wow, deel 2 alweer! juffie, bij ons kon er idd ook maar 1 iemand in de lb functie komen. En ik was de gelukkige. Dit jaar heb ik er nog helemaal niets over gehoord. cos, fijn zeg dat het iets helpt!!! net even heerlijk naar het strand geweest, wat een zalig weertje zeg!
Hier ook even uit de wind in het zonnetje. Pfff lekker zeg, laat die zomer maar komen. Heb er zo zin in...
Hier live een berichtje van onze daktuin heerlijk!! Ik zit na te denken wat ik voor haarkleurtje voor de zomer wil
juffie fijn dat je kleintje iig wel iets heeft gegeten , naar buiten is alleen maar gezond hoor gewoon goed aankleden en genieten van t zonnetje
Beterschap voor t mannetje! Een beetje frisse lucht zal hem goed doen! Ik ben wat foto's en video's aan het uploaden op hyves!
zonlicht schijnt juist goed te zijn voor de waterpokjes, drogen ze ook een beetje van uit... hier lekker in de zon gezeten (wel uit de wind, anders vond ik het te koud) goh part two alweer van de septembermama's! gaat nog even lekker genieten van de rust over anderhalf uur staat mijn kind weer voor de deur. vond het wel lekker 2 daagjes voor mij zelf, maar langer als 2 dagen moet het echt niet duren mis hem echt verschrikkelijk, als de kat begint te mauwen begin ik zelfs al te roepen; jaja mama gaat jou zo even eten geven hahahahahahah....
Wat een heerlijk weer vandaag! Aichaatje ben erg benieuwd hoe het bij de controle gaat! Cos fijn dat je je iets beter voelt! Morgen ook geslachtsbepaling, maar denk dat ik het bij de 20 weken echo ook pas echt geloof (tenzij er een jongentje uitkomt morgen, dat schijnt vaak wat overtuigender te zijn) Ik vind het ook erg spannend en ben ook bang dat de baby niet meewerkt. Buikfoto van vandaag met 16+2
Deel twee, joehoe!! Geslachtsbepalingen Waaah dus 3 morgen? spannend zeg. Ik was helemaal overtuigd dat het een meisje was door 19 reacties van nubexperts die meisje zeiden en maar 2 jongen...Maarrr...dvd uitgeplozen en ik zie op t einde toch echt een duidelijke jongensnub....nu moet ik dus echt omschakelen...
Wat jammer Blike! Ik zou gek van nieuwsgierigheid worden! Wat leuk morgen alle 3. Ik moet gelukkig al om 11.15 en vind het zo spannend! Gaan jullie meteen los met shoppen als je het geslacht weet of wacht je liever tot de 20-weken echo om het zeker te weten? Ik t laatste.
@ Geslachtsbepaling Veel plezier morgen!! Spannend hoor!! Hoe kom je zo'n nacht door @ Lottie Denk je toch een jochie? Ook leuk toch?? Zo wij hebben net gegeten, pizza.. Heb een halve op ben nu wel misselijk.. Ik voel trouwens mn buik bewegen de beeb nog niet echt maar wel de bewegingen, snappen jullie wat ik bedoel?
Hebben jullie al meegroei/voedingsbeha's gekocht? Ik heb nog wel oude liggen maar zit eraan te denken om nieuwe te bestellen.. padded want mijn ervaring zegt dat door die normale je tepels zo doorprikken met BV! zoiets als dit (wel saai) Prenatal Positiemode Zwangerschapslingerie Voedingsbh katoen Prenatal 86540
@ Achiaatje Ik heb nu nog voedingsbehas aan.. Vind het lekker zitten haha! Ik heb ze nu van de H&M maar ik wil straks zeker padded!! Idd je tepels steken er vaak doorheen Ik vind die van Prenatal best prijzig. Snachts heb ik wel gewoon katoenen zonder beugels aan, die kun je vaak bij Wibra krijgen, die vind ik zelf het lekkerste zitten.
Ik heb toevallig net op de site van HM zitten kijken maar zag ook alleen zwart en wit?? Slaap nu nog zonder... maar niet lang meer denk ik! Heb ze nog liggen van Hema erruuggg degelijk