zo zuurtje heeft even tijd na een drukke dag ik ben vandaag 3 uurtjes bezig geweest om 3 figuurtjes te maken en gisteren ook al een uurtje voor 1 tje ik zal na het weekend een foto plaatsen want het is voor iemand van zsp en ze ziet ze pas zondag (het zijn marsepeinen figuurtjes voor op een taart, figuurtjes zijn ijoor, knorretje, tijgetje en winnie the pooh) ben nu wel best moe hoe gaat het verder hier, is er al nieuws van de meiden die echo hadden/ hebben vandaag
@Mango, fijn dat alles helemaal goed is!! Super joh. Wij mogen dinsdag, echt spannend. @Aichiaatje, gaaf dat armbandje. Lijkt me zo leuk om met mijn meisje straks te frubelen. FIjne avond iedereen!
Nee helemaal geen last ervan gehad, gelukkig. Na het douche gelijk maar pyama aangedaan en het was goed zo. (Het jongentje in kwestie is wel gelijk zijn vriend niet meer, maar dat vind ik niet zo erg hahahaha, nadeel is wel dat het ventje wel een aantal keer per week vraagt of hij met Gino mag afspreken en dat wil ik dus liever niet) Gino heeft lekker bij Pien gespeeld (misschien ideetje voor een meisjesnaam???) en toen we weggingen gaven ze elkaar een dikke zoen , zo schattig hahahaha.
@wolken wat leuk nog meer blauwe wolkjes... langzaam aan komt er volgens mij toch een beetje evenwicht in ?! @breisels ... ik wou dat ik zou creatief was !! ik zou voor afgelopen carnaval een sjaal breien .. die is nu 4 baantjes lang hahah dus geloof niet dat ik er nog is aan moet beginnen ! @20 weken echo ..... we zijn weer helemaal goedgekeurd !!! onze mannetje was lekker druk ... geen afwijkingen gevonden enzo
Mooi dat alles goed was op de 20 weken echo! Weer een mijlpaal bereikt! @breisels, ik had het ook nog nooit gedaan hoor. Ik zal ook een foto plaatsen, er zitten wel kleine foutjes in maar dat maakt me op zich niet uit. Ben al trots op mezelf. 2 naalden + youtube en gaan....
@ Aichaatje, hoe gaat t vandaag met je?? Geen harde buiken meer? @ Smile, ik zag t al op je hyves, gefeliciteerd, een jongen!! @ Mango, lekker lange echo dus! Heerlijk toch, dat je zolang naar je mannetje hebt kunnen kijken! @ Babyleeuwtje, top dat de 20 weken echo goed was! Ik kan niet wachten tot maandag! @ Hier, vandaag echt een stressdag... ik had op mn werk opnames van het tv-programma 'Altijd Jong' van sbs6, en ik werd geinterviewd. Behoorlijk spannend allemaal!! Word op zondag 1 mei uitgezonden dus kijken allemaal he
Yeah weer een baby goedgekeurd !! Ik heb heerlijk asperges gegeten vers gemaakt had er ineens zo'n zin in. tijdens het boodschappen doen. Dus gelijk meegenomen want waar ik zin in heb mag ik eten !
Gelukkig maar, sommige dingen kunnen zo'n indruk maken. Wel goed dat hij toch 'snapt' dat het geen normaal gedrag is en het nu niet echt meer zijn vriendje is. Over het algemeen zijn kinderen makkelijk in ruzie maken en spelen, maar ik vind het heel knap van hem dat hij wel doorheeft dat dit echt geen normaal gedrag is. Je mag trots zijn op hem !! Pien vind ik wel leuke naam ja, wij houden wel van korte namen. ahh die kusjes zijn zoo schattig...
Oh spannend, zet je hier kort van tevoren nog even een herinnering neer? hi hi beetje last van kort geheugen...
Wat leuk zeg! Kan ik hier helaas niet ontvangen! Helaas nog steeds harde buiken... worden wel wat minder geloof ik