Ik heb ook sterke buikspieren Tab, ik heb 23 jaar gevolleybald dus ik ben bang dat die de 'boosdoeners' zijn... Ik moet wel zeggen dat het bij mij er ook vooral aan ligt wat ik aan heb of je een bolle buik ziet of niet. Maar mooie buiken hoor meiden!
Hier ook weer een nieuwe foto.. Vandaag gemaakt, dus precies 30 weken. Niet letten op m'n ondergoed hoor, kwam net onder de douche vandaan en heb geen zin om weer een nieuwe foto te maken Maakt niet zoveel uit toch? Bekijk bijlage 168535
Mooie foto's!! Hier een flinke groeispurt gehad volgens mij. ( of ik wil te graag het zien haha) Eerste is met 29 weken en 4 dagen Tweede vandaag, precies 31 weken ( krijg het niet voor elkaar om ze naast elkaar te zetten nml)
Norah, ja dat is een duidelijk verschil..!! Mooi om te zien zo, en wat is dat snel gegaan zeg haha leuk
Ik vind jouw avatar foto erg mooi! Heb je daar een speciaal bewerkingsprogamma voor nodig om dat zo te krijgen?
Ja klopt.. Photoshop CS5 heb ik daarvoor gebruikt. En natuurlijk een goede camera + belichting + zwarte achtergrond Hij doet trouwens ook mee aan de buik van de maand (voor als je nog niet gestemd hebt)