hier nog niet buiten.. ff gedouched en zo wel ff naar buiten voor dat ik om half 3 moet werken.. maar ik moet toegeven het is rustig hier hahah....
Hey meiden... Paar dagen niet geweest, veel te druk met werk en dingen regelen voor mn verjaardag morgen... Ik hoop vanmiddag nog even bij te kunnen lezen! We zijn net thuis van de 20-weken echo en andere afspraken, heb even een 'ego-stukje' gekopieerd vanaf mn hyves... Echo duurde in plaats van 20 minuten bijna een uur omdat er iemand in opleiding was, dus alles werd 2x gedaan en onze uk lag niet stil.... Overdwars, ondersteboven, benen boven het hoofd, armen er omheen, we hebben helemaal dubbel gelegen van het lachen alleen het opmeten en controleren ging dus niet vanzelf... Alles zag er goed uit, lipje gesloten, hartje en aorta goed (had nu de grootte van een vingernagel!), navelstreng goed, ruggetje mooi, oogjes zater er al duidelijk zichtbaar in, 2 hersenhelften + holtes, dus geen gekke dingen tegen gekomen, een hele opluchting!!!! Ze bleef maar zeggen dat het zo'n mooi koppie had, hoog voorhoofd, mooie lipjes en heel gelijkmatig gebouwd, dus dat wordt wat voor de pasgeboren babydames, onze hartenbreker is in aantocht... Daarna nog even naar de arts-ass. gyn. en de anaesthesist, weinig nieuws, het is gewoon afwachten hoe de zwangerschap zich gaat ontwikkelen... De vraag blijft of een ruggenprik gaat lukken ivm de vernauwingen, wrs zal het bovenste deel wel verdoofd kunnen worden, maar misschien het onderste (en dus belangrijkste deel) niet omdat de vloeistof er niet langs kan, maar goed, dat zien we wel... Hoefden nu nog geen keus te maken voor een keizersnee of gewoon, dat komt in de loop van de tijd wel, en misschien beslissen we dat op het allerlaatste moment, of wanneer het niet meer gaat... We zijn dus door de apk heen en heel gelukkig... Jammergenoeg geen nieuwe pielemansbeelden aangezien ons manneke het veel te druk had met andere dingen, maar wel 1x een piepie voorbij zien komen, dus het is en blijft een jochie... Wel een paar andere fotootjes, zal ze straks spammen, net als mn buikkie!!!
@ Mango Fijn dat alles goed is met jullie kleine ukkie!! Een uur is wel erg lang Vond je het niet erg? @ Aichaatje Hoe wordt de ketting?? Ik ben deze week ietsje aangekomen maar nog steeds min 2,5
Lees dat het bij jou nog steeds niet echt lekker gaat en eens beetje mee gaat zitten. Sterkte en heeel veel knuffels uit Rotterdam. Hier gaat het redelijk goed, zwaar in dubio of we voordat we donderdag voor de pretecho gaan ook nog snel even gaan spieken of ze al weten of er een roze of blauw wolkje in mijn buik groeit. Zondag gaan we laminaat in de babykamer leggen, nou ja WE, mijn mannetje en een goede vriend komt helpen want mijn lieffie heeft nog nooit laminaat gelegd dus een beetje hulp, kennis en ervaring is welkom en natuurlijk ook wel gezellig.
Ketting word armband Juffie.. wist niet dat er zoveel draad voor nodig was lekker ff fietsen, veel plezier! @Rosa veel plezier met klussen, leuk!
Mango wat vervelend dat je echo een uur duurde fijn dat alles goed is!! Aihiaatje en is de armband mooi geworden? Het is mooi weer om te fietsen Juffie! Hier net terug van lunch met vriendin, kleine man ligt op bed dus ik kruip even met wat te lezen in de zon
Eigenlijk nog geen idee erover. Er is vandaag een gesprek geweest met de ouders of de vader en we hebben maandag een vergadering van de tso dus dan zal ik denk ik ook wel horen wat daaruit gekomen is. (aangezien het tijdens de tso gebeurt is)
@Smile gefeliciteerd met jullie Blauwe wolk. @Mango, gefeliciteerd met de fijne 20 wk echo zeg. (je was de 1ste en hopenlijk zijn ze allemaal supergoed) Hier onverwachts een vrije middag Damian is op school en Gino is bij een vriendinnetje aan het spelen. Als ik Gino op ga halen is Damian alweer weg want die heeft straks een disco zwemfeest (van 5 uur tot 10 uur vanavond) Dus we eten lekker makkelijk met uitsmijters, helaas voor mij alleen met ham en kaas maar hub krijgt wel rosbief hahaha. Ga denk ik ff een uurtje op de bank liggen, ben moe en beetje hoofdpijn en mn buik zit beetje te klieren (of die kleine is gewoon ff druk aan het koprollen)
Mango.. super zeg! fijn! Yara.. dat heb je mooi gemaakt! nog een jochie erbij! Gefeliciteerd! Hier wil mn muisje niet slapen.. ze heeft een half uurtje in de auto getukt en denk dat het daarmee goed is. Ze heeft 1 groot feest spektakel in bed met "Poezemans"(haar knuffel).. ik haal haar er maar uit dan gaan we wel samen stofzuigen
zOOO HEB heerlijk geshopt, Zeeman leeggegkocht met dingen voor de vakantie, een tankini daar gekocht, zo ff passen. Gewoon 1 maat groter gekocht Bij Kruidvat nog ff vaatwastabletjes gekocht, toen naar lidl doorgelopen maar alle buikbanden waren al verkocht, jammer... @ Aichaatje Het wordt hier broodje knakworstjes Dat vind ik wel lekker met dit weer...
Ik heb alle boodschappen binnen mijn zusje is hier nu op visite. Mango !! Wat fijn dat alles goed was Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe het met de andere 20 weken echo-ers is. Ik heb echt 2 geweldige buikbanden gekregen van mn moeder zal zo ff fototje maken en op hyves zetten