Meiden, ik kom even gedag zeggen... ...morgenochtend vroeg vertrek ik voor 3,5 week naar India! Ik zal jullie wel missen hoor Wie heeft zin om een samenvatting te geven als ik weer terug ben? Tot dan!! Doeiiii
hele fijne reis en geniet ervan samenvatting waag ik me niet aan: mijn geheugen is een zeef met hele grote gaten in
Want2be heel veel plezier!!!!! geniet ervan! Wauw wat een mooie echo foto's!! En weer goede 20 weken echo's, gefeliciteerd!!!!! Heb alles wel gelezen, maar reageren gaat even niet lukken.. Hier na een slechte nacht met Tygo (ah hij was gevallen met een beker in zijn mondje, tandvlees en velletje kapot, deed em erg veel pijn) een hele dag gewerkt. Kan me ogen amper open houden dus ga lkkr naar bed. ps kijker was enthousiast, makelijkaar is positief dus nog even in spanning afwachten...
Bedankt meiden! Als ik het goed onthouden heb, gaat Jolan ook morgen weg: veel plezier! Maaikyb: fingers crossed buddy!!
Wat is ze mooi!! Want2be@ Veel plezier in India!! Maaikyb @ Dikke knuf voor Tygo! Wat spannend, hoop dat het door gaat! Oef!! Heb zo`n zin in drop!! Heb de laatste week echt zin in snoep en slechte dingen....Normaal stuurt m`n moeder paaseitjes, dit jaar niet omdat ze al kleren enzo had gestuurd. M`n vader is vorige week een dagje langs geweest, hij was hier een week voor z`n werk, maar hij kon bijna niks meenemen omdat hij zelf veel mee moest nemen..kon wel janken! Heb wel genoten van m`n vader hoor!!
mijn neeftje is net richting israel naar zijn vader.. hij is 7 hij had wel wat voor je kunnen mee nemen en dan op het vliegveld in tell aviv afkunnen geven.... hihi
Rinke@ Wauw vliegt hij helemaal alleen? Ik moet nou nog 35 Euro betalen voor de rest dat mijn vader niet mee heeft kunnen nemen..dat gaat m`n moeder versturen via post en dat weegt ook al 5 kg. Dat zijn zwangerschapskleren die ik heb gekregen van een vriendin. Balen dus.
ja.. hij gaat nu ongeveer voor het 2de jaar helemaal alleen... is wel spannend maar hij vind het geweldig! hij spreek engels, duits,nederland en hebreews dus kan zich overal goed verstaanbaar maken ( hij wordt trouwen wel vanaf schiphol of waar hij vandaag vliegt door iemand begeleid van de maatschapij tot hij opgehaal is in tell aviv.. )
@Dammir, Gefeliciteerd met jullie ROZE wolk!!! @Juffie wat een gave echo zeg. @Want2be veel plezier in India en weer veilig terug komen hoor knuff @Maaikyb Ahh wat zielig voor tygo zeg enne weltrusten Hier een heftige emo dag gehad, Heb eind van de ochtend te horen gekregen dat het dochtertje van een kennis en tevens de badjuf in het zwembad (ze horen bij de vriendenclub van hub) vanmorgen met acute leukemie is opgenomen in het Sophiaziekenhuis. Gisteren naar de hap geweest wegens erge rugpijn en gelijk gehouden en vanmorgen dus naar het sophia gebracht en daar hebben ze het te horen gekregen. Het meisje is 5 a 6 jaar jong!!! Ouders zijn helemaal kapot. Ben me ook rotgeschrokken toen ik het las zeker ook omdat het meisje maar 1 jaar ouders is als Gino. De ergste nachtmerrie van een ouder denk ik. Daarna kregen we te horen dat mn schoonouders zelf een weekend weg gepland hebben 29 april (terwijl ik al geregeld had met schoonma dat wij dat weekend de auto zouden lenen) dus geen auto om naar de vakantie te gaan. Zwager gevraagd en na eerst een (verzonnen) weekendje weg gezegt te hebben mogen we vrijdagavond de auto lenen om het ook weer vrijdagavond terug te brengen (omdat ze anders zaterdag geen boodschappen kunnen doen:x) Dus maw Dave mag lekker op 1 avond ong 5 uur gaan rijden heen en weer. En dus niet het weekend blijven zodat hij er ook ff uit is, Dat gaat dus echt niet gebeuren he. Heb gewoon van kwaadheid en teleurstelling potje zitten janken onderweg en onder de douche en daarna mn ma gebeld, Dave gaat nu morgen zn vrije donderdag omruilen naar de maandag ervoor en dan komt mn broertje ons vrijdagmiddag ophalen en naar mn ma brengen en daarna mn ma, en schoonzus samen met Dave naar het vakantiehuisje brengen en daarna mij en de kids ophalen en naar het vakantiehuisje brengen. Dus het word voor Dave en mn broertje heen en weer rijden maar dat vinden ze beide niet erg op deze manier. Als Dave die maandag ook nog vrij heeft (net zoals mn broertje en schoonzusje) gaat Dave pas maandagavond weer naar huis. Dus met de hulp van mijn familie (alweer!!!) is onze vakantie gered. Dave is (alweer) teleurgesteld in zijn familie, dat ze alleen maar aan zichzelf denken. (heb nu ook tegen hem gezegt dat ze maar lekker gaan wachten na de 20 weken echo en we pas vertellen wat we gaan krijgen als ik het wil) Ik ga nu mn bedje opzoeken, ben kapot na een slopende dag. Trusten en tot morgen.
Jezus want een .... streek zeg. Wel fijn dat het weer opgelost is! Wij hadden het met het weekend van 6 tot 8 mei, oppas voor de hond geregeld maar die bliezen ook ineens af, gelukkig nu al en heb ik nog tijd om iets te regelen maar voor de hond is het makkelijker en sneller dan een auto. Echt een luizenstreek en zou ze indd heeeeeeeeeel lang laten wachten daarna, ook niets op je hyves zetten ofzo dat ze het dan viavia van een ander te horen krijgen gewoon basta!! Hier nog 14 uurtjes wachten dan weten we BLAUW of ROZE
hey hallo, ben de afgelopen dagen dat het zo mooi weer was niet echt actief hier geweest. het is de laatste jaren zo dat de maand april mooier is als de maand mei, dus we moeten er nu maar van genieten joepie ben vandaag precies 20 weken!!! gaat vanmiddag nog even een afspraak maken voor een 3d echo, zal waarschijnlijk eind mei worden. heb het toendertijd met mijn zoon dat ook laten doen, en heb gisteravond nog de dvd terug gekeken en het is zo bizar dat hij nog steeds dat zelfde gezicht heeft als op die foto's. waar ik trouwens achter kwam met de 20 weken echo is dat de placenta aan de voorkant ligt, dus vandaar dat ik de baby héél minimaal voel, ging mij eigen al een beetje zorgen maken, omdat ik bij mijn zoon rond deze tijd al echt het schoppen voelde. @rosa:woehoe spannend... nou meid, hopen dat je geduld vandaag beloond mag worden @becky: inderdaad wat een #$*&%^ streek... wel fijn dat je het voor jullie is opgelost en dat jullie als nog kunnen genieten van de vakantie. hé bah, wat een naar verhaal van jullie vriendin en hun kind dat leukemie heeft... dat is echt de ergste nachtmerrie van een ouder, sterkte... @cos: zo hé jij mazzelaar, die had ik willen hebben nee hoor meid grapje, het is je van harte gegund! @juffie: ook de 20 weken echo goed doorgekomen, fijn hoor! nice picture's by the way @dammir: gefelicteerd met jullie roze wolk! @want2be: happy holiday daar in india! voor de rest niet veel te melden, dus gaat nog even het nieuws kijken en dan gaat ik een wassie draaien.