@ Cos Gefeliciteerd met je mijlpaal!!! Of we meer onderzoeken moeten doen, geen idee..... we zullen wel wat meer controles krijgen en hoe verder geen idee, morgen moeten we op een high risk spreekuur komen in het maasstad ziekenhuis dus dan ga ik die vragen bombarderen. Maar we weten nu wel zeker dat we geen kindje met een ernstige lichamelijke of geestelijke handicap krijgen. Nu kan het bijvoorbeeld nog wel astma hebben, dat is vervelend maar daar valt goed mee te leven.
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig wil jullie blije bubbel niet verpesten hoor Rosa echt niet .. Maar ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat omdat hij schijnbaar toch achter loopt zal er toch een verklaring voor zijn ? Ik lees net je reactie sorry haha
De verhoudingen kloppen inderdaad niet, maar heb ook al veel verhalen gelezen dat dat bij kan trekken. Las zelfs een verhaal van iemand waarin er 3 weken verschil zat tussen ledematen en 5 weken later was alles gelijk. Wat de huisarts van de week ook al zei Erasmus is een academisch ziekenhuis, die willen onderzoeken en dergelijke, en daar is niets mis mee, we zijn blij dat er naar gekeken wordt maar vroeger konden ze dit allemaal niet en toen ging het ook goed in veel gevallen. En zoals ik zei morgen naar een high risk spreekuur ivm schildklierafwijking en te hoog BMI waardoor er risico is op zwangerschapssuiker..........daar gaan we verdere vragen afvuren
Dat klopt, bij Maya zag de gyn ook iets aan de kamers vd hersenen en dat is ook bijgetrokken. Ze zien nou met alle 3/4d zoveel en willen geen risico`s nemen. Sucses morgen !!
Rosa das iig goed nieuws allemaal! Ik was namelijk geschrokken omdat je hier de eerste keer zei dat het hoofd groter was dan het lijfje! Das wel erg groot dan. Fijn dat het belangrijkste is uitgesloten! En het vocht bij het hartje kan ook wegtrekken? Hier net rucolasoep gegeten, vond het niet echt geweldig
Hehe !! eindelijk bij t bericht van Rosa!! super dat er geen chromosoomafwijkingen zijn gevonden !! en nu ? dan is jullie kindje gezond ?
oh ik lees het al super zeg hopelijk komend nieuws ook alleen maar goed! volgens mij maakt mini in mn buik ook een vreugde sprongetje word ineens wakker ! *boinkboink!* ! thanx voor de reacties op mn tummy trouwens nog
@rosa, gefeliciteerd met het goede nieuws !!! heb vandaag nog wel even aan jullie gedacht ... ben echt blij voor jullie !! @lydia, mooie buik !!
Rosa wat een fantastisch nieuws!!!!!!! Lydia mooie buik! Juffie welkom terug! Elsken gefeliciteerd met jullie boy!
haai meiden even een teken van leven heb de laatste dagen nogal veel last van buikpijn dus even heel erg rustig aan doen en veel plat liggen las wel dat er goed nieuws was voor RoSa super meid benieuwd wat er nu nog gaat volgen aan onderzoeken
Gefeliciteerd met het goede nieuws Rosa!!! geniet lekker van je chippies brengt me op een idee...... njam