Over het antwoord van mijn biologische vader ben ik nog steeds niet uit, altijd al mezelf afgevraagd of hij mij wilde en Ronald sloeg de spijker direct op zijn kop, hij heeft jou dus kennelijk ook nooit gewild (hij vind het steeds minder raar en vreemd dat mijn moeder mijn bio pa ongelooflijke haat) Hij pijnigt haar dochter. En het is dat we morgen oppas nodig hebben voor de hond, dat we niemand hebben en zaterdag gaat ze gelukkig naar het hondendagverblijf. Maar deze spreuk kreeg ik van een hele goede/lieve vriendin hij is van Paulo Coelho en ik vind hem wel mooi en momenteel zooooooooo toepasselijk. Denk dat ik maandag mijn bio pa ook heel duidelijk maar dat als hij dit soort uitspraken meent, ik inderdaad zoals hij ooit eerder tegen me gezegd heeft zijn dochter niet meer ben!!! Pijnlijk maar misschien ook zo'n bevrijding. Don't make important decisions in anger. You can always tell a person to go to hell tomorrow. Ik weet in ieder geval dat hij goed voor ons hondje is, ander had ik haar daar nooit gebracht maar na het weekend ga ik toch even heeeeeeeeeel goed nadenken wat ik verder wil. De tassen zijn gepakt, alles staat klaar en we zijn klaar voor een ontspannen weekendje en hopen te kunnen genieten en ontspannen. We gaan samen met mijn moeder, stiefvader die er in die 7,5 jaar dat ze nu samen zijn veeeeeeeeeeeel meer voor me is en betekent dan mijn "zaaddonor" in 34 jaar heeft gedaan. En dan met mijn mannetje, de dochter, schoonzoon en kleindochter (16) van mijn stiefvader. Morgen lekker chillen in het Bubbelbad mmmmmmmmmm verheug me er nu al op maar ga eerst maar eens naar dromenland vertrekken want de luiken vallen bijna dicht. Truste ........... of goedemorgen
Meiden! Mooi van alle goede echo's... Ff snel beetje bij gelezen, zit in de kroeg dus ff niet op alles reageren.. Heerlijk een ijsthee op mijn verjaardag aan het drinken! Slaap llekker allemaal!!
Rinke nog gefeliciteerd!! Rosa dat is inderdaad een goeie spreuk. Hopelijk kun je het allemaal een beetje loslaten komend weekend en idd een beetje chillen in het bubbelbad. Ik wens je een heel fijn weekend met veel liefde en warmte om je heen!
ik ben weer naar mijn werk heb er nooit zo'n zin in als de wekker gaat, maar als ik er eenmaal ben is het altijd gezellig
Rosa wat een hufterige opmerking van je pa!!! Probeer te genieten van je weekend weg! MaaikyB wat een supermooie echo foto's! Heb ze zelden zo mooi gezien! Blike en Cos gefeliciteerd met de mooie echo's en Cos wat leuk een knul. Jongens zijn heel leuk Gisteren en eergisteren weer wat nieuwe zw schapskleding gekocht. Zat wel wat te twijfelen omdat ons zoontje natuurlijk ook zo veel te vroeg geboren is. Dat zou betekenen dat ik de nieuwe kleding vanaf gisteren nog precies 6 weken zou kunnen dragen en dat zou zonde zijn. Maar aangezien ik voor de volle 42 weken ga, heb ik het maar gedaan Pffff vandaag alweer 23 weken!
rise and shine allemaal! jippie, ik heb al sinds een aantal dagen de baby aan de buitenkant kunnen voelen en zien, man & zoonlief hebben hier ook al van kunnen genieten @rosa: ik heb het kaarsje (mooi gebaar van zuurtje) voor je aangestoken meid het is jammer dat ik 2 katten heb, anders had ik met alle liefde voor jullie hond willen zorgen (ben eigenlijk meer een hondenmens) probeer (zover dat kan) te genieten van jullie weekendje weg. gaat weer even weg, zoonlief is wakker...
@ Cos en Blike wat goed van jullie echo's, Gefeliciteerd. @ Cos, ook gezellig op de BLAUWE wolk @ Maaikyb, gewoon goed blijven zoeken en zeker in het echt gaan kijken, vaak kom je er dan ook beter achter wat je wil, wij hadden 6 bezichtigingen gedaan en het werd steeds duidelijker wat we wel en niet wilden. @ Rosa, Hou je taai en geprobeerd van het weekend te genieten zover je kan, met lieve mensen om je heen. Ik herken helaas de familie-situatie, mijn moeder heeft volledig gebroken met haar ouders. @ Hier alles eindelijk goed, niet misselijk, gister weer een beetje normaal gegeten. Vanavond naar me schoonvader en ML zn tante vertellen dat er een kleinzoon in de familie bij komt. Maandag op vakantie, kan niet wachten
Goedemorgen allemaal, Fijn om te horen dat er weer een paar goede berichten zijn vanuit de 20 weken echo's ik ben echt helemaal ondersteboven van Rosa's verhaal @Rosa: Ik wens jullie een ontspannen en fijn weekend toe!
Aichaatje en BlikeWat een goed nieuws!!! Cos gefeliciteerd met je kleine prinsje!! Maayke@ Wat een mooie echo`s! Rosa@ Wens je een ontspannen en rustige weekend toe. En nog een lekkere dikke knuf voor onderweg! Goede zin trouwens! Mijn ouders zijn dit weekend 40 jaar getrouwd, dus iedereen gaat dit weekend samen naar Duitsland. Wij konden niet.. Vannacht maar 2 uur geslapen, kon gewoon niet in slaap komen. Manlief heeft vanochtend wel een lekkere bonus gekregen en een belofte dat z`n salaris wat omhoog gaat. Nou hopen dat het genoeg is. En dan hebben we heel misschien geld om in Dec. naar NL te komen om met de nieuwe beeb te pronken met Kerst!!
@Breastmommy, gefeliciteerd met je ouders? Anders een briefje naar All you need sturen voor de kerstspecial?