Will: Wat ben jij een schattig klein ding en dan ook nog zo'n schattig buikje haha Inderdaad ook een erg leuk kamertje! Mango: Mooi!!! Ik ben ook benieuwd naar de rest Breastmommy: Ook mooi!
30 weken alweer, ik merk nu dat mijn buik goed aan het groeien is. en alleen naar voren. als je achter me loopt zie je niets en nog steeds geen scheurtjes *fingers crossed*
thanks! en het shirtje dat ik aan heb (een ongevraagde tip hoor hihi) die komt bij de hema vandaan, zijn stretch en 2 voor 10 euro dacht ik, in allerlei kleuren. lekker met korte mouwtjes en V-hals om de enorme borsten een beetje te verdoezelen
Je groeit nu goed tab, mooi hoor!!! Ik heb weer wat foto's gekregen... Omdat het een bevriende fotografe / vriendin is heb ik haar de vrije hand gegeven dus sommige foto's zullen jullie misschien wat té of arty vinden, maar ik ben er superblij mee... Dit is een van mn favorieten...
wow mango ze zijn allemaal mooi!! ze hebben allen wat aparts....erg mooi om te zien hoor! tab, ja wij gaan gelijk op alleen ben ik 27 weken zeg vraagje, voelen jullie allemaal jullie kindje dagelijks..rond de 27 weken??