huis;) de rest van die serie is idd niet zo stabiel, dat hebben we dan ook nietJ

Wassen etc: Ik was met ons eigen wasmiddel, alles een keer op de max temperatuur waarop het gewassen mag worden, ook de kleertjes die Olaf al gedragen heeft. Ik verpakte het niet, dat deed ik alleen met de hydrofielluiers voor de bevalling, nu weet ik niet wat ik doe, Olaf heeft waarschijnlijk astma en het zit in de familie dus ik denk dat ik de kleertjes zo stofvrij mogelijk wil hebben, pedaalemmerzakken dus;)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    aaah ik ben zo nerveus! We gaan vanmiddag een proefrit maken in onze mogelijk nieuwe (2ehands) auto!
    Een peugot 307 station, metallic grijs. Ik vind het zo spannend, dat heb ik altijd met grote uitgaven...brrr

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    we hebben trouwens iets geweldigs gevonden! We wilden graag op de babykamer gaan werken met figuurtjes van Leendert Jan Vis, eigenlijk wilden we Me To You beertjes maar die zijn wel erg moeilijk te schilderen, toen vonden we deze link: Haar schilderingen zijn briljant! We hebben gemaild om een prijsopgaaf, als het te doen is krijgen Olaf en .... (jaja we zijn uit een NAAM!!!) allebei een schildering:D Olaf van Cars en .... van me to you:D

9. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    check

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Ik zit nog lekker te reageren in deel 3 en omdat ik altijd bericht voor bericht reageer, kwam ik er bij het laatste bericht achter dat we naar deel 4 zijn ;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    InLove: Sorry, ik zie nu pas hoe mijn berichtje overkomt en ik wilde jou ook zeker niet aanvallen... :)

Hier moet ik inderdaad dus wél naspoelen met azijn om de eventuele wasresten eruit te halen, kleintje heeft een mega gevoelige huid, helaas...
    Wat een mooie buik en ook heel mooi, hoe je die foto bewerkt hebt!

Yukl: Hoe is het nu met je kleine mannetje? Sterkte ermee!

Gusam: mooie buik ook hoor! En groot al!!!!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh geweldig!!!!! Super zo'n muurschildering! Ik wilde hier eerst ook zelf gaan schilderen, maar nu vind ik het toch teveel moeite, dus we gaan toch weer met een mooie muursticker werken...

En hee, wat geweldig dat jullie uit de naam zijn!!!

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Brrrrrrrr, hier krijg ik af en toe toch wel een beetje de kriebels. Bij zoonlief kreeg ik namelijk met exact 27 weken mijn eerste keer premature weeën....

Nu gaat alles heel anders en veel beter, maar toch merk ik dat er zenuwen opkomen nu, zo 2 dagen voor de 27 weken!!!!

Vanavond herkansing van de pretecho, eens kijken of ons mannetje zich nu wel goed wil laten kijken ;)

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kan me voorstellen dat je het spannend vind!
    Zoiezo gaat het zo snel! Nog maar 10 weken en dan mogen we thuis bevallen! Onvoorstelbaar toch!?

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    de auto, idd superspannend!

Als zij te duur is dan ga ik zelf schilderen:) En dan wel figuurtjes van Lendert Jan Vis:)Heb er zon zin in!
    Weten jullie al wat voor muursticker?

En ja, we zijn eruit! De eerste naam dan:) De tweede moet nog steeds;)

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames. Het volgende deel alweer, jeetje gaat hard hoor.
    We bevallen in deel 6 ofzo denk ik hihi. We kletsen nu al veel en straks met verlof zal dat vast meer zijn.

@ wassen, ik was hier alles gewoon met onze eigen wasmiddel. Mocht hij een gevoelige huidje hebben komen we daar vanzelf achter. Of ik het in een zak stop weet ik nog niet, ligt eraan wanneer ik het ga wassen.

Liefs

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh oeps, is er al een deel 4 :D Even gemist ;)

@ paloe: ik zie geen link? :(
    En ben benieuwd of de auto bevalt!

@ incognito: kan me voorstellen dat dat toch heel gek is. En ben benieuwd naar de herkansing van de echo :) Foto's! :D

Hier een vreselijke rot nacht gehad... Zoonlief lag bij ons in bed, maar was zo ontzettend aan het woelen, dat ie me de halve nacht wakker heeft gehouden. Nu dus lekker gaar. Het eten ging vanochtend iets beter, dus ik hoop dat de tand nu eindelijk snel door is. Maar volgens mij komen er meerdere door. Hij is wel op het KDV nu en dat was weer huilen bij het afscheid. Gaat dat ooit nog over? :( Net even gebeld en hij was gelukkig wel lekker aan het spelen.

Soms bekruipt me het gevoel 'wat nou als ik te vroeg beval'? Haha, ik moet nog zoveel doen! De tijd vliegt echt voorbij de laatste weken.

Zo, nu ga ik aan de slag ;)

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

het voordeel als je alleen bent is dat je alleen de naam uit mag kiezen, dus geen partner hebt waarbij je rekening mee moet houden. en er zijn nog wel meer voordelen hoor!! :D

Ik ga weer aan het werk in mn huisje.

XXX Gusam

19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Dan ben ik gelukkig niet de enige:)

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ja, werkelijk onvoorstelbaar! En ondanks de pijn, vind ik dat tóch ook jammer! Dan is dat magische weer weg van zwanger zijn...

Onze muursticker wordt die van Bambi en Stampertje, zó leuk! Wij houden voor de kinderkamers wel van een thema :)

Oh, die tweede naam komt ook nog wel!

Deel Deze Pagina