@ Tab, haha koekoek, opzicht een goed vooruitzicht toch, kun je alleen maar nastreven. @ vocht vasthouden, ik vind alleen me ringen niet zo lekker zitten, krijg er ook een beetje jeuk onder. @ Aichaatje, even afwachten dan.... maar klesten maar veel met ons, dan hou je je rustig en toch gezellig hihihi @ Loepie, sorry gister niet gereageerd op het kaartje, maar ziet er leuk uit. @ Rinke Werkse!!! Kan niet wachten op het weekend, lekker buiten zijn, shoppen, terrasje pakken, uiteten. Zondag verjaardag van me lieve nichtje alweer 5 jaar. Zit wel een verhaal aan haar geboorte vast, me vriendin vertelde dat ze een meisje verwachten, ik droomde die nacht geen babies, alleen de naam Anna Sofie. Ik vond het maar raar na 3 weken toch even aan me vriendin gevraagd en ook gezegd als je niks wil zeggen snap ik het helemaal. Maar ze zei, je kent me echt goed(haha al 28 jaar) maar zo gaat ze heten idd. Zo bijzonder en het is ook echt een schatje. Heeft een van jullie dit weleens meegemaakt?
leopie dikke knuf meid 8 jaar geleden liep ik hoogzwanger rond samen met zusje.. die is de 12de bevallen van haar eerste en ik 4 daagjes later van ons éérste... zo zie je maar dat de tijd vliegt... Ik heb ooit gedroomd.. tussen Luna en Jade zit 5 jaar met 3 jaar mmm zonder resultaat en één * We hadden besloten alles weg te doen van babyspullen en in die droom kwam mijn overleden bomma zeggen dat ik de koets en bed moest houden. want anders moest ik te véél dure aankopen doen voor ons 2de kindje... paar maanden later testte ik positief terwijl we dachten nooit nog eens zwanger mogen te zijn.. en kijk nu... nummertje 4 ook wéér spontaan en snel... wat kan het leven soms raar zijn hé
ik heb mijn ventje nu al 2,5 dag niet meer voelen bewegen (daarvoor al twee weken elke dag best veel) en maak me een beetje zorgen
ja ik begin er nu echt van te stressen op de site van prenatal kon ik hem niet vinden? is hij in de winkel wel gewoon te krijgen?
maar je hoeft 'm ook niet elke dag te voelen? misschien is het kindje heel druk als jij lekker ligt te slapen?
@Mamavanbrandon, ze hebben nog zoveel ruimte om te zwemmen! Beepje heeft vast even een ander stekje gekozen Ik zou me niet te veel zorgen maken!
ik probeer me niet teveel druk te maken er over, maar ga toch steeds onrustiger worden wou dat ik een angelsound in huis had en even ter geruststelling het hartje kon horen!
Ja wij hebben een megastore, maar wete natuurlijk niet hoe groot jullie prenatal is.. Ons meisje ligt heerlijk aan één kant van de buik.. Hihi.. En uhh die beentjes, strekken al akelig dicht bij mn ribben... Bij Christian had ik bij week 22 gekneusde ribben aiks!
mamavanbrandon.. ik voelde haar ook twee weken lang elke dag en nu ook amper meer.. mijn placenta zit aan de voorkant en mn meisje ligt nu zo hoog dat ze achter de placenta schopt. Komt vast goed! Loepie.. knuffel|! Dames met de geslachsbepaling.. veel plezier! Heeft iemand de link van hyves voor mij?
mijn moeder is op pad naar de mediamarkt nu mss vanavond als ik lekker rustig op de bank lig dat ik het beebje weer ga voelen.. zit gelijk van die doem-scenario's in mijn hoofd te halen.. kennen jullie dat?? meiden met afspraken; veel plezier en succes! ik ga mijn andere zieke ventje even vertroetelen.. hij ligt met een deken op de bank naar nijntje te kijken.. (koorts en hoesten)
Juffie.. thnx! Mamavanbrandon.. ja zeker ken ik dat! en dat is ook logisch! fijn dat er een gehaald wordt! Hoe oud is je ventje? Sneu altijd als ze ziek zijn beterschap voor hem!
ik heb hem hier gekocht De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons je moet wel even opletten want er zit een folie om de batterij, je zou kunnen denken dat ie leeg is omdat hij wel al in het apparaatje zit!