Jolan.. ik herken je gevoel wel precies! Daarom heb ik vrijdagavond ook nog een extra echo in het zkh gehad omdat ik haar gewoon weg de hele dag nog niet gevoeld had! Hier was ze vorige week ook drukker en nu moet ik er ook echt op letten of ik haar nog wel voel en dan voel ik haar wel af en toe. Hier zit de placenta wel aan de voorwand misschien speelt dat mee. Hopelijk maar je je niet teveel zorgen! En adners gewoon even laten checken!
@Rinke, gefeliciteerd met je roze wolk!!! Jeetje 45 foto's dat is echt veel. Hier had ik ook een dvd gedaan (15 euro) en heb 3 foto's gekregen waarvan er maar 1 mooi is en op de dvd zien we dus bijna alleen maar ruggegraat (achteraf dus zonde van het geld omdat het zo slecht en onduidelijk is) Hopenlijk krijg ik de 21ste wel wat mooie foto's erbij.
@Jolan, bij bij wisselt het ook per dag! @Becky, heerlijk zulke verassingen! @Rinke, gefeliciteerd een meisje! Jippie
Ik ben echt nog aan het twijfelen of we nog een 3/4D echo laten maken. Hebben we de vorige keer wel gedaan maar heb de dvd daarna niet meer teruggekeken. Kost toch 100 euro, dus die besteed ik nu denk ik liever aan iets anders...Ben wel benieuwd...zucht...Moeilijk...
rinke, gefeliciteerd met jullie roze wolk!!! ukkie, idd er echt op letten.... En ik weet dat het kan hoor. In mexico was de kleine de eerste dagen heel druk en toen een paar dagen alleen als ik er op lette. Thuis was ze weer een paar dagen heel druk en nu weer alleen als ik er op let. Het liefste voel ik haar egwoon heel de dag hahahaha. aichaatje, bij jou dus ook dagen dat je het nauwelijks voelt?
@Jolan, soms pas s'avond laat! en soms de hele dag! Zou het ook het liefst de hele dag voelen Geen zorgen hoor, de beep heeft nog zoveel plaats om te zwemmen en koprollen!
ja ik weet het vorige week op de 20 weken echo was de kleine volop aan het bewegen en voelde er helemaal NIETS van!!!!! En grappig: ze hield een heel stuk van mn baarmoeder leeg, kroop helemaal in een hoekje, grappig om te zien.
Becky wat ontzettend lief van je ouders !! Rinke wauw een meisje gefeliciteerd hoor Lekker roze shoppen Als de placenta aan de voorzijde ligt dan is het sowieso anders dus dat is al 1 verschil. Als je het niet vertrouwt dan moet je gewoon bellen hoor !
mijn placenta ligt achter en een beetje aand e bovenkant, maar niet voor, dus daar ligt het niet aan.
ik heb nu al af en toe als ik aan het werk ben en iets te veel voorover zit dat mijn ribben "pijn" doen aan de onderkant!
Kan ook zijn dat je gewoon een rustig kindje hebt Jolan ? Teminste mijn Gyn vind die van ons wel extreem druk hoor. Het is hier ook echt 20 minuten flink wakker en dan 20 minuten rustig. Om vervolgens weer 20 minuten los te gaan. Ze hebben nu natuurlijk ook nog ruimte zat. Maar meis gewoon gaan bellen als je het niet vertrouwt hoor zal ik wel doen liever 20 keer teveel !
cos, met de afgelopen echo's was de kleine erg druk, maar daar voelde ik op da tmoment ook niet veel van. Ik voel me een beetje stom als ik nu al ga bellen met 21 weken. Op internet staat dat je het dan zelfs een paar dagen niet hoeft te voelen.
Rinke gefeliciteerd met jullie goede echo en roze wolk!! Jolan ik voel ons schatje nog maar heel weinig, heb wel de placenta aan de voorkant, maar voel haar echt nog niet dagelijks.. Rosa goed dat je niet met je laat sollen! Hopelijk is het gesprek morgen zinvol. Nu fijn even bij je mannetje zijn!! Hier druk geweest, poetsen lunchen met een vriendin, shoppen en nu boodschappen doen en koken.. Morgen weer huizen kijken ohja de koper heeft contract getekend! nu nog wachten op officiele papieren van zijn financiëring en dan is het rond!