En of ik dat ook ken! Is heel logisch.. ook wel stukje zelfbescherming (bij mij in iedergeval) Beterschap voor je mannetje! Moeten jullie er s'nachts ook zo vaak uit om te plassen? Ik zeker wel ieder uur
Dat had ik ook geprobeerd met het gevolg... wakker worden van de dorst Tis hier s'nachts ook al weer warm!
Dankjewel! Pfff, hier ook iemand die 's nachts een stuk of 4x naar de wc moet.. En dat terwijl ik na het avondeten eigenlijk niets meer drink (uit voorzorg )
Brandon is nu 2,5 en ligt echt als een zielig vogeltje op de bank.. Hij zegt telkens 'ik ben ziek mama' , zo schattig!
He meiden.. Over een uurtje de echo, begin nu aardig zenuwachtig te worden. Manlief weet nog van niets: cadeautje. Beeb voelen, ik herken het gevoel. Ik voel nauwelijks iets. Vind het maar niets Zit via telefoon te tikken. Gaat niet zo makkelijk..
plassen ene nacht wel en de andere nacht niet.. Blegh heb hoofdpijn, te lang in bed gelegen. Heb al 2 paras genomen. Nu moet ik ff stofzuigen en dweilen, ben ook de was aan het doen
Meiden, ik kom even heel snel kieken... Het gaat hier nog steeds niet goed, heb dikke migraine, harde buiken en heb keelpijn. Echt rusten lukt niet, maar dat is weer een nadeel van in het buitenland wonen. Geen fam die kan helpen, dus sta er alleen voor. Maar ik had bestellingen in m`n winkel, en dus moest ik wel ff de comp aandoen. Twitteren, Facebook, Skype en emailen kan ik lekker op bed doen via mobiel. Maar in ieder geval een heerlijk weekend voor iedereen en hopelijk ben ik zondag weer op de benen
Dit geldt voor mij ook!! Het is dan wel spannend he, als je even niets meer voelt... Gelukkig mag ik dinsdag naar de vk.