Hier is mijn buik met precies 33 weken. Genomen op vakantie in Engeland. Het blijft een redelijk bescheiden buik. Vanmiddag dan ook weer een groeiecho om te kijken of alles goed gaat met ons mannetje.
Thanx!!! Baal alleen een beetje, want ik had hem in het verkeerde formaat doorgestuurd dus nu is hij heel erg klein, maar goed, wel leuk om een maandje in de picture te staan... Meiden, mooie buikjes hoor!!!!! Hier ook weer een foto van mij, vandaag 36 weken precies...
he meiden mooie buiken! Ik heb even een vraagje weet dat dit een buikfoto topic is maar misschien kunnen jullie me toch even helpen Wanneer moet ik beginnen met de kleertjes wassen? En mag ik het gewoon wassen met robijn en robijnwasverzachter. En mag ik het gewoon in de droger doen? Raak op de een of andere manier laatste tijd een beetje in de stress van alles komt niks uit me handen en ben bang dat ik straks niks af heb als ze komt Bedankt alvast! Liefs brenda
Bekijk bijlage 172738 33 weken zwanger! Het gaat nu lekker opschieten,ik kan niet wachten! Bij mij hangt alles sinds vorige week klaar in de kast,gewassen en gestreken,heb dit ook al gedaan vanwege mijn BI voor het geval ik straks echt niets meer kan doen!
Ik gebruik wel mijn eigen wasmiddel maar gebruik voor de kabouterwas nu even neutral wasverzachter. Ze raden met een gewone wasverzachter in het begin af volgens mij en zonder wasverzachter vind ik het niet fijn aanvoelen. In de droger wordt volgens mij ook afgeraden maar ja... ik doe het wel gewoon in de droger hoor. Ik ben nu bezig met alles te wassen e.d. maar dat is meer geweest omdat mijn andere zoontje nog op de babykamer sliep. Hij heeft sinds dit weekend een nieuw kamertje
Meiden mooie buikjes!! Ik gebruik waspoeder voor gevoelige huid, geen wasverzachter en echt wel in de droger! Behalve het nieuwe spul dan, dat hangt aan de lijn.
Draaien in bed is verschrikkelijk! Ik doe het nu gewoon in stapjes en vraag dikwijls de hulp van mijn vriend Ja, de haartjes zijn geknipt .. er is een groot stuk af maar 't was dringend nodig!! Uit ervaring weet ik dat dat na de bevalling lang zal duren eer het nog eens geknipt wordt!
Hey meiden, Hier ook weer even een berichtje van mij... wat leuk om de groeiende buiken allemaal weer te zien... we blijven ook maar doorgroeien....!! Ook fijn dat we zo langzaam aan allemaal met verlof zijn/binnenkort gaan... dit word m'n laatste werkweek...!! Hier alles gewassen, moet nog wel wat strijken... maar dat komt deze week wel een keer...!! En allemaal super mooie buiken nog steeds.. het is en blijft een wonder... Groetjes
Meiden super bedankt voor de antwoorden weet nog niet echt waar te beginnen want wat een kleertjes Allemaal verschillende kleuren en stofjes dat word nog wat... Ik koop dan wel even andere wasmiddel en wasverzachter wel jammer dat er geen lekkere geurtjes aanzitten dan ik ben dol op robijn!!! En meiden weer super mooie buikjes om te zien en hier ook iemand die niet zelfstandig uit de bank kan komen en in bed draaien haha lijk wel een zeehond als ik moet omdraaien
ik heb alles wel gewoon met robijn gewassen.... alleen geen wasverzachter, je ziet snel genoeg of ze er wel of niet tegen kunnen......