Pfff om 3 uur 's nachts moet ik hooguit piessen en denk ik hoe snel kan ik weer in bed liggen hihihi. Ennuh stomme vraag misschien maar wat is een geboorteplan??
Goeiemorgen, Rosa, wat een super nieuws zeg gefeliciteerd en snel weer terug op je wolkje!!!!! Geboorteplan hier ook niet bekend. Hier gisteren een offdag gehad, me gewoon niet lekker voelen, slap als een vaatdoek, licht in mn kop,misselijk en kokken en ook buikpijn. Weet nu niet of het met het weer te maken heeft maar had het helemaal gehad. Heb de kids naar school gebracht en om 9 uur lag ik alweer op de bank te slapen. 12 uur Gino uit school gehaald en om half 2 lag ik alweer te slapen op de bank tot half 3. Savonds liep ik te trillen op mn benen en ben maar naar bed gegaan, kleine was erg druk in mn buik dus daar maak ik me geen zorgen over. Gisteren voor Gino laatste x zwemles gehad, er is nu nog 3x zwemles en dan gaat het zwembad dicht ivm renovatie (voor 3 maanden)maar Gino word maandag geopereerd dus mist de laatste 3 lessen. Nu kregen we gisteren dus ook gelijk een brief dat ze na de renovatie gaan beginnen met het abc plan. Mega balen gewoon want wij zijn nu al bijna 7 mnd bezig en moeten nu dus zowat overnieuw beginnen, want er komt nu duiken, 3 meter onder water, borst en rug crawl en door een gat zwemmen bij. Dus bijna niemand is het er mee eens. Dus dit gaat nu nog een hele tijd duren voordat Gino zn zwemdiploma heeft want hij heeft ook te weinig kracht in zn benen, dus maar ff overleggen met mn ouders wat we nu gaan doen. Ook had ik met Damian afgesproken dat hij elke maandag Gino uit school zou gaan halen en naar het zwembad zou brengen en ik dan met de wagen lopen (anders redden we het niet qua tijd) en dat kan ik ook niet van hem verwachten nog voor ong een jaartje.
Zie link geboorteplan Net terug vd zuster, eindelijk aangekomen. Over wat ik voelde gister,(opgezette onderkant, tussen benen) meteen rusten als ik dat weer voel, niks aan te doen...Bloeddruk was weer aan de lage kant.
Goede morgen! lekkere ideeën allemaal gisteravond zeg! Geboorteplan kan hier ook, mag maar moet niet. Vorige keer niet gedaan, denk nu ook niet. hahahahaha Tygo is gek op nederland in beweging, lig helemaal krom van het lachen, hij probeerd de pasjes na te doen met zijn 13mnd
breastmommy goed naar je lichaam luisteren dus!! Is je bloeddruk te laag of "gewoon" laag? (moeten we maar gauw zoute drop op sturen)
Goeiemorgen! @Rosa, wat een goed nieuws! Echt fijn meid Sporten, daar doe ik eigenlijk op het moment niets aan, de eerste drie maanden was ik zo misselijk dat ik daar niet aan wilde denken en tsja, daaarna is het er niet echt meer van gekomen. Denk dat ik binnenkort mijn abbonnement ga laten schorsen of opzeggen, want dit is ook zonde van het geld. Ben wel van plan om straks zomers lekker te gaan zwemmen! Geboorteplan, nog niet echt over gedacht...
sporten, in een club niet echt.. maar fiets elke dag.. heb ik altijd gedaan zelfs tot bij bevalling van de 3 meiden en zal dat deze keer ook weer proberen... gisteren heeft ventje online al wat kleertjes besteld... ben benieuwd als ze aankomen...
Bloeddruk is laag,niet te laag, k`zit op waarden van 110/60 en 90/60. Verklaart wel waarom ik me zo zwak en duizelig voel soms. Ik heb thuis een electrische bloeddrukmeter dus af en toe check ik even als ik me rot voel voor de zekerheid. Ik probeer idd naar m`n lichaam te luisteren, maar soms heb ik echt geen keus met 2 kids en totaal geen hulp, man komt meestal pas thuis om 8 uur. MMM drop, laurierdrop moet goed zijn omdat daar geen zout in zit waar je weer vocht van gaat vast houden. Salmiakballen en zwart witjes zijn daar blijkbaar ook goed voor ff gegoogled.. Geboorteplan: Ik heb het met alle 2 gedaan, want hier beval je standaard in het ziekenhuis en dan gaat alles snel , en ben je niet de enige waarmee ze bezig zijn. Dus als je je wensen bekend wil maken, is dat hier het beste. Hier is het ook echt niet verplicht, maar is het toch wel een gewoonte geworden.
Goedemorgen allemaal, Geboorteplan: ik wil er wel een gaan maken, heb net een voorbeeld van mijn buurmeisje gekregen dus ga die naar mijn idee aanpassen! Ik ben vandaag thuis gebleven, doe al 4 dagen 's nachts geen oog dicht en ben doodop en voel me net een vaatdoek (volgens mij zie ik er ook zo uit). Hooikoorts pfff ook even bij de dokter geweest of er niet iets mee te doen is. Ben alleen maar aan het piepen en snotteren.
Loepie beterschap! Nou ik heb ook weer een enerverende nacht gehad! Niet in slaap komen keelpijn/kriebelhoest Eerst mijn bed uitgebeld.. idioten midden in de nacht.. 5 uur Yara wakker... diaree.. gaat niet meer slapen.. uur later ben ik zelf aan de beurt en tot nu toe ren ik naar de wc! Ik bestel dus niet meer van dat restaurant dit is al de 3x Terug naar bed gegaan.. tot 2 x telefoon.. werkers bij de buren.. etc etc
aj Loepie dat is niet fijn.. En kon de dokter iets voor je doen? Beterschap!! Breastmommy idd die kids hebben geen aan /uit knop, zelfs geen harder zachter Hmm ons bod was niet goed genoeg, zelfs (nog) niet voor een tegenbod... En een min puntje, ze gaan eerst op vakantie dus kunnen er niet eerder dan half augustus uit :S Vandaag maar eens goed nadenken wat we qua prijs willen..