September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    kan iemand nog een keer die link van die breipatronen plaatsen (kan ze niet vinden) Mijn moeder wilt ze ook graag hebben :p

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb terug gebladerd ;)
    Ver weg ergens stond het..
    IK weet niet meer welke pagina sorry meid..

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag meiden!

Gefeliciteerd weer met de roze en blauwe wolken: site is bijgewerkt :D

@meiden met afspraken vandaag: veel plezier!!

Hier even een vraagje:wil aan mijn opa donderdag een buggy vragen voor Tomas zijn 1ste verjaardag...Maar geen idee welke: ben al aan het neuzen geweest en was benieuwd wat jullie hebben... De buggy moet in ieder geval ligstanden hebben en aan de fiets kunnen...Bij voorkeur met een duwstang ipv handvaten...:D Heb nu de NUNA op het oog, maar die is 200 euro...

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00689/Phildar_patroon_Tra_689689a.pdf

volgens mij is dit em..

juffie wat leuk die slofjes!! ik heb ze ook in het blauw, roze, wit, grijs, en iets met gemeleerd :) hihi van allemaal verschillende mensen ben er onwijs blij mee want door dat touwtje kunnen ze ze zelf niet goed uittrappen!! :)

heerlijk weer hier ook! moet om half 3 werken en ga echt daarvoor ff lekker van genieten..

meiden met de een echo vandaag! heel veel plezier!!!!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello!

Ga straks bijlezen als zoonlief slaapt:) kwam even zwaaien:)!!

Liefs

6. juffie2008

@ Franka
    iK HEB ER eentje van Hauck, kan ook verschillende standen.
    De Mc Laren schijnt beste te zijn ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

meiden met een echo vandaag veel succes en plezier

8. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    thx! ik zag later pas dat je ook binnen dit topic kunt zoeken haha

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Hallo ook even vanuit Rotterdam een teken van leven.....

Nog 3 nachtjes slapen pfffffffffffffffff als ik al KAN slapen vanacht weer zo stom liggen dromen;
    Even info ik geef normaal op dinsdag en donderdag trainen aan E-jeugd maar aanstaande donderdag niet ivm paaskamp vrijdag is er geen trainen.

Ik droomde dat ik donderdag toch trainen ging geven en dat mijn vriend, moeder en goede vriendinnen naar het echobureau gingen en toen kreeg ik van manlief een telefoontje dat het een meisje was, dus dat het dan ook niets uit zou maken dat het een miskraam werd, en toen had ik mega veel ruzie met hem (logisch) en kwamen we er in de droom achter dat het allemaal niet kon omdat de beeb in mijn buik zat en we dus opnieuw moesten voor een echo............... echt zo raar.

Slaap er gewoon onrustig door, maar donderdag om 20:40 hebben we de pretecho dus dan hoop ik dat ik ook naar een blauw of roze wolkje kan.

Moeders is al dingen aan het knutselen met het behang uit de babykamer, hier een roze..........zou ze hopen op een kleindochter hihihi donderdag zullen we het weten!!

Stiekem hoop ik dat het een jongen is, dat lijkt me het leukste als eerste, maar gezondheid ja ja dat gilt iedereen is het allerbelangrijkste, maar goed ik heb me voorkeur.
    Een meid is ook heel erg leuk maar ik mag toch wel me voorkeur hebben.
    Wat het ook wordt het zal heeeeeeeeel veel liefde van ons krijgen.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @juffie: welke heb je dan van Hauck? zie veel verschillende modellen :D

11. juffie2008

Ik ha er eentje via Hoepie punt nl gekocht. ;) Ik zal straks ff voor je kijken,.

WAt een leuk kaartje van Lief! zeg!!

Zo de wasjes hangen buiten te drogen.. Nu nog ff wat opruimen en snotaap naar bed brengen

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen dames!

Succes voor de dames met echo en de controles!

Loepie.. is heel verslavend hoor! Ik maak taarten van fondant en marsepein en verkoop ze ook.. nu is het even iets minder omdat Sophie veel tijd eist :)

Rosa.. mooi kaartje hoor en natuurlijk mag je een voorkeur hebben!

Juffie.. spannned morgen zeg! Succes en wat een lieve slofjes!

Hier mn moeder aan het breien gezet. Zij gaat een vest voor de baby en voor Sophie breien in dezelfde kleur en model :)
    Mn oma heb ik aan het werk gezet voor de doek en voor de slofjes :):) komt helemaal goed!

Franka... wij hebben de Quinny Zapp.. maar goed je wil graag een ligstand hebben en dat heeft deze niet. Wel nr twee maar die kan niet aan de fiets ;) Wij zijn er overigens erg tevreden over.. als een kleintje echt moe is dan slaapt het wel en het wordt alleen maar minder en minder het slapen. ;) Verder heb ik geen idee welke je zou kunnen kiezen.

Verder hier alles goed.. Madammeke ligt alweer te slapen.. |Die wilde gisteren pas om half 10 gaan slapen dus die was erg moe.. kijken we vanmiddag wel of ze nog een keertje wil slapen zo niet dan gaan we lekker wandelen met dit PRACHTIGE weer!

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    jaaaa ik ook. Ben begonnen na de miskraam in september om mijn gedachten op iets positiefs te zetten. Ik ben nu wel gestopt omdat ik zo misselijk was en last kreeg van lang gebukt staan (door het kneden van de marsepein en fondant)

Ik vind boetseren het leukst :D jij?

14. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid

Nee is geen kaart maar een schildersdoek beplakt met linten in licht en fel roze met een stukje van het behang dat we in de babykamer hebben, de muren blijven basic.

dit kan je ophangen boven de commode ofzo is geloof ik 20x20 cm of groter moet hem vanmiddag eens even meten.

Ga er meer maken met moeders en dan met koninginnedag verkopen, ook voor jongens met sterren ipv hartjes en aqua en lime kleuren lint.

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Loepie.. ja ik vind het boetseren ook het leukste en puzzelen.. Op mijn hyves staan alle fotos van de taarten wel.. hier 1 voorbeeldje :):)

16. juffie2008

Ohh wat leuk dat het een canvasdoek is !! SUperleuk!

Oke, de wassen zijn klaar, vaatwasser draait, kleintje ligt er weer in..
    Zal even wat opruimen en dan ga ik zel ook nog even liggen, niet echt een beste dag..

17. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
  18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Loepie.. nou dan durf ik de mijne niet meer te laten zien want dit is wel heel erg mooi! Ongelofelijk zeg! Ik wil bij jou in de leer! Prachtig!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ach lees wel bij via foon...MAAR 20 pagina's:$ meeste over breien zeker hahaha:p

Zuurtje
    nee ik vind het handiger n nummer van papa en mama erop te zetten;) zijn niet altijd beide bereikbaar! Zeker in t buitenland is 2 toch net wat fijner vind ik.

Nesteldrang
    had ik t maar;)

Loepie
    vind ik ook niet leuk dat onze kids anders heten:( je kan dat simpel oplossen met n geregistreerd partnerschap;)!! Ik wil dat alleen liever niet denk ik omdat ik gewoon wil trouwen ooit....

smile
    gefeliciteerd met n jongen!!!! Leuk!

Pien
    als we n meisje kregen zou die echt niet op m'n lijstje staan;)

Want2be
    gefeliciteerd met n meisje:)

Babykamer
    ben wel jaloers hoor! Iedereen die bezig is met n kamertje:) leuk!!

Fruity
    gefeliciteerd met n meisje:)

20 weken echo's
    succes allemaal:)!!

Rosa
    ohh dacht dat jij n meisje kreeg omdat ik je babykamer al had gezien:).. maar je weet t dus nog niet? Spannend!

20. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    gekkie! Die van jou zijn ook mooi! Het is alleen zo tijdrovend he... hoe lang ben jij gemiddeld bezig met een taart? ik twee dagen :/ mensen beseffen dat vaak helemaal niet he. En dan staat ie twee minuten op tafel "oeee en aaaa" en dan gaat het mes erin haha

Deel Deze Pagina