Goedemorgen allemaal! Cos hoe gaat het nu? Jakkie! Maayke, jeetje hoop dat je geen pijn hebt? Gisteravond/nacht pas terug van de gyno... pfff Ik moet de rest van mijn zwangerschap heel rustig aan gaan doen omdat mijn baarmoeder overactief is! Mijn baarmoeder krijgt continue (vooral incombi met stress en veel activiteiten) eruit gooien die baby! Op een goede dag zou ik bv wel mogen koken maar dat ook alleen! Op een slechte dag helemaal niets Deze 3 dagen eerst weer helemaal plat! Zit nu weer even aan hoge dosis medicijnen en weeenremmers en moet hem iedere dag bellen! Heb op het moment veel pijn en weeen...
verdulleme meid, dat is niet het nieuws waar ik op zat te wachten... het is jammer dat je zo ver weg woont, anders hadden wij je kunnen helpen, we blijven natuurlijk wel duimen voor je! dikke (((((HUGG)))) van uit hier....
Dat is ook wat... pfff heb er even geen woorden voor. Sterkte en doe inderdaad wat ze zeggen, rustig aan en niets teveel doen...
@ Aichaatje Jeetje meid!! Ik schrik van je bericht! WAt ontzettend naar!! Nouja dan moet je maar veel forummen en helpen wij je door de tijd heen in hoeverre we dat kunnen.. Lijkt me heel naar hoor, helemaal stil liggen en zooooo weinig doen. WAt zegt je man ervan? Knuffel!!
Ons kleine mannetje heeft goed doorgeslapen, een keer gehuild, man heeft hem verschoond en zetpil gegeven.. Hij ging met verhoging naar bed. Ik ga niet nar de HA met de vijfde ziekte, hij is nu niet meer besmettelijk.. Maar ik denk dat dat het is, hij heeft ontzettende rode wangen en witte snoet.. Dus ja zo zagen de kids op mn werk er ook uit. Ik heb antistoffen dus ik hoef me geen ongerust te maken.
Pfff 25 pagina's bijgelezen, meeste ging over breien haha ik ga nu uit bed, zoonlief is wakker en krijg zometeen visite! Fijne zondag allemaal
Jeetje Achiaatje doe aub inderdaad heel rustig en luister naar de adviezen. Zat gisteren ook al elke keer te checken of je al wat geschreven had. En Cos bij jou zit het ook maar niet mee he, wat een ellende allemaal. Probeer rustig te blijven maar als dat niet lukt gewoon gyn blijven bellen hoor. Leef met jullie mee ((((((((((((((((Dikke knuffels)))))))))))))
mik fijn dat het gister beter ging! hopelijk vandaag ook.. Cos jee wat heftig lijkt me dat! het zit je echt niet mee.. Hopelijk heb je een klein beetje kunnen slapen en voel je je nu iets rustiger en is je buik ook wat rustiger.. Achiaatje ohjee wat balen.. Hopelijk werken de weeënremmers snel en zakt de pijn dan wat weg, zal niet makkelijk zijn om zo rustig aan te doen. (((hug))) Juffie fijn dat jullie mannetje iets beter heeft geslapen, hopelijk gaat het snel over.. zo zielig als die kleine hummels ziek zijn. Ik was ook naar de huisartsenpost geweest (voor degene die dit zei gister) Het gaat nu redelijk, wel heel veel pijn.. kan ons zoontje niet eens optillen gelukkig is manlief vandaag ook vrij dan kan ik rustig aan doen. Ik denk dat ik morgen vroeg nog wel de vk bel om te vragen of zij nog even willen checken... Zo jammer dat ik de kleine nog niet echt voelen kan, had een boel gescheeld denk ik.. Hopelijk kan iedereen vandaag (iets) genieten van het zonnetje!
cos een dikke knuffel.. Denk dat het ookwel heel erg wennen zal zijn en dat het na n tijdje beter gaat.. X
Bedankt lieve schatten!! Ik weet dat het niet makkelijk gaat worden ML maar 1 keer in de week thuis, Yara straks 3 mnd vakantie! Mijn vriendinnen die in de zomer naar NL gaan.. geen familie in de buurt! Morgen maar eens met ML gaan bespreken wat we kunnen doen! Maar ik ben heel blij dat het met deze baby wel goed gaat en ik ga er alles aan doen om dat zo te houden!!
Aichiaatje.. jeetje meis! Idd rustig aan doen! Hopelijk blijft jullie meisje nog heeeeeel lang zitten! Knuffel! Cos... jee succes hoor! Wat een slecht nieuws steeds hier.. Helaas is dit idd de keerzijde van de zwangerschap Knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Hier gisteren dus gewerkt en woensdag pas weer.. zo lekker op de fiets met manlief en Sophie. Heerlijk weer!
kan zo nii meis! ... Pff kan je man ni op 1 of andere manier meer thuis zijn ofiets.. Want zo kun je ni rusten..
Naar NL is geen optie... met mijn ouders die in scheiding liggen alleen al En daarbij heb ik helemaal geen rechten op het moment want ik ben al heel lang weg (ziekenfonds, inkomen/uitkering etc) dan zouden de kosten voor ons ook niet te dragen zijn! Maar eens even flink brainstormen!!
Achiaatje wat lastig allemaal zo en naar gelukkig gaat het met je beebje wel goed, maar wel heel zwaar voor je zo! Maar blijft helemaal niemand in Egypte dan?? Sterkte!! Cos hopelijk gaat t toch lukken met de sonde, want op n gegeven moment zal toch niet goed meer zijn voor de baby lijkt me..jij ook sterkte