Hoi meiden, Net terug van Nieuwegein en Christian weer opgehaald. Met onze kleine meid lijkt het prima te gaan Nog steeds een meisje haha Ze is kleiner als dat C. was rond deze termijn, haar hersens lopen een 1,5 week op voor.. nu al een slimme meid Ze was heel erg tevreden en lag heerlijk met haar handje onder haar hoofd, helemaal opgekruld als een egeltje. Heb maar liefst 20 fotos meegekregen, zal vanavond de mooiste inscannen.. Fijne middag!!
Mijn buik voelt ook nog zacht aan...als ik lig zie je inderdaad ook niet dat ik zwanger ben...Net als jij ben ik wel echt zwanger als ik aangekleed sta: buik is dan wel erg aanwezig (misschien dat inderdaad de hangbuik van de 1ste meespeeld ) Buik is natuurlijk voor iedereen anders, dus dat is wel een beetje lastig vergelijken... Hoop dat je nog een paar uur in rust kunt wachten om dan naar de mooie foto's van je kindje te kijken en gerustgesteld te worden
Gefeliciteerd damnir! met jullie meid!! Hier zie je ook nog niet echt duidelijk dat ik zwanger ben, vooral niet als ik mijn normale spijkerbroek aan heb. Maar als ik 'savonds mijn lekkere positieslobberbroek aanheb zie je het weer wel!
hey meiden, Hier vandaag lekker met mijn moeder naar de prenatal geweest mocht van mijn oma kleding kopen heb nu een leuke 3 kwarts broek grijs en een spijkerrokje en 3 shirts heel heel fijn.. ook nog even wezen kijken bij de baby dump, daar een erg leuke comode gezien.. mijn moeder heeft de prijs gevraagt en gaat overleggen met mijn vader.. dus duimen!! sorry voor de ego !!
Hier was ik weer, 5 dagen niet online geweest, heb zoveel te lezen! Hoe gaat het met iedereen? Heb ook een klein buikje. Gister nog bijzonder moment gehad; ik lag met hoofdpijn op bed en Aviv kwam even bij me liggen, heerlijk met z`n hoofdje op m`n bovenbuik en z`n warme handje op m`n onderbuik. Beeb kwam helemaal tegen z`n handje aan liggen!
@Dammir, gefeliciteerd! @Juffie, jij ook! Zo zo 20 fotos..wauw...ben benieuwd @Rosa, o gelukkig dacht ff dat je op een luchtbedje moest liggen. Maar wel zonder je mannetje..ahhhh...sterkte hoor.. @Aichaatje, 40 graden...damn dat is warm. Nu voelt het daar wel anders dan hier. Wij gaan airco laten plaatsen in huis, geen zin deze zomer in (eventuele) hitte. @Franka, mooie foto! @Breastmommmy, wat schattig dat ze nu al zo reageren op elkaar. @Loepie, heftig dagje jij dus, ben je weer helemaal bijgekomen? @Moettie, heb je nog even gebeld met de verlosk om je gerust te stellen? Vervelend dat je zo onzeker bent. Ik had het gister ook hoor, ik krijg het altijd kort voordat ik een echo heb. @Rinke, zou leuk zijn zo'n kadootje hihi. Hier vandaag de baarmoederhalsmeting gehad en gewoon nog 4,1 cm over. De gyn zegt dat hij bij 3 cm maatregelen zou hebben genomen. Dus ik heb er nu echt alle vertrouwen in dat het goed gaat. Het was een inwendige echo dus heb een foto van dr voetjes en van dr billen. hihi
mijn buik ?! daar kun je niet meer omheen hihi .. ookni als ik lig.. zal binnekort s een liggende foto maken .. succes/veel plezier straks
haai meiden las dat er weer een aantal goede 20 weken echo's zijn geweest en er ook weer roze en blauwe wolken zijn bijgekomen gefeli dames aichaatje doe jij maar rustig aan hoor, we zullen je wel weer vanzelf zien als het beter gaat (of toch lezen in elk geval) hier gaat het vandaag ook al veel beter dan gisteren heb wel nog last van mijn buik en krampen maar daar neem ik nu medicatie voor (die mag)
meiden ff een vraagje.... ik ben bezig met de formullieren voor de kinderopvang.. maar je moet de roepnaam en of het een jonge of meisje is opgeven.. hoe hebben jullie dit gedaan??? is hier namelijk nog niet bekent ook niet de achternaam van de kleine.// :S
Rinke, gewoon alleen achternaam Ze snappen heus wel dat geslacht en naam nog komen hoor! Kindjes staan tot die tijd geregistreerd als Baby Achternaam
Thanks voor alle reacties. Mik, volgens hebben we toevallig net die avond heel duidelijk de beeb gevoeld, dus had ik meer rust in de bol