Dank je wel!! Ben zo blij met mijn nieuwe fiets, echt te gek! Hij fietst heerlijk, geweldig was echt een verrassing. De familie is net weg. Heerlijk ff rust nu. Mijn zoontje speelt met vriendje nog wel hier buiten. Hier is het ook warm. @Cos, mijn moeder heeft het breisel hersteld haha, dus kan weer verder. Lang leve de helpdesk! Ga je nog shoppen met je mams? @Ukkie, mooie buik echt mooi naar voren zo te zien.
Mik mijn mams voelde zich niet lekker. Dus ik ben even alleen de hema en de zeeman in gewipt heb wel leuke dingetjes gekocht voor onze kerel ! Gave fiets hoor !! helemaal leuk zo'n verassing !! Ik heb net zelf voor het eerst een bol wol verwisseld wonder boven wonder ging het nog goed ook. Zit nu lekker in de tuin te breien
Super leuk die fiets! En wat heerlijk zon verwendag! Ik heb mijn breispullen nog niet eens hier @ukkie mooie buik!
@Cos, o jammer van je moeder. Ha ha jij wilde toch echt wat kopen he haha. Ga je een ander keertje met je moeder shoppen toch. Mijn man gaat morgen verder met de babykamer, dan volgende week meubels kopen/bestellen hoop ik. Je bent een brei natuurtalent . @Achiaatje, ja echt geweldig. Had een paar maanden geleden een keer gezegd dat een moeder op school zo'n toffe fiets had. Ideale mama fiets, dus hij heeft aan haar gevraagd welke het was..echt schattig. Ik wist van niks. Kreeg vanmorgen een ingepakt sleuteltje.. krijg je breispullen opgestuurd of neemt iemand het mee?
Mijn vriendin zou het meenemen maar die kon ivm gezondheid niet! Afwachten wanneer ze nu wel komt dus!
Hebben sinds gisteravond weer last van mijn bekken, straalt helemaal naar mijn bil! Van die hele nare pijnscheuten met opstaan en lopen!
ik denk wel aan jullie hoor, kom snel bijlezen ! xxx ! (ohja, heb t hyves bericht wel gelezen + gedaan )
ja hier waren ze ook op in de schap.. dus ikke vragen hadden ze er achter nog ééntje liggen.. dacht ook '' leg die dan in het schap! '' maar heb m wel deze is gewooon van stof en niet van binnen van die bolletjes die heb ik ook maar vind ik niks..
aichaatje mooie 3d foto mamatje , beterschap ! 3d echo , hier over ruim 3 weken ! ben zooo beniuewd.. was hier in combo met geslachtsbepaling 100 euro.. hoii want2be ! rinke wat een super kado !!
Zoo he he bijgelezen ! hier alles goed !meisje is zooo druk elke keer hihi.. gister lag mn neefje van 6 mnd op mn buik te slapen en onze mini schopte m constant haha ! en draaien en doen ! babykamer is nu bijna klaar mn lamp word volgende week geleverd en dan ga ik foto's maken verder geen bijzonderheden, gister vriendlief 25 geworden en klein feesje gehad en zo BBQén .. verder lekker niks doen ( ook lekker ) ! ohja was ook nog naar de liveshow van secretstory geweest afgelopen donderdag ( weet niet of iemand dat kijkt?! ) echt supeeer gaaF ! xxx ben weer weg
goedemorgen deze morgen, kijk dat is nou inderdaad een leuk cadeau om nu te krijgen dat is wel jammer ondanks je het zo graag wilt, maar gelukkig heb je zo'n lieve vader die wel naar je toe komt. joepie!!! blijft toch een mijlplaal hé? leuk hoor! bij ons op winkelcentrum is er pas een zeeman geopend en ik moet mij iedere keer weer inhouden omn niets te kopen, want van die leuke kleine prijsjes word je aardig hebberig van hihihihihi..... gelukkig was alles goed en nu vooral even rustig aan doen met dit warme weer, ik ben wel benieuwd wat je man & dochter hebben geknutseld... oja, mooie buikfoto's! hé bah dat is vervelend! ken dat gevoel.... heb wel geen last van mijn bekken, maar wel last van mijn knobbeltje in mijn rug die zit nu tegen een zenuw aan te drukken waardoor ik dus ook van die pijnscheuten heb naar mijn bil trekt... dat is lekker zeg dat je al bijna klaar bent, ben wel benieuwd naar de foto's... zo ben weer helemaal up to date... gisteren nog een sms van rosa gekregen, ik citeer: vandaag ook een leuke dag hier. vanmorgen eerst geschransd aan het ontbijtbuffet en daarna met een deel adventure midgetgolf gespeeld. toen was het tijd voor een tukkie, want wat een ... bedden zijn het zeg! net terug van het zwemmen en bubbelen en om 7 uur hebben we gereserveerd in het restaurant om te vieren dat moeders en stiefvader 5 jaar zijn getrouwd. we hebben hier heerlijk weer en gelukkig veel afleiding. wens de meiden maar een fijn weekend toe (dus bij deze) kusjes uit limburg... gisteren lekker wezen BBQen bij paps en mams, volgens mij deed heel nederland aan BBQen hihihihi, tja wat wil je met dit lekkere weer. vandaag is het moederdag en ben benieuwd wat onze knul heeft gemaakt. vandaag staat er niet veel op de planning, lekker in de tuin hangen en laat in de middag gaan we naar schoonmoeder toe waar we dan blijven eten. zo gaat even een ontbijtje fixen, want ik ben nu nog maar alleen op, dus voor mij geen ontbijt op bed...
fijne moederdag meiden! Sop.thanxx voor de update hier.. Dadelijk rondje moeder/schoonmoeder en dan lekker van de zon genieten xx ly
Voor iedereen een fijne moederdag !!! Ik ga zo lekker met mn mannetje wandelen int bos Voor de dames die al een kleine hebben .... kwamen jullie na de eerste zwangerschap weer een beetje van de extra kilo's af ?
Fijne moederdag meiden!!!!! Ik kom even melden dat ik nog leef, maar weinig puf heb om gezellig te kletsen, ik lees wel mee... Begin nu veel last te krijgen van mn rug, was te verwachten, maar baal ervan dat het zo vroeg in de zwangerschap al is, hele dagen werken wordt steeds zwaarder en is bijna niet meer te doen... Ook hou ik zo ongelooflijk veel vocht vast dat de plooien van mn laarzen cm diep in mn benen staan en loop dus alleen nog maar op slippers! Nooit geweten dat vocht vasthouden 'pijn' kan doen, maar heb me daar toch een partij last van moeie, zere benen... Vandaag een beetje klussen in de ukkepuk-kamer, alle spulletjes zijn binnen maar we moeten echt nog helemaal beginnen! Dikke knuf voor jullie allemaal... Ik vergeet jullie niet, hopelijk voel ik me snel beter!