Ik heb wel snel een keer zoiets gelezen in een berichtje van jou. Wat houd Fibromyalgie in? Ik ben met snowboarden hard op me kont gevallen kont links-rug rechts. Had in 1 wervel een dubbele breuk(grootste kans op dwarslesie) Ik heb nog 5 dagen rond gelopen tot ze het in NL ontdekten, vervolgens 6 weken plat in het ziekenhuis, daarna 6 weken corset en daarna 1,5 jaar revalideren. Gelukkig gaat het nu erg goed, moet alleen heel goed op m'n houding letten, de wervel staat een klein stukje naar achteren. Bij extreme moeheid, ga ik slepen met me rechterbeen. En jij? Hoe voel jij je verder? Je hebt nu ook wel een beetje pech met je voeding, vervelend zeg. Hoop dat je je snel beter voelt. Liefs
Wat een domper wat een domper! Kom ik op school, vandaag voor het eerst weer werken, en wat denk je"?! Vertelt een kind in de kring dat ze de 5e ziekte heeft! Oei!! Meteen de klas uit, want daar mag ik niet mee in contact komen. Kortom mag nu weer niet werken, moet verplicht naar huis, moet bloed laten prikken om te kijken of ik het heb gehad, zo niet moet ik 4 weken uit de school blijven!! Ohh ik heb er zo de P over in!!!
Shit Juffie dat is echt een domper !!! Je had er zo'n zin in ... Smile ik heb nog twee weken rondgelopen of eerder gekropen van de pijn en toen bleek dat het gebroken was op meer plekken moest ik gelijk plat. Ik heb nog maanden een corset ed gehad verschikkelijk was dat. Ik heb van 1 breuk echt ontzettend last nu nog altijd. Ook is mijn ruggegraat verzakt het zijn net bouwsteentjes als er 1 ding knapt gaat de rest ook. Welkom op de website voor fibromyalgie patiënten. Het komt er op neer dat ik heel veel last van mijn spieren heb. Dat heeft zich van mijn rug en been langzaam uitgebreid naar meer plekken. Maar met mooi weer zoals nu kan ik me prima redden. Maar vooral de winters zijn best wel zwaar omdat ik dan meer last heb van mijn rug dus ook van mijn spieren. Ik sleep ook met rechts als ik moe word
Goedemorgen Starlady Wat fijn dat ze je zo goed helpen zeg! Ik ben zelf iemand die ook bijna nooit zegt als ik me druk maak en als ik t dan wel een keer deed dan gingen ze niet eens kijken. Beetje raar. Smile Gelukkig hebben je schoonouders niks te maken met hoe snel je man en jij zwanger kunnen worden Fybromyalgie Heeft mn moeder ook. Niet fijn! Zeker niet omdat t vaak niet serieus genomen wordt. Zwangerschapsgym Zou wel willen, maar is nogal duur toch? Juffie He bah...dat is het nadeel idd als je met kinderen werkt en je bent zwanger! Succes! Cos 2 mei om 8:30 stond ik op de lijst voor de 20 weken echo
Tab: 23-03-2011 - controle vk Breastmommy: 23-03-2011 - nekplooimeting Veel plezier vandaag! Ik mag pas na 21:00
Ik ook pas om 19:00 uur... Veel plezier meiden!! Juffie, wat balen!! Wanneer krijg je de uitslag van bloedonderzoeken?
Zo het bloed is geprikt, hoop morgen te weten of ik de antistoffen heb..Zucht!! Anders moet ik over 5 dgen weer om tekijken of ik ben besmet..
Juffie balen zeg!! @pufclub ik wil de eerst wel. Bij mijn zoontje had ik me ook aangemeld, maar ik kreeg de oproep toen ik al bevallen was (11 weken te vroeg bevallen dus) Ik heb nu heel erg de drang om van dat soort dingen extra te genieten want ik weet niet hoe eea nu gaat verlopen. Alleen vind ik de cursussen erg duur en ondanks mijn uitgebreide verzekering, krijg ik alleen gym voor na de bevalling vergoed. Ik denk dus dat ik het niet ga doen. Bij de eerste is het m ook uitstekend gelukt (was een natuurtalent zeiden ze ) dus dan moet het nu ook lukken.
jeetje dat is balen zeg! Maar ik vind het wel super dat ze het serieus nemen. Bij mij op mn werk zouden ze dat denk ik niet zo snel doen..... vinden ze het al snel onzin.
Voelt apart vind ik, die afspraak voor de 20 weken echo. Ik bedoel we zijn dan al op de helft, de eerste weken schoten niet op naar mijn gevoel, na de 12 weken hebben we het de rest verteld en dit weekend ben ik alweer 16 weken. Pfff...
@Lottie, de zwangerschapsyoga is hier 85 euro voor 8 lessen en dan mag je partner ook mee als hij wil. Trouwens als je een keer een fotoshoot bij me wil doen, let m know. Weet even niet meer waar je woont hoor!