September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

goedemorgen meiden,

zo hé heb gisteren gewerkt, en jullie hebben lekker doorgekletst...
    zal nog wat worden als we met ze allen in onze verlof zitten:D

hebben jullie al een idee hoever je van te voren wilt stoppen met werken? ik ga toch proberen om tot 4 weken van te voren te stoppen, heb denk ik (als ik het vol houd) meer aan die 2 weken na de bevalling.

@aichiaatje, wat leuk een zusje voor yara! wat vind je man ervan?
    maar ook erg belangrijk dat de cerclage goed zijn werk doet en dat de baby lekker groeit bij jou!

o gaat even stoppen hoor dat jesse wakker is...

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Rijkie, Ja ML lief is ook helemaal blij :) dit is dochter nummer 4 voor hem hihi Hij droomde natuurlijk wel van een zoon maar we zijn heel dankbaar met dit geschenk! Belde hem gisteren (hij is weg voor werk) en hij was zooo enthousiast!
    Nu Yara nog overtuigen dat het toch een meisje is ;)
    Ben zo blij dat de cerclage zijn werk doet!
    Moet nog wel rustig aan doen en medicijnen slikken maar dat mag de pret niet drukken!!!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aichaatje
    ze??? Dan was t dus toch niet de nub die je omcirkelt had;)!! Haha. Gefeliciteerd!!

Breastmommy
    mooie echo!!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Aichaatje
    Gefeliciteerd met dit prachtige nieuws dat jullie een dochter mogen ontvangen!
    Genieten he!!

5. juffie2008

Goeiemorgen meiden,

Ik moet vandaag schoonmaken gaan jullie mij aanmoedigen? Vanavond is het Open Huis bij ons :D

6. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Juffie succes met schoonmaken .. en het maken van de kip ;)
    Hopen op veel kijkers voor jullie !!

Zal me trouwens een beetje voor stellen .. ben nog niet actief geweest hier (wel mee gelezen :) ) ik ben patty... 26 jaar en vandaag precies 16 weken zwanger van ons 1e kindje !

Ga proberen meer te reageren hier in plaats van de stiekeme meelezer te zijn ;)

7. juffie2008

@ Babyleeuwtje
    Welkom meid ;)
    Goed onthouden van de kip, klopt hoor haha

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Babyleeuwtje, ik heb je al eens gezien meelezen :D:D:D leuk dat je mee komt kletsen ;) is veel gezelliger :)

9. Appelstroop

@ juffie succes met het huis cleanen! en veel geluk met de open huis, who knows... hoe is het trouwens met je kindje?

@breastmommy, oja ik zag inderdaad jullie echo foto voorbijkomen, very nice!

zo jesse heeft het nog erg benauwd, terwijl hij toch nu trouw zijn puffertje krijgt, als het maandag nog niet verbeterd is gaat ik toch weer even naar de ha.
    manlief is vandaag nog vrij, dus we gaan lekker de hort op.

fijne dag toegwenst

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Welkom babyleeuwtje!

11. juffie2008

@ Rijkie
    2 juli begint mijn zomervakantie. dus 10 weken van tevoren.
    En daarna stop ik geheel met werken :D
    Om mij heerlijk te focussen op mn doerrakkies!!

12. Appelstroop

nou babyleeuwtje alsnog van harte welkom hier!
    waarschijnlijk heb je het al gelezen (stiekeme meelezer hahahaha)
    maar we hebben ook een leuke septemberhyves.

13. Appelstroop

zo hé dat is nog eens een lekker vooruitzicht ;)
    als wij in de positie zouden zitten, dat we alles konden doen van de salaris van mijn man, dan zou ik ook stoppen met werken, tot dat de kids op de basisschool zouden zitten. werk nu 3 dagen dus de andere 3 dagen ben ik ook nog eens bezig hier in het huishouden.
    ach ja wie weet wat 2011 voor ons in petto heeft m.b.t. een grote prijs winnen of zo hihihihihihi....:p

14. juffie2008

Ja een heerlijk vooruitzicht!! Ik zal mn werk zekers missen maar man wat is thuis zijn met je je kind een voorrecht..

Ik ga nog ff 2 uurtjes slapen ben niet zo lekker. Misselijk en darmklachten.. Ja ja heb gister swirl gehad eigen schuld. Kan niet zo goed tegen suiker..

15. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Aichaatje gefeliciteerd met je goede echo!

Hier even een ego berichtje (even gekopieerd)

Mijn zoontje is 11 weken te vroeg geboren en ik ben nu 16+6 zwanger van de tweede. ik Merk dat nu al zo nu en dan de angst voor nog een vroeggeboorte begint op te spelen. Ik heb een blaasontsteking gehad (waarschijnlijk oorzaak vroeggeboorte zoontje) en deze is behandeld. Ik heb zaterdagmorgen de laatste AB geslikt. Ik kweek blijkt dat dit de juiste AB voor de gevonden bacterien is. Nu heb ik echter sinds gisteren een vervelend, soms wat branderig/trekkend gevoel in de onderrug (bij de bevalling van mijn zoontje had ik rugweeën). Ook heb ik dit gevoel wel eens achter mijn schaambeen. Soms is mijn buik een stukje boven mijn schaambeen hard. Moet ik me nu zorgen maken? Ik word er n wel wat nerveus van. Het kan toch niet weer een blaasontsteking zijn? Ik wil ook niet voor elke dingetje het zh bellen, omdat ik me straks nog vaak genoeg zorgen zal maken.

16. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Babyleeuwtje, welkom!!, klets gezellig mee

@ Juffie, wat heerlijk al de vakantie in het vooruitzicht, wij gaan deze week knopen doorhakken.

@ Aichaatje!!!!! Joehoe 2de september meisje gefeliciteerd. Ik ben dat je man alleeen maar trots kan zijn op al zn vrouwen, hihi

@ Cos, bij uitgerekende data sta ik voor 12-9, maar ik ben 18-9 uitgerekend, dit was de oude datum.

Even jullie mening nodig:
    Vakantie in Portugal/Algarve, hotel/app aan het strand, afwachten wat je voor kamer krijgt natuurlijk
    of
    App van een vriend van ons in Portugal/Algarve. heerlijk groot, lekker terras en tuin en een goed bed(niet geheel onbelangrijk), alleen niet aan het strand.

*we gaan sowiezo een auto huren voor 2 weken, dus op zich kunnen we gaan en staan waar we willen.

17. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Moettie30: 24-03-2011 - controle gyn + echo

Veel plezier !!

Welkom Babyleeuwtje

Aichaatje ik vind het zo leuk voor je dat het een meid word en dat alles goed gaat !

Okay Smile ik zal het even aanpassen

Ik ga nu richting het UWV mijn werk ik moet op gesprek komen bij de arts.

18. Appelstroop

ik zou het wel weten, ik zou het appartement van jullie vriend nemen.

19. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Thank you!!!!

20. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Aichaatje wat fijn dat het zo goed gaat! en een meisje: gefeliciteerd!

Cos: al 3 dagen niet spugen: YES! goed man, ik hoop dat het zo goed blijft gaan

Wij gaan in juni ook naar Italië en ik heb me daar toch veel zin in! Ik ga ook proberen om tot 4 weken door te werken en dan pas in januari weer te beginnen!

Deel Deze Pagina