Oh leuk zeg... Dan is het principe deadlines jou inderdaad ook bekend... hihi. Blijf je straks gewoon werken?
zit vandaag nog ziek thuis ivm mijn rug, ml is ook vrij die is nu druk aan het stofzuigen altijd leuk om te zien en zometeen gaan we een stukje wandelen, wel fijn voor mijn rug. Wel zo handig dat de apenheul hier in de achtertuin ligt dus daar gaan we even doorheen wandelen. Ukkie het uitspreken is gauw goed geleerd toch en dat rijmen zoals al eerder gezegd; dat hoeft helemaal niet en anders is er altijd wel iets te vinden...
@namen: moeilijk he? Wij gaan onze wachttijd op de vliegvelden straks goed gebruiken door dan op zoek te gaan naar een naam... Volgende week al naar India... spannend!! Nog druk opzoek naar veilige muggenlotion en luizenshampoo (dat heb je wel nodig als je naar een weeshuis gaat)... Iemand suggesties? Fijne dag!
Juffie hoe is het met je keel, die deed gister toch zeer na het overgeven? wisten ze er nog wat op / voor?
Maaikyb.. nou juist nu denk ik idd zo en daarom zet ik het aan de kant. Als een kind gepest wordt dan wordt het wel gepest of ze nu truus of Lieke heet.. en ik bedacht me ineens dat een populaire naam ook erg goed te rijmen is dus dat zet ik ook aan de kant. Lekker hoor de apenheul in je tuin.. wij gaan er binnenkort eens met Sophie heen. Zou ze vast leuk vinden en wij ook! En Zwolle-Apeldoorn is een ieniemienie stukje.. geniet ervan!
Ja, ik werk nu 38 uur en wil graag 3 dagen van 9 uur (27 uur) gaan werken... ben benieuwd hoe ze daar tegenover staan. Jij?
@hier: Tomas is na een week een zonnetje in huis te zijn geweest weer een draakje geworden...Wil sinds donderdag weer geen groentehap meer eten en is weer huilerig en jengelig...Zucht... Heb vanacht trouwens gedroomd dat ik beviel van een jongetje en die heette Dean!! Hoop met de 20 weken echo niet verrast te worden want de roze gordijnen zijn al besteld :O
@ Lottie, is toch niet erg, vraag toch ook naar je mening. Mmm dan zou het bij ons dus weleens een meisje kunnen worden, het is een echte druktemaker namelijk, de verloskundige moest er zelfs om lachen. @ werken, ik werk nu 40 uur, maar wil 3 dagen werken 24-27 uur. Heb nog een klein beetje hoop dat ze hier een uitzondering voor mij maken, omdat ze wel erg tevreden zijn over mijn functioneren. @ Ukkie, als kinderen/mensen iets willen verzinnen doen ze het toch wel. Ik zou gewoon de naam nemen die jij en je man erg mooi vinden. Mijn naam kun je weinig mee, maar toen er een frietsaus/vet op kwam, verzonnen ze dat om te rijmen.... @ Namen, leuk om het daarover te hebben, misschien zie je dan ook eens iets anders. Vind het zo moeilijk voor een jongen. Bij ons valt de R af, want onze namen beginnen allebei met een R.
goede morgen allemaal!! Hier een beetje uitgeslapen! heerlijk wij doen geen geslachtsbepalings echo, wij wachten tot de 20 weken echo, op 9mei.. ik hoop dat de 20 weken echo in het algemeen bij iedeen goed gaan namen vind ik echt heel heel moeilijk... hebben wel misschien een jongens naam maar een meisjes naam.. pff. hihi breastmommy had je al op de hyves gefeliciteerd.. nog maar een keer!! leuk een jongen!! wel heel mooi te zien hoor! juffie: jij bent altijd zo lekker in de weer in je huis. (de was, ramen, stofzuigen) kan ik nog een voorbeeld aan nemen!! Ik weet niet of ik heb gedroomt dat ik de kleine voelde of dat het echt zo is geweest heel irritant
Loepi.. idd haha de andere kant op namen.. ach ja de jongens naam stond al vast..en hou hem nog even geheim als het bij de 20 weken echo toch een jochie blijkt (zeer onwaarschijnlijk aangezien we het geslacht met de pretecho 10 x opgezocht hebben omdat ik het niet geloofde ) maar we wachten nog ff af Rinke.. fijn dat je uitgeslapen hebt! Franka... die ups en downs ken ik helaas.. hier heb ik vandaag ook een draakje maar ze is ook moe.. zo rond 11:15 maar een boterham geven en dan maar op bed want zo hebben we er ook niet veel aan Denk maar zo.. morgen kan hij weer vrolijk zijn Juffie.. goed bezig meis.. hier gisteren alles gedaan.. vanmiddag werken dus ik doe NIETS vandaag
Adora Controle Gyn Zuurtje Controle Gyn Mik Extra controle VK Ik heb even bijgelezen. Leuke namen weer hoor ! Ik vind het zo spannend wil ook graag weten wat het is. Zit nou te twijfelen of ik een pretecho ga laten maken, alleen zijn de recenties hier in het noorden over het juist hebben van het geslacht niet zo goed. En dan vind ik het ergens weer zonde. Dus mischien dat we wel wachten tot de 20 weken echo. Ik heb daarvoor nog 1 keer controle mischien dat ze dan even kunnen kijken alvast. Ik ben een stuk opgeschoten met breien dankzij mijn moeder. Zoals ik al dacht deed ik het verkeerd om en dat duurde en duurde aldoor maar. Maar ik heb de slag nu te pakken
Zie Over mij Franka Dank je!! Mama van Brandon Ik vind Daniel en Finn heel erg leuk. Smiley Oliver Maaike Ja Egypte is een uur verschil. Juffie OOh heerlijk ja asseblief een beschuitje met hagelslag... Heerlijk dat breien meiden!!
@ breastmommy Vreemde combi maar ik zal hem zo voor je smeren Zo mn nageltjes gelakt, nog ff oogschaduw en dan kan ik op de foto
Joehoeee Ik heb de hele nacht met Yara gezeten, die had wat verhoging en flink verkouden! hoop dat het goed gaat op school... ik ben dus nu weer net mijn bed uit Ben ook zooooo moe de laatste dagen! Je bedoeld afwijkingen enz? Op het moment lopen we gelijk! Wij hebben de klok namelijk nog niet verzet??? Ook geen idee wannneer dan wel dit jaar