haai meiden even snel succes wensen voor degene die echo hebben vandaag las nog iets over koosnaampje voor beebje, wij noemen het 'ons kleintje' en soms al bij naam met pasen gaan we naar ouders en schoonouders, dag ervoor ben ik jarig dus zullen we dan ook wel vieren met pasen koninginnedag is hier niet van toepassing in Belgiƫ verder weinig reactie van mijn kant vandaag ik ben ziek, denk buikgriep met maag- en darmkrampen
onze heet: ''mini'' hier zo ook die doos ophalen van felicitas en daarna werken thanxx voor de reacties op mn meisje ! tot vanavond
mijn vriend heeft net een pakketje van MVM in ontvangst genomen, wat zal daar nu in zitten? ik vermoed een tas, paars :-D
Sorry maar moet het ff kwijt (de dames die misselijk zijn maar ff niet meelezen) ik zit hier gewoon lekker te genieten van een chocolade paasei gevuld met praline bonbons (gekregen van 2 tso meisjes als dank je wel voor het overblijven, vind het zo super is toch een beetje waardering die je dan krijg) @Lydia, wat een superfoto's zeg. Heel gaaf om te zien zo. (hier nog 10 dagen wachten hahahaha) @Pinda, misschien nu 1 grotere aap en 1 kleine aap op het geboorte kaartje??? @Aichaatje, ga maar lekker brullen hoor, geeft helemaal niets knufff Lekker met de Tso buiten gegeten in de zon, na sinds gisteren loop ik op slippers en die zie je nu al in mn voeten staat (de verkleuring) Vraagje over de 20 weken echo, hub wil gewoon met zn 2tjes gaan maar Damian zegt nu ineens dat hij ook wel graag mee zou willen (en gelijk erachteraan maar de bevalling daar wil ik echt niet bij zijn hoor jakkie bah hahaha) We hebben geen pretecho dus dit is eigenlijk de enige kans voor Damian en Gino om het op de echo te kunnen zien wat er in mn buik zit. Maar is het verstandig om ze mee te nemen??? Wat doen de dames die al wat oudere kids hebben???
Hier bij ons mag je geen kinderen meenemen, omdat het een medische aangelegenheid is waarin je ook minder goed nieuws kunt krijgen. Ze adviseren een pretecho als je oudere kinderen mee wilt laten beleven...Kunt dus het beste van te voren even informeren
morgen mag ik ook voor de 20 weken echo vind het wel spannend Hier mag je ook geen kinderen meenemen naar de 20 weken echo dit ook omdat omdat het een medische echo is. kids mochten wel mee naar de pretecho. laat je eerst even informeren bij je verloskundige ieder heeft een eigen beleid. verder ben ik nu echt kotsmisselijk en alles wat ik voor 15 uur eet komt er net zo hard weer terug uit. ik hoop dat ze morgen beter kunnen zien wat het word ben alvast roze aan het inkopen
@ Becky Gooi maar een stukje richting Utrecht misselijk of niet iets lekkers kan altijd Ik heb blauwe druifjes gekocht, daar izt ik nu van te snoepen. @ Lottie Fijn dat je Ping haha ineens besefte dat het toch niet hoeft. Voor in Utrecht heb ik de Waarden geregeld, daar was ik vorige keer erg enthousiast mee/ over. Mijn zoontje zit lekker ine en opblaasbadje lekker te spelen met water en heerlijk te leren drinken uit een beker, lekker ding Ik mag wel ff een foto spammen he? Ohh 20 weken echo, wij brengen Christian morgen naar de oppas. Geen zin in om mee te nemen.
@ Becky: Hier met met de 20 weken echo alleen de partner mee.Als die niet kan mag je 1 andere volwassen persoon meenemen. Kinderen mag je niet meenemen omdat het een medisch onderzoek is
Wat een lieve foto! En een cool bad: wist helemaal niet dat ze die zo verkochten, zo'n klein laagje water. Ik zit dan gelijk te denken aan een groter opblaasding, maar dit lijkt me ideaal
@Franka, ja hier ook. Ik heb oppas voor vanavond want ze adviseerde idd om de oudste niet mee te nemen.
20 weken echo; hier het advies om met z'n 2en te komen, advies is in mijn ogen geen verplichting.. Staat hier op het aanvraag formulier, heb je die ook? misschien staat er bij jullie ook wat op hierover. Zuurtje heel veel beterschap!! Oh wat een lekker mannetje juffie!! en zo heerlijk spelen in en met water he
Het is een opblaasbaar kleed van Nijntje, ooit eens gekocht bij de Dirx, ideaal! Net bij de apotheek een zonnebril voor Christian gekocht, eentje van Difrax, lijkt op Babybanz. Hij vond het eerst niet zo, maar later heb ik hem niet meer horen klagen. Zal zo ff aan het eten van mn kleintje...
Grrr ML belt net op, hij zit nogin gespek en komt dus laat thuis... Blegh! Heb ik altijd zo'n hekel aan!! Half 8 dus ofzo..
Volgens mij heet het niet alleen zo in west friesland maaaar overaal.. Kuikentje is meer voor een kip.. Maar ik kan het fout hebben Hoer lekker bord met aardbeien en yoghurt naar binnen gewerkt, lekker in het zonnetje op mijn werk.. Ik moet nog tot 11 uur ddus ff door beulen. Meiden geniet nog ff van de avond... Kus