Zo .. Jemig ik ben ook weer terug. Het is niet goed met mij. Ik ben onder het afgesproken gewicht en dat betekend dat ik een sonde krijg. Ze hebben 4 keer geprobeerd hem in te brengen maar het ging niet goed hij deed zo zeer. Hij zat dus aldoor niet goed. Morgen komen ze van de thuiszorg en dan gaan ze hem opnieuw inbrengen en start de sondevoeding. Baby daarin tegen gaat goed even snel met de echo gespiekt. Is goed gegroeit dus heeft van mijn HG geen last gelukkig. Ik heb een angelsound gekocht bij de kijkshop want de saturn en media markt hadden hem hier niet en prenetal alleen een hele dure variant. Mik potverikke ... Ws moet ze dan aan het infuus om haar vocht weer op pijl te brengen. Dat was teminste bij mij zo. Knuff voor iedereen die het even nodig heeft.
He Cos ik had zo gehoopt dat het goed was! Sterkte morgen lijkt me geen pretje! Fijn dat het beepje er geen last van heeft! ((((hugg))))))
Ja het is inderdaad geen pretje ze hebben hem 4 keer ingebracht en 4 keer zat hij verkeerd. Dat deed me zo godsgruwelijk zeer he bah. Ik hoop dat dat door het gebrek aan ervaring was van de dokters daar. Hopelijk knalt thuis zorg hem er wel gewoon goed in 1 keer liefst. Ik zie er nu ontzettend tegenop. Ik net ff stiekempjes geluisterd en ik hoo het hartje heeel zachtjes hoor
cos.. he gatsie zeg.. hopelijk gaat het snel beter.. Hier heb ik het ook in mn eerste zw gehad en daarvan ook 2 wk in het zkh gelegen. Hopelijk ben je snel van de HG af! Knuffel! Mik.. idd w.s. infuus beterschap Breastmummy.. ook voor jou beterschap! Voro alle misselijke dames beterschap. Ik ben zo vreselijke blij dat ik in deze zwangerschap negrens last van hem maar ik wete al te goed hoe jullie je voelen! *knuffel*
Jeetje Mik en Cos, Bij jullie gaat het ook niet van een leien dakje zo te lezen. Sterkte ermee en hoop dat jullie je snel beter gaan voelen ((((((HUG))))))
knuffel voor alle meiden die het nodig hebben! wat vreselijk allemaal zeg weet iemand of je gelatinepudding mag eten? heb het vanmiddag enthousiast gemaakt, maar nu lees ik op google bij de ene site dat het wel gewoon mag, op de andere site staat van niet
hoe kom je er bij dat je geen gelatinepudding mag? misschien als je moslima bent, omdat het vaak van varkens wordt gemaakt. maar je mag het gewoon eten hoor.
Tab Hoe vorderd het breien ? Of was je nog niet begonnen. Ik had het patroontje aan mn moeder laten zien die wilde hem wel voor mij maken. Maar om nu toch ook wat om handen te hebben ga ik zelf ook proberen 1 te maken. Altijd handig. Ik moet bekennen dat ik helemaal NIET kan breien haha dus dat word nog wel grappig denk ik. Ben nu weer iets positiever als vanmiddag had het even helemaal gehad. Nu morgen dat ding er in tanden flink op elkaar. Het is immers voor mij en de baby wel heel hard nodig.
Cos: het is heel naar wat je nu doormaakt en normaliter zal ik niet snel reageren maar vind dit wel heel sneu. bij deze wens ik jou en alle andere even-niet-zo-gelukkigen onder ons heel veel sterkte. Speciaal voor het weekend heb ik voor jullie het zonnetje besteld Geniet er lekker van, we hebben het nodig! En ik ben begonnen met breien, heb nu een cm of 7, dus nog best wat te gaan. Misschien dat ik wat langer dan 55cm doe. Zelf was ik 51cm bij mijn geboorte, mijn vriend ook vrij lang. Zou lullig zijn als 't kindje er maar 2 weken in kan! genoeg geneuzel van mij, CIAO!!!!!!
Nu hogere dosering medicatie, proberen echt kleine hapjes te eten, veel te drinken. Maandag weer urine controle en als het dan niet goed is, door naar zkh. Vind het al zo zielig voor Cos..
ha ha Tab, je hebt mij ook aangestoken hoor. Ik kan het niet, op youtube zitten kijken. heb ik wat afleiding. Welke kleuren heb jij?
kunnen jullie de link van dat telegraaf bei gevalletje nog een keer hier plaatsen?? ga mijn oma even lief aankijken
Breipatroon: Superleuk!! Die stond in de kinderen die in mn etosbox zat.. Ga vragen of mn mamsie die in het roze met zilver wil maken