Mooie buiken zeg! @lisa,gaat alles weer goed met jou en de baby? En wat een buik heb je toch zeg! Kan me voorstellen dat je hulp nodig heb Ik kan zelf ook steeds moelijker omdraaien in bed,word er 's nachts ook elke keer wakker van,maar dat komt ook omdat het pijn doet aan me rug/bekken
Ik heb de spulletjes ook gewassen met een neutrale geur wasmiddel. Wat ik doe voor het toch o zo lekkere geurtje zijn van die geur zakjes van zwitsal in de kast bij de kleertjes! Heeeeerlijk! haha
Behalve dat ik me nu écht hoogzwanger voel, gaat alles nog super met mij en de baby! Kindje deed het de vorige controle heel goed, binnen 2 weken mogen we weer terug en dan horen we wel verder!
Mijn vriend vraagt weleens of hij een takelwagen moet halen als ik me omdraai .. grappig joh :x ( ) Ik ben toevallig ook nog even naar de kapper geweest vorige week. Je weet inderdaad niet wanneer je weer eens kan na de bevalling
Mooie buiken weer gezien! Ik gebruik gewoon Dash en als wasverzachter azijn.. (Azijn neutraliseert ook nog, dus mooi handig) Gr. Carlien
Ik heb even een collage gemaakt van beide zwangerschappen voor het verschil! Links 33.5 weken van de eerste Rechts 34.1 weken van de tweede!