@Maaikyb, dank je wel. heb je ook een kabeltje bij de angelsound om het op te nemen? Ik wil het ook nog steeds doen. Had je er genoeg gel opgedaan, niet te zuinig en het volume voluit zetten. Beginnen in het midden boven je schaambeen en dan links en rechts zoeken heel rustig. @Becky, nou dan gaan we voor een meid toch! Ook leuk erbij, alhoewel 3 knullen ook wel tof is. Het maakt op zich ook helemaal niet uit...nog ff geduld...pfff
Ik heb wel meegelezen vandaag maar helemaal geen puf om te schrijven! Duik zo in bed! Slaap lekker allemaal
he dames.. Hier ook even een teken van lezen... gisteren druk geweest en vandaag gewerkt! Ik zie veel blauwe en roze wolken voorbij komen! Gefeliciteerd allemaal! Morgen kom ik weer actief reageren.. Sorry daarvoor
hello allemaal! weer nieuwe wolken de lucht in gegaan las ik, gefeliciteerd en natuurlijk ook met de goede gezondheid van de kleintjes! gisteren lekker de keuken gesopt en 's avonds naar een decadente verjaardag van een 99(!) jarige geweest in Bloemendaal. die presteerde het om nog 110 mensen op zijn verjaardag te ontvangen! amuses en buffet een beetje jammer voor de zwangere vrouw (lees mijn www op hyves). half 1 pas thuis dus gelijk in bed gedoken. vandaag lekker de ramen gezeemd, alle was weggedraaid en weer een flink stuk gebreid. Ik kruip weer lekker terug op mijn bank met breiwerk en 1 oog naar unbreakable, ciao ciao!
Ook van mijn kant even een teken van leven Ben zo druk met vanalles en nog wat dat ik bijna niet aan zp toe kom.
een zonnige goedenmorgen allemaal, voor deze meiden succes en veel plezier voor vandaag: pindaatje: 20 weken echo mama079: 20 weken echo maaikyb: controle vk @manoe: gefeliciteerd met jullie blauwe wolk... @brenda1987: gefeliciteerd met jullie roze wolk... (nice picture by the way) fijn om te lezen dat het een beetje de goede kant op gaat, zet hem op!!! Qua tip voor gordijnen? ik zou voor lekker witte/doorzichtige vitrage gaan met leuke gekleurde werkjes erin. fijn dat het maar bij 1 keer spugen is gebleven... wij zijn ook al aardig begonnen aan de baby kamer (yeah!) tja, wat betreft het breien klinkt inderdaad wel saai, ach het houd je van de straat hƩ? hahahahaha.... en hoe ver ben je nu met breien? @want2be: mooie echo foto! zo volgens mij heb ik nu wel bijna iedereen gehad... gisteren een leuke dag gehad, lekker in de zon gezeten, mijn haartjes zijn geknipt, zoonlief bij schoenmoeder gebracht voor een logeerpartijtje en ' s avonds een feest van mijn tante die 50 werd. heb van mijn verjaardagscentjes gisteren een fuchia roze klamboe/hemeltje van jollein besteld op wehkamp, en die krijg ik als het goed is morgen binnen en ben benieuwd of die bij de luxaflex past. vandaag weer aan de arbeid, en morgen de 20 weken echo voor mij, ben toch wel enigzins zenuwachtig... het word een mooie week met hƩƩl vƩƩl zon, dus ik zou zeggen allemaal er lekker van genieten.
Hallo allemaal, Fijne dag vandaag! pindaatje: 20 weken echo mama079: 20 weken echo maaikyb: controle vk Veel plezier met jullie echo/controle!
Goeiemorgen allemaal. pindaatje: 20 weken echo mama079: 20 weken echo maaikyb: controle vk Veel plezier meiden. Dacht hier een iets wat rustig dagje te hebben maar tja dat loopt altijd anders hahahaha. Straks om 11 uur vergadering van de TSO, met daarna gelijk de TSO. En nu werd ik net gevraagd of ik om 13.15 in Gino zn klas kan helpen met voetjes afdrukken op canvas (is voor de pasen donderdag en elke klas doet dat) Dus dat word voeten verfen vanmiddag hahahaha (hoop niet dat er stinkvoeten bijzitten bah) Ik loop alweer op mn teenslippers maar wat moeten mn tenen daar weer aan wennen zeg hahahaha, maar idd het weer voor deze week ziet er super uit. (mn was is al klaar dus die ga ik lekker ff in de droger gooien)
iedereen met een echo vandaag veel plezier! en ik zag weer een blauwe en roze wolk: Gefeliciteerd!!! Pffff, hier weer knallende koppijn, hoort dat erbij? een jaar geleden is een vrouw van een neef overleden aan zwangerschapsvergiftiging, zij had ook zo'n knallende koppijn... misschien dat dat me iets paranoia maakt...
goedemorgend dames ik ook nog eens hier... kindjes hebben vakantie dus gaat mijn aandacht naar hun hopelijk alles goed met iedereen...
Wat hebben jullie vroeg vakantie zeg. Hier vanaf vrijdag vakantie voor 2 en halve week (de maandag erna hebben ze een studiedag dus 1 dag extra vrij hahaha)
Die slofjes van mn zoontje heb ik ze nog in het wit , rood, blauw etc hahah Mn moeder heeft meer kriebels als dat ik ik heb Effe wat eten hoor blegh ben misselijk.. Wat al een mooi weer he?