Fijne moederdag iedereen!!! Wat heerlijk dat hij komt en dat de band zo goed is!!!! Hier ook de airco aan, was niet meer uit te houden. En dan te bedenken dat we het ergste nog voor ons hebben...Augustus en de electriciteitsrekening... Balen dat je man niet thuis komt deze week. Rinke@ Gefeliciteerd !! Soppie@ Bedankt voor de update, k`moet steeds aan haar denken. Babyleeuwtje@ Ja hoor! Bij de eerste minder, maar ik lette er ook echt niet op, juist andersom! Bij Maya was ik een week na de bevalling weer op m`n oude gewicht, daarna zonder te dieeten, lekker door de BV afgevallen. Gewoon gezond eten en Maya heeft de rest gedaan Mango@ Knuf!! Hier weer misselijk, maar heb eindelijk een beetje meer geslapen vannacht. Ben er ook achter dat zoet me gewoon niet goed doet. Deze kleine spruit in de buik geeft hele sterke signalen door dat ik gezond moet eten... Geen vlees, geen snoep + teveel suiker anders krijg ik op m`n donder! Nu snel verder werken, veel bestelling afgelopen week, nog even alles bijwerken en weg brengen naar de post! Hier is het geen moederdag, je hebt hier aan het begin vh jaar familiedag, alles bij elkaar... Maar heb manlief wel even op z`n agenda gezet dat het vandaag moederdag is in Nederland met een herinneringetje. Hij is toch met een Nederlandse vrouw getrouwd? Hi Hi.... Mik@ Gefeliciteerd !! Ukkie@ Mooie buikfoto!!
Fijne moederdag iedereen !! Gaan jullie nog wat doen verder ? Wij even bloemetje voor in de tuin naar de beide moeders brengen en daarna bbqen bij mn schoonouders. Tijdje terug vroeg iemand hier wat het ritme is van de baby rond de 20 weken. Ik heb het met de 20 weken echo gevraagd omdat ik wel nieuwsgierig was haha. Het is 20 minuten slapen en dan weer 20 minuten wakker. Heel soms zit er wat verschil in. Later in de zwangerschap verschuift het naar drie kwatier wakker drie kwatier slapen. Wel grappig om te weten toch ?
hello there, @cos: dat is zeker wel leuk om te weten, maar aangezien ik nog al een bezig bijtje ben, voel ik ze alleen als ik gaat zitten. @mango: ja zeker dat het een vervelend gevoel kan zijn dat vocht vast houden en voornamelijk met de benen en voeten, nou dat word veel met de pootjes omhoog zitten. hier weer een smsje gehad van rosa, ik citeer: hier gisteren lekker genoten van het buffet. vanmorgen lekker ontbeten en nu aan het "survivelen'' in de jungledome. dadelijk nog waterfietsen geloof ik en dan weer chillen in het bubbelbad. de kleindochter van mijn stiefvader is bezig met een opleiding om prematuurtjes te verplegen, kom even niet op het woord en heeft ons best gerust kunnen stellen. waar we ons wel op voor moeten bereiden is dat het voor 95% zeker een keizersnede gaat worden. maar als dat het ergste is... vanavond weer naar huis kussies uit limburg. ik nog nooit zoveel gesmst hihihihihi, heb er gewoon rsi van in mijn duim hahahahahaha.... nou heb het nieuws weer doorgegeven en gaat nu weer op mijn gat in de tuin zitten fijne moederdag allemaal....
De eerste 6mnd niet... daarna in een snel tempo maar kwijt dan erbij kwam (maar heb wel 2,5 BV gegeven ) @Mango, hoop dat je je snel beter voelt @Breastmommy, balen dat je je ze slecht kan voelen van het eten! Hier ook geen moederdag maar we vieren het sowieso niet!
Eigenlijk is elke dag moederdag! De cadootjes zijn erbij gekomen voor de commerciële wereld. Het zijn al die kleine gebaartjes elke dag die het waard zijn om moeder te zijn. Goed bericht van Rosa!
goede dag meiden.. alles bij gelezen hihi ben lekker met de deuren open de boel hier aan het schoonmaken..(er waaien alleen steeds bladeren naarbinne :S) ach tja.. hihi mijn vriend lief ligt nog op bed......... hij is gister naar het dorp geweest, ik wil wel ff ergens wat eten heb dat net gezegt met de hoop dat ie er zo uitkomt maar dat zal wel niet zo snel zijn.. best irri soms.. we hebben nu voor een week een boxer te logeren.. wat een geweldig beest! hij luister mega goed en kan in het park gewoon los lekker met de bal spelen enzo helemaal leuk.. dus dat heb ik vanochtend maar ff gedaan owja.. hihi en ik ben zenuwachtig voor morgen!! 20 weken echo moet om kwart over 11 smorgens veel plezier allemaal vandaag!
@Babyleeuwtje, hier uiteindelijk ruim onder mijn gewicht dan voor de zwangerschap. Maar duurde wel even ivm borstvoeding niet direct veel en te snel lijnen. Tijdens mijn zwangerschap toen heb ik niet extreem goed op voeding gelet hoor, gewoon gegeten waar ik trek in had. Nu is het veeeeel lastiger omdat ik door de jaren van behandelingen en hormonen al aanzienlijk was aangekomen voordat ik zwanger was. Maar ja ik zie het wel. Ik heb altijd veel gesport en ik hoop begin 2012 weer lekker te kunnen gaan sporten en dan heb ik er alle vertrouwen in dat ik volgend jaar zomer weer ok ben. (zal nooit meer helemaal strak worden hoor haha). Hoezo je vraag?
een goedeavond dames, zo ben net terug van mijn schoonmoeder die lekker voor ons gekookt had. @babyleeuwtje: ik was na de geboorte van mijn zoon zelfs lichter als voordat ik zwanger raakte. @allemaal: ik gaat nu languit op de bank liggen en ik ben er morgen weer, toedels....
Hier in de kroeg iedereen teleurgesteld omdat twente van ajax heeft gewonnen... Haha die reacties van iedereen!! Mega discusies .... Ach ik zit hier zenuwachtig voor morgen te zijn.
Hoi! Niet echt puf om te reageren, ben erg moe de laatste dagen Maar wou nog wel even Rinke & Dnze heel veel succes & plezier wensen voor hun 20w echo en Loepie succes bij de controle!!!! Rinke 20 weken echo Loepie Controle Gyn Dnze22 20 weken echo Hopelijk heeft iedereen een fijne moederdag gehad, morgen weer begin van de nieuwe week... X
Rinke 20 weken echo Loepie Controle Gyn Dnze22 20 weken echo Veel succes en plezier morgen! Ik ben ook zo moe.. vroeg naar bed
Hallo we zijn er weer. We hebben een heeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend gehad en Soppie heeft jullie op de hoogte gehouden. Nu weer thuis en vriendlief een gekneusde voet, die plakt er nog wat vrije dagen aan vast. De kleindochter (16 jaar) van mijn stiefvader doet een vooropleiding tot neonatoloog en die had ook al zitten zoeken thuis. Omdat we maar 2 vaten in de navelstreng hebben wordt de kleine waarschijnlijk met een keizersnede gehaald omdat de kleine anders een bloeding kan krijgen. De andere dingen moeten wel nagekeken worden zoals ze nu ook doen maar het hoeft helemaal niets mega ernstigs te zijn. Dus we blijven hopen op goed nieuws en vinden de kaarsjes site echt mega super lief van jullie. Gaan nu lekker bankhangen en bedliggen. Morgen bijlezen en reageren. Kus