@ Cos Ik ben nog niet bij de apotheek gewest, maar moet vandaag wat kleintje heeft en ontstoken (!) waterpok.. dus moet AB zalf, anders wordt het een litteken.. @ Aichaatje Klinkt lekker, gevulde aubergine, ik maak vaak gevulde paprika.s Ik ben hier ook een voorstander van vers eten Heb altijd veel rijst en bruine bonen in huis, alleen blikjes mais heb ik haha.. en wat tomatenpuree... Maar verder Hoe ik kip en aardappels uit de oven maak.. Tsja.. Niet zo bijzonder, weet nu nog niet hoe ik het donderdag doe.. Maar ik kook altijd zelf aardappels, snijd ik in plakjes stapel ik als een soort lasagna met wat groenten, kaas en kruiden.. Dan de kip dat vind ik lekker van die maggi braadzakken, maar misschien maar ik nu wel een andere kip omdat ik niet zoveel vlees eet (lees niet) Ik houd jullie donderdag op de hoogte deal?
goedemorgen dames, heb niet veel tijd om alles te lezen, dus even snel topic doorgelezen... 2 knullen en een meid, ben benieuwd welk geslacht het meeste hier gaat voorkomen. mag zelf volgende week voor een geslachtsbepalingsecho,pfff wat gaat die week lang duren voor mij.... krijg wel steeds meer het gevoel dat het dit keer een meisje wordt. zo even met jesse naar de dokter, hij heeft het erg benauwd en flink te hoesten en te piepen en meneertje eigenwijs wil niets innemen. had zelfs een flesje met siroop en bisolvon druppels gemaakt, maar om een één of andere reden wilt hij het niet opdrinken, terwijl ik niet die druppels proeft... manlief is drie dagen vrij, dus ik kan hier niet veel zijn anders loopt hij contstant te zeggen, internet verslaafde hahahahah...
Lydia een meid GEFELICITEERD!! Hier nog anderhalf uur dan mogen we weer voor een echo. Vind het best spannend en haal momenteel allemaal enge dingen in me hoofd. Zullen de hormonen wel zijn. O ja weer wat bereikt hihihi we hadden de kinderwagen van vrienden overgenomen daar hun een tweeling erbij hebben. Maar kreeg met geen mogelijkheid meer ingeklapt. En ik vond het ook zo stom om te vragen. Gisteravond in bed had ik ineens een helder idee dus vloog eruit, ML schrok en riep ga jij nou doen. En HET IS GELUKT hahahahahahahahaha zonder hulp YEAH!!! Gisteravond is mijn neef ook nog wat spullen wezen brengen waaronder een mega mooie kinderstoel en nog veeeeeeeeeeel meer waar zijn kids uitgegroeid zijn. Ook een mooie mobiel voor in de box met licht en geluid, en dan niet zo'n opwindsysteem maar met afstandsbediening kan je zo vanuit je luie stoel de muziek aanzetten. Helemaal blij zijn verder. Straks een nieuwe echo en benieuwd of ze een geslacht kunnen zien, maar reken nergens op. En dan vanmiddag sollicitatiegesprek, duimen jullie voor me?? ML is lekker heel de dag vrij dus dadelijk effe shoppen met oma!
Starlady: 22-03-2011 - vk 4e controle Rosa2009: 22-03-2011 - controle gyn + echo 10:10 Moettie30: 22-03-2011 - controle vk Veel succes/plezier vandaag!!! @ Lydia, helemaal leuk een meisje!! haha eerste bekende september meisje Haha maakt me nu ook wel erg nieuwsgierig naar het geslacht van onze kleine ukkepuk. ML denkt nog steeds een meisje(voorgevoel)ik heb eigenlijk geen voorgevoel of voorkeur.
oja rosa ik zou zeggen toy, toy, toy vandaag, maar zoals ik die positieve verhalen van je hoort, heb je al zowat die job in je pocket! en wie weet kom je vandaag nog achter het geslacht???
Had om 0830 uur een afspraak bij de VK. Ja julie lezen het goed .. had... Net gebeld, want ik zat netjes 0825 uur al in de wachtkamer, en wachten en wachten. Toch om 0900 uur maar naar buiten gegaan en gebeld (huisarts, pedicure en VK zit hier in een gebouw). Voicemail inspreken, binnen 15 min teruggebeld, wordt er aangegeven dat de vk die dienst had (een nieuwe) een training heeft deze ochtend en de afspraken verzet heeft. Ehhh niet bij mij dus. De VK die mij belde is ook de vk geweest bij ons dochtertje. Ze rijd nu afspraken en belt me als ze daarmee klaar is. Ze belt me dan en spreekt dan alsnog met me af op de praktijk voor controle. Ivm ziekenhuisbezoek en gyn wil ze me niet nog eens laten wachten. Bood dr excuses aan nogmaals aan, tja zei kan er niets aan doen... Wil wel aangeven (bij die nieuwe is het vorig jaar ivm miskraam en vorige maand ook al gebeurd met mijn afspraak, "vergeten" af te bellen of wat dan ook) dat ik enkel nog bij de oudere vk's wil komen op spreekuur... heb geen vooroordelen, maar was al blij met een afspraak smorgens vroeg en dan kom je nog voor jan doedel... pfff... wachten is niet leuk...
Starlady, wat vervelend voor je Rosa, ik ben ook heel benieuwd of ze het geslacht zien bij je kleintje, spannend
@ Starlady Groot gelijk heb je meid dat je dat vraagt.. Wat jammer dat je daar voor niets zat te wachten! Zooo de was is weer opgevouwen en de vaatwasser geleegd en weer volgemaakt.. Straks ff handschoentjes kopen moet met chemicalien de oven schoonmaken en gister is de handschoen stuk gegaan Kan nu niet verder...
Starlady lekker stom zeg! Maar je kan vast alsnog vandaag juffie kijk je ook uit met inademen dat is vaak net zo slecht met chemicaliën!
Ja ik let erop hoor MAar donderdag eerste open Huis, dus wil het spik en span hebben.. Moet nog even wat lekkers verzinnen voor eventueel bij de koffie voor mensen.. Denk paaseitjes Zaterdag hebben we de hele dag open huis..
Ja dat schreef ik ook he. De vk die nu visite aan t rijden is, belt me zo gauw ze die klaar heeft en dan rijd ze na de praktijk voor alsnog de afspraak met mij.... zal wel ergens in de middag zijn. De visites rijden gebeurd meestal in de ochtend he... we wachten maar weer af...
Starlady weet ik. Heb t gelezen. Bedoel meer dat je alsnog kan gelukkig dat "vast" moet weg juffie paaseitjes zijn altijd lekker en staat gezellig!!
Ja haha ze was kei druk !! kei leuk om te zien ! en we mochten vingertjes tellen en voetjes ! kei schattig !