hallo meiden, we zijn heel de dag op pad geweest voor behang en jeetje wat een keuzes allemaal na ieder boek met staaltjes werd het steeds lastiger... ach ja joh we zijn in ieder geval geslaagd zal er een foto plaatsen op hyves... @babyleeuwtje: wat fijn om te horen dat de 20 weken echo helemaal super is verlopen en dat jullie mannetje lekker aan het bewegen was. heb even geen puff meer om achter de pc te zitten, dus ik kom zodadelijk na mijn theetje wel weer even...
Neej nog niet ! er is ook weer is geen zak op tv misschien maar even snel naar de videotheek voor een filmpje
Weekend begint goed! Mijn vader aan de tel... mijn moeder is weg.. briefje neer gelegd ZIT NU BIJ HAAR NIEUWE VRIEND! dit bestaat toch niet of wel???
@aichaatje... jeetje dat is wel snel gegaan dan toch ? pfff en je heb al genoeg aan jezelf op dit moment !
Achiaatje ik heb gestemd op Yara's lieve zin.. En aj wat een nieuws, kan me niet voorstellen wat dat voor jullie moet betekenen, wordt er even stil van. Het zit je echt tegen.. <<hug>>
@ AIchaatje Ik hoop dat er toch een kans is dat het wee rgoed komt, dikke knuffel!! Als je wilt kletsen erover, je weet me te vinden
Meiden, ben nog niet bijgelezen, maar wil jullie even laten weten: WIJ KRIJGEN EEN DOCHTER! (Klopt mijn gevoel gelukkig en heb ik niet voor niets wat meisjeskleding ingeslagen )
Hay meiden, moet ff wat kwijt.. Die kleine van ons brengt nu al geluk.. Voor de grap net. In de kroeg 6euro in de gok automaat gedaan, en haal er 120 euro uit... Hihi best leuk! Nou ik ga slapen.. Tot morgen allemaal
Want2be, gefeliciteerd met jullie roze Wolk Fijn dat je gevoel klopte.. zeker als je al geshopt hebt voordat je het geslacht van de kleine wist Aichaatje, wat snel een nieuwe vriend (die heeft ze dan waarschijnlijk al gehad, anders ben je niet zo snel samen.. lijkt me) Wat een rotnieuws voor je Rinke, wat leuk dat je kleintje je geluk heeft gebracht