1 voordeel, die tas raken we niet snel kwijt hih Meiden, ik ga kapot van de zenuwen...ohhhh...pffff.... ben er misselijk van...
Lydia.. super echo meis|! Juffie.. lieve boeven foto! Mik.. komt goed meis! Lekker gaan genieten! Voelen.. ja hier voel ik het van kriebel nu ook echt naar stompjes/schopjes gaan.. 06:00 uur pfff dat is idd vroeg hoor! Hier ook de regel dat ze niet voor 7 uur mag komen maar dat doet ze ook nooit. (hebben we erin gedrild ) Hier verder alles goed. Sophie slaapt bij mn ouders en passen morgen op. Ik moet werken van 15 tot 23 en mama brengt haar om 17 uur weer naar manlief.. dus dat wordt lang missen Het lijkt wel alsof ik het nu moeilijker vind dan toen ik niet zwanger was... emotje
@Ukkie, dank je wel! Alles helemaal in orde, pfff ben echt heel erg opgelucht. Nu morgen nog de inwendige echo. Liefs
Mik fijn dat alles in orde was!! Wat goed dat jullie het hebben volgehouden vanaf het begin MvM meiden!!
ik heb al zoveel verhalen rondom mijzelf gehoord over problemen met zwanger worden, hormoonbehandelingen etc.etc. dit is gewoon een kans voor hen om net zo gelukkig te kunnen worden als wij.... (mijn god wat een sentimenteel stukje.....pffffff this is sooooo not me! whuahahaha)
zou het even navragen , bij ons mocht er niemand mee behalve husbunt zelf of ander 1 persoon . als het wel mag zou ik ze wel mee nemen
hallo meiden, zo de 20 weken echo hebben we erop zitten,en alles is goed met de kleine meid... alleen wilde ze niet helemaal goed mee werken, dus moet 14 mei terug komen voor een soort second opinion, hahahah ze is nu al dwars aan het doen.... @mik0705 wat fijn dat ook jou 20 weken echo goed was heb alles gelezen, maar geen puff om te reageren dus dat doe ik morgen wel na mijn werk. zal dan gelijk nog even een echo foto spammen. fijne avond meiden.
Helemaal mee eens. Ik heb nota bene 2 jaar in de medische molen gezeten en 8 behandelingen voordat ik nu zwanger mocht zijn. Dus weet maar al te goed dat dit hormoon heeeeeel belangrijk is.
hi hi die meisjes zijn eigenwijs, de echo duurde bij ons ook ruim 3 kwartier. ze wilde steeds de andere kant op draaien, handjes ervoor hihi. Leuk dat je wel fotos hebt!
Mijn zoontje (bijna 7) is niet meegegaan, ze (de verlosk) raden het ook af omdat het een medische echo is. Ze gaan het beebje in plakjes doornemen zeg maar. En je kan slecht nieuws krijgen, daarbij duurde het bij ons bijna 3 kwartier omdat ze met dr handjes voor het hartje zat dus ze kon het niet zien. Je moet het zelf weten maar ik zou het niet doen. het is heel anders dan een pretecho. Dan kan je beter een pretecho doen bij 24 weken en lekker genieten.
hoe bedoel je eigenwijs? ze keerde ons iedere keer de rug toe hahahahaha.... maar alles in de grote lijnen klopte heel mooi. de ene meting kwam uit op een dag verder en de andere meting kwam weer een dag terug uit, dus we houden nog steeds 8 september aan. trouwens heb jij geen foto's gekregen dan?
Moguh dames, Ben momenteel niet zo actief geloof ik, heb je als je moet 'werken'........... maar kan hier gelukkig wel alle pagina's op! Morgenavond om 20:40 hebben we een pretecho, en hopelijk kunnen we dan ook echt zien wat het wordt, ben zooooooooo benieuwd gewoon!!! Zag hier al een aantal mooie 20 weken echo's voorbij komen, gefeliciteerd. Wij moeten volgende week dinsdag na de pasen, spannend hoor maar ben ook blij dat ik beeb morgen ook weer even kan zien. Verder zijn ze nog steeds aan het verbouwen aan onze flat en het is echt 1 grote ramp!!!! gisteren moest ik heel de dag thuis blijven omdat ze nieuwe radiatoren gingen plaatsen en zouden de binnenkant komen schilderen............. helaas ze kwamen alleen afwerken omdat ze de randen bij de kozijnen hadden beschadigd (er zitten in 2 kamertjes hele nieuwe puien) daar hebben ze gewoon grote ruwe latten overheen geschroefd en nu zit een vriendin in mijn huis want vanmorgen is de schilder dan toch maar gekomen......... Nou ik ga het hier allemaal niet noteren wat er fout is gegaan want dan moeten we meteen deel 3 openen maar verbeterd is er weinig, meer verziekt. Gisteren was ik ook zooooooooo kwaad, het was dat mijn moeder en stiefvader me rustiger konden houden al heeft die vent er wel van langs gekregen.......... maar het is echt 1 grote bananensplit show!!!! Was gisteravond zo uitgeput van woede dat ik om half negen al lag te slapen op de bank en vanacht ook als een blok heb geslapen. Nu nog hoofdpijn!! Sorry voor ego berichtje........... Dames met de echo vandaag, veel plezier, succes en sterkte.
Ha meiden, ik ben er weer hoor, ik heb lekker even 4 dagen naar Limburg geweest, met man, ouders en broer, weer eens ouderwets. Dus ik ga weer reageren, ik heb niet echt terug gelezen, maar zag nog ROZE en BLAUWE wolken voorbij komen, gefeliciteerd!! Wij hebben 27 april nog een controle in het ziekenhuis, kijken of ze dan ook zien dat het een jongetje is.... Juffie2008 20 weken echo ziekenhuis Dammir 20 weken echo Mik0705 Controle Baarmoedermond meiden veel plezier vandaag. Ben er weer, dus zal ook gezellig meeschrijven weer.