ohh shit ! heb net allles verwijderd omdat ie vol zat haha! (mn bijlages ) zal m ff opnieuw doen ! Bekijk bijlage 145241
Nou dit keer vind ik het wel spannender omdat het in het ZKH is, en ja aangezien ik wat mankeer, ben ik bang dat Hummeltje ook wat mankeert... Hoop dat het allemaal goed gaat, en dat ze voldoende groeit Maar jullie echobeelden zijn heel mooi!! Helemaal super.. DIe handjes zoooo lief he?
ja echt zooo super schattig!, waren nog veel duidelijkere beelden bij ! ik zal super hard voor je duimen morgen
Wauw mooie echo foto's Lydia !! Fijn dat alles goed is. Juffie ik heb ook primperan zetpillen. Ik neem ze voor ik ga slapen in omdat ik anders de hele dag heeeeeel duf en moe ben. Koninginnendag dan is mich zn oma jarig en die viert het dan ook en we zijn eigelijk verplicht te komen. Maar daarna gaan we even lekker de markt over altijd leuk. Pasen normaal doen we altijd gezellig leuk paasontbijt.. Maar ik eet nog niet zoveel dus houden we het simpel.
@Lydia, super dat je 20 weken echo helemaal goed is. Lekker genieten van je zwangerschap en de komst van je kleine meisje. Ik kon de foto hier niet openen maar op hyves wel. Schattig dat handje zo. Beterschap juffie!
@beterschap Pinda! Dat is bij mijn zoontje dus ook, later naar bed is nog vroeger wakker. Hij gaat nu altijd rond half 8. Later houdt hij gewoon niet vol, tenminste dan is hij de volgende dag niet te genieten. Ben best jaloers hoor als ik dan soms hoor dat kinderen tot 8 uur slapen...hmmmm
Zaterdag is mijn zoontje jarig dus zien we de hele familie al. Meestal gaan we op 1ste Paasdag ook een brunch doen, nu eigenlijk nog geen idee. Met koninginnedag meestal naar de stad in Rdam, mijn oom speelt in een band en treedt dan op. Is altijd wel gezellig. Hangt wel af van het weer trouwens.
Ja wij, mijn zoontje noemt er Madeliefje, ha ha dus wij nu ook. Ik vind het wel schattig. Toen ik zwanger was van hem hadden we het altijd over Bob (we wisten toen niet het geslacht)
Mooi Lydia!! Enjoy @Pindaatje, beterschap! Hier een rommelige dag... hubby gaat zo weg... vriendin naar nl... brullen! lang leve de hormonen
Wij noemen 'm Apenootje of gewoon al zijn echte naam hihi. Alles is bij ons nl aapje of apie (zo noemen we elkaar soms). Geboortekaartje van dochter was dan ook met een aapje op de voorkant! Lastig wat voor kaartje we nu moeten kiezen!
Ik ga donderdag avond voor de pretecho en dan tassen inpaken en met de club 4 dagen op kamp, vrijdagochtend tot maandag avond.......... Belooft lekker weertje te worden dus dat is mooi, daar ik dit kamp niet mega actief zal zijn en vooral post zit en die tijd zoals het er naar uitziet heeeeeeeeeeeeeeeerlijk kan gebruiken om een kleurtje te krijgen. Koninginne dag, in Vreewijk (rotterdam-zuid) zijn er allerlei dingen te doen en wij staan bij onze club met een rommelmarkt kraam waar ik ook zeepjes ga verkopen!
Hey dames. Net eindelijk de felicitasdoos gehaald haha, kon alleen vandaag nog. Juffie Toen je kraamvogel zei ging er een *ping* af in mn hoofd haha. Ik zit ook bij de kraamvogel en waar we heen gaan zitten ze blijkbaar toch ook. Dus dan hoef ik denk ik alleen een adreswijziging door te geven tegen die tijd als ik t goed heb? Dat begreep ik uit het boekje in ieder geval. Thanks voor het meedenken! 20 weken echo's Heel veel succes vandaag dames!! Lydia Fijn dat alles goed was bij de echo! Mooie foto's
Hoi! @Mama079 oh dat is idd anders, hier doen ze bij de 20weken echo een onderzoek naar wat ik schreef. Maar dat is wel even iets anders.. @pindaatje beterschap!! @Lydia fijn dat alles goed is en het echt een meid is! wat een mooie foto's!!!! @voelen oj ik wordt stiekum jaloers, hier voel ik nog bijna niks.. Eergister voor het eerst pas dat ik zeker wist dat het de kleine was. We hebben geen koosnaampje voor ons kleine schatje.. oei ik moet dus maar wennen aan 0600uur, dan kan het altijd nog mee gaan vallen als het toch veranderd Vanmorgen naar de V&D gewandeld, foto's kijken van 2 weken geleden, heb me in kunnen houden en ben alleen met de gratis foto weg gegaan Onderweg met de kleine man naar de kapper geweest en het balkon schoongemaakt, want met dit mooie weer zal de kijker morgen vast meer letten op het balkon dan de vorige keer en die was wat groenig Met pasen moet Bob werken en met koningendag ik.. dus zal wel niet veel bijzonders worden, hopelijk wel genietend van dit soort mooie weer!!