September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik heb het er nog met mijn vriend over gehad en hij voelde zich wel vereerd dat ik zijn naam wilde gebruiken :D Hij zei ook dat hij ook wel ooit wilde trouwen maar dat die poespas van hem niet allemaal hoeft (hij houdt er niet van om in het middelpunt te staan) dus hij wil het liefst ooit stiekem naar Las Vegas ofzo hehe

2. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    @ lottie - nee ik weet het nog niet, donderdag avond pas pffffff.

Banykamer is bruin aan de ene kant en omdat er een soort van knopen in zitten is de andere kant met lief behang, met knopen behangen iedereen zegt lief is voor meisjes, stoer is voor jongens maar ik vind .... een jongen kan ook lief zijn!

Als we weten wat het wordt gaan we voor een jongen verder met aqua en oranje en voor een meid roze, rood en pip studi bonte dingen.........

3. mamali

mamali Actief lid

30 mei 2010
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooie taarten hoor...

Ik zou graag willen dat het mij lukte...

Kunnen we niet een workshop taarten bij jou krijgen???

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ loepie
    WAt een prachtige taarten meid! Je hebt duidelijk talent! Wauw!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rosa
    wij hebben voor ons zoontje ook n lieve kamer gedaan hoor en dat doen heel veel juist in t begin;). Alleen vond ik t behang meisjes achtig maar wel heeeel mooi:D!!! Aqua lijkt me
    er heel erg mooi bij voor n jongen! En nog steeds lief:)

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    *bloos* ik word er verlegen van... :)
    Het is eigenlijk kleien met eten :D ik heb op school Handvaardigheid gedaan in mijn examenpakket, dat help wel :)

Ik geef wel eens een "workshop" voor vriendinnen maar professioneel doen durf ik niet, dan MOET het goed zijn he en dan ligt de druk een stuk hoger :p

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Loepie... ja ik ben ongeveer ook 1/2 dagen bezig en zeker met Sophie haar verjaardags taart ben ik wel een week bezig geweest incl de voorbereidingen e.d. en dan gaat idd het mes er in :( haha ach ja de laatste tijd doe ik er niet veel meer mee heb er minder zin in en tijd voor omdat het idd zo tijdrovend is en ik er last van mn rug van krijg en ik tijdens de zwangerschap misselijk van word.. de lucht van Fondant is zo vreselijk zoet!

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Meiden voor controles en echos, veel plezier!!

Wow wat is iedereen lekker creatief bezig zeg. Echt leuk.

Hier net bij ha geweest, nieuwe dosis medicijnen gekregen. Gister witte asperges op, heerlijk voor het eerst in 5 weken groente en het smaakte erg lekker. En het is er in gebleven, dus helemaal top!

Liefs

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    mik.. super meis!

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lottie, heeft hij je nog niet gevraagd dan ;)....hints geven...

@Rosa, een jongen..dat hadden wij met de eerste ook. En nu na al die ellende en jaren behandelingen, zijn we al heel dankbaar dat er een 2e mag komen. En nog een meid ook.
    Leuke wedstrijd gister, ben je geweest?

@Loepie, hoe is het gegaan met die taarten op facebook? Die wedstrijd? Zitten echt toffe bij. Ik heb gister heel lui een taart besteld, mijn zoontje is as zaterdag jarig.

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mik
    SUpermeid dat er wat in blijft.

Ik heb net de arbo eindelijk weer eens gesproken.
    In mei moet ik daar ff langs naar een arts. Ik zei al meteen tsja ze zien niet veel aan me hoor, mn bloed is niet in orde ;)

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    juffie.. grapjas ;)

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Ukkie, gaaf die taarten!! Zit ff je hyves te bekijken.

14. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik heb niets gehoord dus ik zal wel niet gewonnen hebben ;/ was ook wel grote concurrentie!

15. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hey meiden!

net de 20 weken echo gehad en alles ziet er super goed uit! Het enige is dat de placenta (nu nog) half voor de uitgang ligt, krijg daarom met 32 weken eeen extra echo. Maar grote kans dat ie dan verschoven is. Hoop ik ook echt want zit niet zo op een keizersnee te wachten...

Hier een foto van ons mannetje (ja nog steeds duidelijk te zien!) met zn tenen in zn mond!

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks..

;) ha ha hoe reageerde de arbo?

Ik heb net het UWV gesproken en de bedrijfsarts belt vanmiddag weer.

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ahh wat een schattige echo!!
    Fijn dat alles goed is.
    Bij mijn eerste zwangerschap lag de placenta ook voor de uitgang, toen mijn buik echt ging groeien dus 25-32 weken is hij mee omhoog gegaan. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat.

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    pindaatje. super zeg dat de echo goed was.. wat een plaatje zeg! Echt lief! Hopelijk verschuift de placenta zich!

mik.. dank je wel :)

19. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Thanks ladies! Ja hele grote kans dat ie verschuift gelukkig!!

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid

Wij hebben er nu ook een jaar MMM opzitten, dit was de een na laatste IUI daarna zouden we over moeten gaan op IVF met de vraag of dat zou gaan lukken.

Het maakt ons echt niet heel veel uit, steeds minder eigenlijk zeker omdat ik veel last heb gehad met dat bloedverlies enzo.

Wedstrijd gisteren????? Ahoy zaalfinale van zaterdag bedoel je? nee mijn E ploegje moest spelen en die wedstrijd was net zo leuk.
    Van 2-0 achter naar 2-2 gelijk en BIJNA 3-2 gewonnen maar hij wilde niet door de korf vallen.

Of bedoelde je Feyenoord? hahahaha pff die hormonen!!
    Ben niet geweest maar we hebben eredivisie live, dus heerlijk languit op de loungebank met ijsjes, chips en heel veel kussen tegen manlief aan gelegen / gehangen.
    Bij de 4-1 in slaap gevallen en toen we wakker werden was het ineens 6-1 hahahah lekker hoor, doelpunten bij studio sport terug gekeken.

Deel Deze Pagina