September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
  2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    hmmm toch denk ik als iemand zoiets zegt...dat het jaloerzie is..

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik heb ook een buikfoto .. Al is er weinig te zien nog hoor. Zal hem vanavond even plaatsen

Ah een einsten baby :D Nou wat een goed doel die misselijkheid hahaha

Ik heb gebeld met de dietiste die was eigelijk niet zo blij met de gang van zaken van het ziekenhuis mtb tot de sonde ed.

Ik mag van haar nog zonder proberen. Heb vandaag ook al flink mn best gedaan broodjes gehad en een bakje aarbeien. Vanavond gaat mich bbqen en ik ga mijn rijst eten en wat snoepen van de stokbrood denk ik.

Dus als iemand nog tips heeft voor goede voeding waar je goed van aankomt komt u maar hoor !! met de tips

4. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Even snel een vraagje!!!
    Ben net gebeld door bell photo dat ik met mijn foto op de negen maanden beurs de 2de pijs heb gewonnen.
    Dat was via wij jonge ouders (als ik me niet vergist)
    Nu heb ik ff op de site gekeken en de 2de prijs is totaal iets anders als wat zei me verteld heeft. Ze vroeg of ik van de week 15 min de tijd had om foto's te maken en de 1ste foto is dus mijn gewonnen prijs en de rest kan ik bijkopen???
    Ik zat op de fiets naar het zwembad dus kon verder weinig dus ze belt na 5 uur terug
    Zijn er meerdere die daaraan hebben meegedaan en dit telefoontje hebben gehad??
    (de 2de prijs wat bekend is is trouwens een lancaster pakket)

5. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wat raar! Misschien even contact opnemen met Wij Jonge ouders om te kijken of het geen oplichting is ofzo..

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Inge gefeliciteerd met je zoontje!
    Babyleeuwtje ik vind Mecx wel heel mooi en bijzonder!!
    Cos wat fijn dat de dietiste het even goed vind zo! hopelijk gaan ze nu kijken naar hoe het nu op het moment gaat en niet naar de getalletjes van de afgelopen periode.. geen tips vooralsnog, denk dat vooral wat jij lekker vind en zin hebt erg goed zal zijn :)

@ bell photo die actie is er altijd wel volgens mij, heb al 3x meegedaan en kan eind van de week voor de 4e keer de gemaakte shoot kijken, wel leuk maar je moet stevig in je schoenen staan om de rest niet te kopen want ze zijn erg prijzig...

Ik moet gauw eten, kom vanaaf nog wel even weer.
    Ennn alles bij de vk was goed, hartje gehoord al was het wel even zoeken (aj dat is op zo'n moment niet fijn) maar het is allemaal goed :D:D:D
    En morgen komt onze angelsound al binnen!
    Tot straks / later, eetsmakelijke @ll

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

zo vind ik het wel een leuke naam :)

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat staat er bij jullie op het menu dames?

9. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Wij hebben lekker makkelijk gegeten ..... knorr wereld gerecht : beef chimichurri !

ik denk ook dat wij voor mecx gaan ..... en al zou het mannetje niet met zn naam gepest worden dan weten ze altijd toch wel iets anders te vinden (denk ik )

10. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Nou ze heeft alweer terug gebeld hoor, en ik heb het afgezegt.
    Ik heb deze week totaal geen tijd om van de kids foto's te laten maken. Ze zitten hele dagen op school en hebben ook nog zwemles en trainingen. De 1ste foto was dus gratis en de rest kon ik bijkopen.
    Ja dat is erg leuk met hele kleine kids maar de mijne zijn 4 en 10 jaar, dus hebben hele mooie schoolfoto's.
    Als deze frummel geboren is ga ik het wel weer doen hoor heb ik bij Damian en Gino ook gedaan (Gino is zelfs toen hij 8 mnd was de leukste spruit van de AH hier geworden), maar nu niet.
    (ze gebruiken de adresgegevens die je op de beurs heb achtergelaten om dus op te bellen voor een foto sessie, want ik eb toch echt de 2de prijs niet gewonnen dus erg vreemd van ze om dat te zeggen, want de prijs klopt niet en ik heb op de site gekeken en mn naam staat er (jammer genoeg hahahaha) niet bij.

@eten, hier is de penne met pasta saus al klaar.
    eet smakelijk

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    eten.. tja.. ik wilde wel ff naar het strand ofzo om wat te eten.. maar vriend lief niet echt, uit zijn reactie op te maken.......
    nu zit ik al ff te wachten op zijn idee wat we kunnen eten hahaha.. word hoogst waarschijnlijk wat makkelijks... meneer ligt nu op bed omdat hij niet goed heeft geslapen vanacht..
    sorry voor het klaag berichtje....

eet smakelijk allemaal!!

12. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Mee eens hoor!
    Mijn zoontje heet J O E P, nou toen waren er ook mensen die zeiden, o hij wordt gepest. Nou hij is nu bijna 7 en hartstikke trots op zijn naam en wordt helemaal niet gepest.
    Heeft niks met de naam te maken, maar persoonlijkheid, sommige kinderen zijn nou eenmaal vatbaarder om gepest te worden. Is het niet de naam, dan verzinnen ze wel wat anders.

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Rinke mannen * Zucht* haha soms he

Babyleeuwtje ik vind het wel leuk de manier waarop je het schijft.

En Pesten doen zo ook wel als je een normale naam hebt hoor

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx :) nouuu hij raadde het omdat ik vroeg waar mn romantische dinee was toen ik thuis kwam Hihi ;)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo das al n hele tijd :d toen was ik 10':)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    '
    moooi ! , zit niet lekker he die riem !?

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    becky , nog langer :D toen was ik 8 ;)

breastmommy, ja ja het buikie komt :)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maaikyb , super dat alles goed is :) !

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou becky dat is ook lekkere naaierij dan !
    logisch dat je afgebeld hebt..
    bij een fotoshoot krijg je meestal 1 foto gratis.. dus is niks bijzonders dan toch ?

hier ook simpel gegeten en geen bios maar klussen in de babykamer ( vind ik stiekum nog leuker ook :D haha ! )

xx

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid

Macaroni en tomaten salade, momenteel echt tomaten verslaving hihhhihi 2 kilo in een week is niets.

Als de kleine nou maar geen rood harige wordt hihihi.

Me vriendin was verslaafd aan kroketten, die zitten nu nog in zijn oren hahahah hij is 3 maar luisteren ho maar. Zeg ik altijd komt van die kroketten.

Deel Deze Pagina