Was nog bijna precies hetzelfde als de vorige keer! Geen ontsluiting, baarmoedermond is verkort en verweekt maar niet om over naar huis te schrijven! Kleintje daalt iets in,, maar helemaal niet veel! Gelukkig kan ik me er wat aan optrekken dat dat bij mijn dochter precies zo was en uiteindelijk toch 10 dagen te vroeg geboren Ohja, kleintje werd op 37.5 weken 3500gram geschat
@lisa, Gelukkig is alles dus goed met jullie kleintje! Nu al 3500 gram geschat? Nou ben erg benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan wegen Succes met de laaste loodjes Ik ben het wel een beetje zat,van mij mag het wel komen ZIjn er intussen al meiden bevallen?
(In sommige andere topics zijn idd al best wel wat vrouwen bevallen.. Ondertussen hier rustig wachten, wachten en wachten!) 37 weken (Wat is een buik toch lekker licht in het water..)
oh lisa, ik verbaas me elke keer weer over jouw buik.. Het lijkt wel op die foto of hij helemaal niet vastzit aan jou lijf.. of je een skippybal op schoot hebt.. Niet lullig bedoeld hoor...ik vind het juist leuk.. hier 39+1 en ik wil het eruit hebben.... Ik wil het vasthouden en zien hoe het eruit ziet..over dr wangetjes strelen...en die buik eens zien inkrimpen... liefs..Jolyn
Er worden nog maar weinig buikfoto's geplaats,ik zal er zelf morgen weer ff 1 plaatsen,zijn er al meerdere baby's geboren? Hier alles nog rustig!