Goede morgen! Hier heerlijk geslapen, zoonlief heeft zijn record opnieuw gebroken! 8uur erin, elf uur ietsje wakker en daarna pas om 6uur hij leert het nog wel een keer. Alleen 6uur dat is eigenlijk wel heeeeel vroeg, maar helaas bij hem wel standaard, is kijken of we daar iets aan kunnen doen. Vandaag naar de stad foto's kijken en daarna huisje poetsen voor kijker morgen, hopelijk tussen door nog wat genieten van het mooie weer! Jij goed geslapen achiaatje?
@ Cos Tabletjes van Metocloperine? Eigenlijk dus primperan. Goeiemorgen!!! Allemaal lekker geslapen? Hier zeker, alhoewel ik merk dat het buikje zo nu en dan wel druk is tijdens mijn slaap haha. En dat ik al moeite heb met hoe ik moet liggen want ik lag altijd 3kwart op mn buik... Denk dat ik mn voedingskussen maar weer uit de kast pak
@ Maayke Idd 6 uur is vroeg, misschien iets later naar bed doen? Hier waren het ook fases dat hij dan vroeger wakkker werd. Nu rond half 8 dus vind het prima
De lengte van de bm hals kan wisselen. Dit kan afhankelijk zijn van o.a. wel of geen volle blaas. Mocht de bm hals de volgende keer weer korter zijn, dan is er niets aan de hand, zo lang deze maar boven de 2,5 cm blijft. De vorige keer was hij bij mij 3,4 cm en nu 4,2. Dat geeft mij voorlopig rust! Heel veel sterkte en ik hoop dat het wat is de huishoudelijke hulp!
Ze houden de bm hals lengte in de gaten omdat de oorzaak van mijn zoontjes vroeggeboorte niet helemaal duidelijk is. en bm hals insuffcintie is niet helemaal uitgesloten. Een vroeggeboorte is niet echt te voorspellen a.d.h.v de bm hals lengte, want hij kan nu mooi lang zijn en morgen al verstreken zijn.
Dames van de echo's en dat zijn er vandaag veel: Enjoy!! Wat gaan jullie allemaal uitspoken met Koninginnedag?
Lydia1986 20 weken echo Mik0705 20 weken echo Aichaatje Controle Gyn Soppie 20 weken echo Hééél veel plezier vandaag!!
Goeiemorgen allemaal. Zo ben weer blond hier, men wat was dat weer nodig zeg. Had me daar een uitgroei hahahaha. Met Koninginnendag zijn we net 1 dag op vakantie hahaha, dus ik heb het idee dat we dan ff gezellig in Emmen gaan wandelen. Daar zal vast wel iets te beleven zijn denk ik. Zijn er nog plannen voor de paasdagen????
hoi hoi meiden, hoe is het hier? De tijd van de 20 weken echo's is aangekomen. Toch ook spannend! Meiden die hem vandaag hebben, succes en plezier! Hebben jullie ook dat je soms een dag of een paar dagen bijna niet voelt?
@ Jolan DAt he ik ook. Denk hoe het kindje ligt dat dat heel veel scheelt.. Bij een 2e/3e/4e zwangerschap hebben ze meer ruimte he
goede morgen allemaal! hier ook goed geslapen met koniningen dag moet ik werken tot 13.00 daarna hier gezellig naar het dorp, er is een leuk bandje en altijd erg gezellig! ( met een hoop drank dus nu ff afwachten hahaha) pasen: we gaan de 1ste dat hi-thee doen bij mijn broer en schoonzus erg gezellig!!
Goedemorgen! Wij hebben de echo pas om 19 uur vanavond dus duurt nog even haha. @Mama079, dank je voor je uitleg. Ik heb morgen de inwendige echo voor de controle van de lengte van de baarmoederhals. Fijn dat jij je nu geen zorgen hoeft te maken. @Maaykb, o mijn zoontje is altijd om 6 uur wakker helaas. Hij wordt as zaterdag 7..dus ik kan je geen tip geven. Lees wel mee hoor want ik ben nog op zoek naar de gouden tip. Half 8 wakker zou al zoooo lekker zijn.
thanx voor de plezier/succes wensen ! hier was het helemaal super ze liet alles kei goed zien en nergens was twijfel over , en het is nog steeds heel duidelijk een meisje ! Bekijk bijlage 145234 voor de meiden die nog mogen , veel succes en plezier !
Meiden met een echo vandaag, veel plezier!! @ Maaykb, jeetje 6 uur al! Hihi is idd vroeg! Mijn 'regel' is eigenlijk dat ik Benthe niet voor 7 uur/half 8 uit bed haal, dus ook al wordt ze eerder wakker, dan krijgt ze haar speen, een aai over d'r bol en muziekje aan. Wie weet slaapt ze daardoor wel tot half 8/8 uur! En ze gaat er om 7 uur 's avonds in. Als ik haar er later in leg wordt ze juist vroeger wakker dus dat doen we maar niet.... Ik heb super slecht geslapen, ben ziek Vandaag dus ook maar ziekgemeld op werk en duik straks mn bedje weer in.... bah!
@ Lydia Bij de foto zegt ie ongeldige bewerking? Fijn dat het goed was... Hier gedweild en gezogen.. Nu ff cracker en thee en dan naar bed. Moet straks flink inkopen doen..