September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Maar ik heb geen zin om me moeders dagje te verpesten en wil ook niet alleen ben echt zooooooooooo BANG!!

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Kan ik me voorstellen, maar ik zou wel willen dat er even naar gekeken wordt: niets weten geeft ook onzekerheid...Is er geen vriendin die met je meekan? Is dat je in Rotterdam woont, anders was ik wel meegegaan :)

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Smile wat klote dat je contract niet verlengd wordt!

Mik rustig aan doen en ik hoop dat je je snel beter voelt

Rosa wat een schrik ik zou wel even bellen hoor!

Breastmommy sterkte!

Wij gaan niet op vakantie

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ach meiske toch, ik snap dat je haar dag niet wilt verpesten maar denk je niet dat ze je heel graag wilt steunen! Ik denk dat ze "bozer" is dat je haar niet belt als je zo bang bent!

5. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Net ruzie gehad met ML, het is een schat hoor maar dat
    %^%$^&% werk van hem, nou ja zijn chef, hij is er min of meer bang voor en durft niet eens te vragen of ie even een uurtje of iets weg mag.

Vriendin gesmst maar laat nog niets horen, moeder zal het ook niet heel erg vinden en indd erger vinden als ze het later hoort maar ik voel me dan schuldig.

Zweet breekt me uit en ben al een half uur in tranen, wordt zo gek van mezelf. Bloeden lijkt iets minder te worden maar is er nog steeds andere keren was het binnen half uur weer weg.

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    pfff bang voor zijn baas terwijl zijn zwangere vrouw aan het vloeien is!??? Welke baas zou dan zeggen "nee je mag niet weg!"

kan ik me niet voorstellen, anders bel je zelf die baas op!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @RoSa: lastig hoor van je mans chef...ik zou toch denken dat dit reden genoeg is om even weg te gaan om met jou naar de dokter te kunnen....

KNUF!

8. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ rosa, << HUG>> Hou je taai en bel in ieder geval of/wanneer je langs kan komen.

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Zijn baas! Echt waar is zo'n vreselijke .....zak. Hij krijgt echt nooit vrij als hij erom vraagt, vorige keer met de echo ook, hij had het eerst gevraagd en toen nog bevestigd op de mail.

Zijn baas was vrij dus hij zegt het tegen de andere chef, die belt naar die enorme zakkenwasser en die belt Ronald vervolgens op om te zeggen dat ie geen vrij krijgt en dat ie het eerst had moeten mailen en dan had moeten vragen of het kon.

Maar hij doet tegen iedereen daar zo hoor, ik zei al ga eens met zijn allen naar de directrice!!

Hij werkt dagelijks van half 9 tot vaak 7 uur a half 8 's avonds.
    Officiele werktijd is 08:30 - 17:30 vorige week vrijdag waren ze echt extreem vroeg klaar om 16:55 moesten ze allemaal buiten bij het hek blijven wachten tot 17:45 van hem tot ze weg mochten.

Mijn vriend heeft een heel zacht karakter maar ik had echt allang gezegd dikke middelvinger voor je!!!

We zitten nu in de hulpverlening met het geld en hij heeft een vaste baan dus wil daar blijven tot we uit de schulden zijn want als we straks allebei geen werk hebben dan wordt het echt problematisch. Dat siert hem dan ook wel weer maar ik ben gewoon heel anders is zeg wanneer ik vrij wil en ben.

Als ik zijn baas bel zal ie poeslief tegen me doen en hem heus wel uurtje weg laten gaan, maar dan krijgt ML morgen zoveel shit op zich dat wil ik ook niet.

10. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    pfffff dat het nog bestaat zo'n werkgevers :( Jeetje klote hoor! Als ik in de buurt woonde was ik wel mee gegaan... maar dat geldt voor ieder van ons denk ik!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja, zei ik inderdaad ook al :( Al iets van vriendin gehoord?

12. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Nu moeders gebellen die komt mijn kant op!!

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Fijn!! Weet je ook al of je terecht kunt??

14. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Me stiefvader zat al op de snelweg die is er met 5 minuten ziekenhuis gebeld mag meteen komen maar kan effe duren het is druk.

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Fijn meis! Doe rustig aan...Duim voor je dat er niets aan de hand is!!

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Rosa
    Sterkte meid!! Succes in het zkh

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    He wat K@# zeg!! (((((huggg))))) en laat even wat horen als je terug bent!

@Mik, hoe voel jij je nu met de medicijnen?

18. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Rosa, sterkte meid.. ik duim dat alles goed is!!

19. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ha meiden, ik hou het vandaag voor gezien, mag eerder weg van me baas, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!!!!

Lekker naar huis, moeders is daar, omdat de tafel geleverd zou worden, even kroelen en kletsen.

bedankt voor jullie reacties meiden, heel lief.

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Yeah nog een jongetje er bij !! Gefeliciteerd

Smile wat kut zeg om dat nu nog even te horen te krijgen. Knuff

Breastmommy doe je kalmpjes aan. Soms even stapje terug hoor.

Mik meis toch gal doet zeer he :( Welke medicijnen heb je gekregen emasafene of Primperan ? Wat hier wel helpt als ik echt niet kan eten is een paar dextrotjes nemen omdat mijn lichaam echt suiker nodig heeft dan voel ik me niet zo slapjes de hele tijd.

Hier is het sinds gisteren eigelijk weer mis. Smorgens middags en het avond eten kwam er allemaal weer uit. En dat riedeltje herhaalt zich dan gewoon de volgende dag weer.

Ben moe van het spugen mijn hele romp doet pijn van de kracht die je er bij moet zetten. BLijf vandaag lekker beetje bankhangen vind het wel best.

Ketonen waren vandaag nog goed ben bang als ik het morgen test dat het wel anders is.

Oh Rosa vergeet ik jou helemaal sterkte meis ! Wat een onrust toch elke keer met dat bloed.

Deel Deze Pagina