September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ziet er niet uit joh.
    Ha ha ga straks mijn zoontje halen en scheur direct weer weg.(op mijn nieuwe bike).

Ben op internet aan het kijken naar fietstassen enzo die erbij horen.

Oja heb trouwens eindelijk een grote envelop gekocht hoor. Duurt ff.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    Mijn placenta lag de vorige keer aan de achterkant en nu aan de voorkant. Haha, wat grappig...ik zit nu bijv een beetje voorover en voel ook allemaal gefriemel en geduw:p. Zal ie klem zitten;):p!?

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier geeft ons mannetje ook heel duidelijk aan als ie iets niet lekker vind ofzo. Ik heb bijv een oefening voor mijn bekkenspier die moet je dan aanspannen. Als ik dat een paar keer doe dan wor dhij echt heel druk.

Als ik teveel in elkaar zit gaat ie ook tekeer en op mijn buik liggen wil ie ook niet hebben hoor hahaha boefje

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Positie zwemkleding
    HEEEELP!!!!!!!! Ik ben al de hele tijd aan het googlen naar tankinis en/of badpakken voor eind juni, maar kan niks vinden. Als ik dan een leuke heb dan is het alleen vanaf maat 42 of 44...
    Iemand een tip? Moet niet TE duur zijn...liefst onder de 50 euro

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    pfff ik ben moe!!

merk echt dat ik weer vermoeid begin te raken...vertelde vandeweek al over het in slaap vallen achter het stuur, maar kan nu ook wel in slaap vallen op kantoor :D

Heb net een mail gestuurd naar leidinggevende of ik niet om 3 uur kan stoppen met werken; dan kan ik nog even plat voordat ik Tomas op moet halen bij kdv...Ben benieuwd...

@rosa: hoe is jou gesprek gegaan vanochtend??

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    wehkamp.nl :)

7. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik zit hier ook rechtop te slapen ;/

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @lottie: ik had laatst een leuke gezien en hier ook al een keer geplaatst, maar kan even niet meer op merknaam komen zucht...

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Loepie
    Die zijn dus allemaal uitverkocht;)

10. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    :$ dan ben ik dus net op tijd geweest, ik heb er vorige week een besteld.

11. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Haaaaa slaapkoppen!
    Wilde wat schrijven maar ben het vergeten :(

Vanmorgen onder de douche was de beep helemaal wild! hahaha

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Leidinggevende komt binnen nav mijn mail net ( hoezo snel) en ik mag vandaag gewoon om 3 naar huis en dan word binnenkort bij de bedrijfsarts uitgenodigd. Laat ik nu vandaag om 3 uur een vergadering hebben en dus niet eerder naar huis kunnen, blegh!

Ik ga nu gewoon tot gesprek met bedrijfsarts wel om 3 uur naar huis...wie weet gaat er dan weer weken overheen voor ik wat hoor...

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Bikini's .. Tankini's .. Lastig

Ik heb zelf gewoon een grotere bikini gekocht. Ik zag dat ze bij de Zeeman ook tankini's hadden mischien dat dat ook wel wil ?

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ja daar had ik het met Cos ook over ja. Op esprit.nl of wehkamp stonden er wel. Ik heb daar ook besteld. Veel maten zijn al weg ja.

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    ha ha ja dat werkt bij mij ook zo hihi...
    mamaaaaa ik zit klem....hi hi

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    voelen: duidelijk heel laag! af en toe vervelend maar goed, it's alive and KICKIN'! hihi. gisteren kon ik zelfs een beetje voelen hoe het lag, echt bizar!!!! beneden een lang hard stuk en een stuk naar de zijkant was het rond, vreemd gevoel hoor!

zwemkleding: had ik februari al gekocht, ik moest en zou het hebben hihi

werk: hier val ik in slaap omdat ik niks te doen heb...... mijn baas is met pensioen sinds 1 mei. en ik heb in maart al aangegeven dat ik vanaf die dag geen werk meer heb. Tab wacht nog op antwoord. dus ik werk lekker thuis ;)

strakjes een mooie supergezonde salade in elkaar draaien voor vanavond. ingredienten:
    kip, stevige zoetzure appel (elstar), bleekselderij (lekker klein gesneden) yoghurt, mayo (klein beetje om het zure van de yoghurt te 'breken'), knoflook en bieslook.
    vanavond een bordje en voor morgen ook, dan is de kip extra zacht door de yoghurt. *begint nu al te kwijlen*

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dat klinkt heerlijk Tab! Jammie

18. hoi meiden

héél vlug:)

alles was super in orde en baby lag idd dwars, zoals ik gisteren al vertelde hier...
    alles er op en er aan en werd nu al 375gram geschat... had ook juist blaas geleegd dus mochten we even wat langer piepen tot ze zagen dat blaasje goed vulde

Bekijk bijlage 149852

en wat denken jullie

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Elsken!!
    hi hi mooi meegenomen dat jullie langer mochten kijken. Is het een jongen?

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lottie, zag net op Google, bonprix daar hebben ze ook positiekleding. Succes met zoeken!

Deel Deze Pagina