Ik had ook al zo 1 geplaatst met mij alleen, maar hier ook nog een met m'n hubbie.. hihi Bekijk bijlage 177086
Ik zal ook eens eeen foto hier plaatsen is leuk om te zien hoe een grote buiken jullie allemaal al hebben.. Ik ben vandaag 38 weken en 2 dagen
Groeit goed dames! Hier ook nog een van mij...ben bijna 37 wkn. en INEENS begint mn buik echt te groeien. (lekker laat haha ) Het wordt nu ook echt behoorlijk zwaar; pijn in mn schaambot etc. Morgen horen we van de gyn welke datum de keizersnee gaat worden, en wanneer onze kleine vent dus geboren wordt! *spannend*
Mooi buikkie hoor! Waarom krijg je een keizersnee? Ik heb vorige keer ook keizersnee gehad(niet gepland) Kans is groot dat het deze keer hier ook weer op uit draaid maar we gaan het wel eerst gewoon proberen
Maris, ik krijg een keizersnee omdat de baby in stuit ligt en ook (zo bleek vandaag weer eens) met 1 been naar boven en 1 been naar beneden...stuitbevalling is dus geen optie. Gelukkig hadden we de keus voor een keizersnee voor de echo al gemaakt.
Nou hier weer door de keuring! Beepje ligt nu op zn laagst ingedaald... zag er heel grappig uit op de echo... MAAR de baarmoedermond is gewoon nog stug hoor! Whhwhaaaaa dit geloof je toch gewoon niet! Dit word een heel eigenwijs kind Ik moet zondag weer terug komen! Nu wel even flink last van weeen na het inwendige onderzoek oeffff De gyno melde nog wel even dat hij tot 11 september niets wil ondernemen als dat niet nodig is... leuke datum voor een moslima LOL
Mooie foto!!! @Maris, nee ik had het ook veeeeel liever zelf gedaan maar het is niet anders. Ik ben nu maar gewoon blij dat ik hem over 2,5 week in mn armen kan houden en eindelijk kan knuffelen!