Hallo dames, Mooie buiken staan er weer bij hoor.. En wat een verschillen ook, niet alleen qua grootte.. Ik heb er ook weer een paar gemaakt.. zal er hier wat plaatsen.. (26 weken) Bekijk bijlage 162373
En hierbij de laatste.. met hartjes Bekijk bijlage 162376 Nou staat er wel weer genoeg spam van mij tussen dacht ik zo hahahaha
Hier mijn buik van vandaag, 28 weken Niet echt gegroeid geloof ik afgelopen week, wel wat veranderd qua vorm. Van mij mag ie wel even een groeispurtje gaan maken
Mooie buiken meiden!!! En lydia, leuk shirt... Heb hem vandaag aan in het roze, heerlijk ding! Aanstaande maandag heb ik mijn buikenshoot, zal daarna wat foto's spammen...
Ik wit en grijs, heb hem nu aan haha zwart is ook leuk alleen die maat was er niet voor mij ... rek lekker en mooi lang
ja vond m niet zo lang.. maar net lang geneog hihi .. heb maat M maar had liever S gehad achteraf.. ( hij rekt wel heull erg haha )
haha oh die vrouw in de winkel zei nog, ze vallen groot uit maar lydia dan kan je hem straks ook nog aan voor als je nog groter wordt anders krijg je van die uitgerekte bloemen haha
Bescheiden buikje Cos, maar ik vind dat je tov de vorige foto die je hebt gepost, wel goed gegroeid bent!