Hier hetzelfde... met ons dochtertje placenta aan achterkant dus voelde dr al eerder en met 19 weken voor het eerst echt schoppen. Nu bijna 20 weken en heel minimaal. Ook ik heb de placenta nu voor liggen... Gelukkig morgen weer controle (blijft spannend hoor). De pretecho hebben wij op 20 mei. Dus dat schiet ook alweer op...
@ want to be, veel plezier en geniet ervan @ Becky. wat een k*t streek, ik zou ook lekker na de 20 weken pas zeggen wat jullie verwachten. Wel fijn dat jou familie jullie wel willen helpen. @ Rosa, spannend, heb je een voorgevoel? @ Juffie wat een mooie echo. @ Mik, goed nieuws van je baarmoederhals meting. @ Cos, hoe is het met je? @ Aichaatje, Doe rustig aan ((hug)) Gister lekker in de tuin avond gegeten, ukkie was echt druk, ML kon ukkie ook voelen, hahaha draaikont. Ff iets stoms, we hebben samen best veel vrienden, iedereen wil ons huisje zien, mij zwanger zien. Ik ben echt een zeef en ML is nu de agenda. Maar ik geniet ook van avondjes samen, ff wat dingen samen uitzoeken enzo..... Niet altijd visite over de vloer, vind het ook lekker om zelf soms weg te gaan.
voor de meiden voor vandaag: Rosa: 3d echo & geslachtsbepaling Moetie30: 20 weken echo Ukkie2009: controle vk veel succes & plezier toegewenst!
Rosa: 3d echo & geslachtsbepaling Moetie30: 20 weken echo Ukkie2009: controle vk meiden veel plezier vandaag.
Morge allemaal, Zo de was draait, de konijntjes hebben al een schoon hok, de stofzuiger heeft z'n werk al gedaan en de was van gister is opgevouwen. Ben vandaag verder niet veel van plan. Even een dagje lekker relaxen met een boek. Hier verder geen bijzonderheden, alles gaat z'n gangetje.
Hoiii Dames, Ben even een tijdje niet actief geweest in dit topic *schaam schaam*. Zoals sommige via hyves al weten wil mijn beeb zijn of haar geslacht ECHT NIET prijsgeven . Afgelopen dinsdag lag bijv. de navelstreng lekker tussen de beentjes, dus kon WEER niks gezegd worden. Nu nog maar een pretecho ingeplant op mijn verjaardag.. hoop dat het mn lucky day word.. Verder voel ik mn beeb nog niet echt schoppen, wat ik ook jammer vind, want bij mn zoontje voelde ik het al veel eerder. Maarja nu ligt mijn placenta laag, dus misschien mikt baby naar beneden. Hoop dat het met iedereen goed gaat .. Vind het allemaal weer zo leuk en spannend!! Gaat echt snel ineens, dalijk alweer op de helft..
Goedemorgen dames! rosa.. Oh spannend hoor! Hopelijk laat jullie beebje goed zien wat hij of zij is! Veel plezier! @cos.. zo goed zeg! Mazzelhoor! Gefeliciteerd! @Juffie.. fijn dat de echo goed was en wat een lieve foto zeg! Werk ze vandaag! @dammir.. van harte met jullie dochter! @want2be.. Veel plezier en succes in India! @all.. hee dames.. alles was prima bij de vk. Hartje mooi horen kloppen en de BM zit 1 vinger onder de navel. Helemaal goed dus. Ze kon zelf voelen hoe de baby lag omdat ze mijn BM heel goed kon voelen. Die ligt helemaal naar voren Dik in orde dus. Nu op naar de 20 weken echo!
Nou mij staat het huilen weer nader dan het lachen... pijn en steken vanacht (dacht zelf mijn banden) maar toch weer bloedverlies @#$% Gelukkig moest ik toch al naar de gyno.. hoop dat hij me weer eens gerust kan stellen duimen jullie voor me?
Het houdt ook niet op he Ik ga heeeeeeel hard duimen, houdt moed! *duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*
@ soppie, mooie buik die van mij is lang niet zo mooi! @ aicaatje, nee he niet weer...... ik duim voor je meis! hoop dat jij nu ook snel eens mag gaan genieten van je zwangerschap al die stress enzo. @ all - ik voel Beeb helemaal nog niet, geen friemeltjes, kriebeltjes helemaal niets, kan misschien ook zijn omdat ik nog geen 20 weken ben en ook vrij dik ben?????
Gelukkig ben ik niet de enigste, moet zeggen dat ik ook altijd wel een buikje heb gehad, misschien is het idd daarom . Tis dat ik weet dat beeb druk is (Angelsounds).. Aichaatje sterktee!.. Wat rot weer