@aichaatje, jij ook beterschap!! @maaikyb, ooh balen van het bod, dat tegenbieden ook altijd... vreselijk irritant ja! oeh lekker uit eten jummie! @Lottie, nogmaals gefeliciteerd Zit op mijn werk en verveel me nogal... daarom lekker stiekum ff hier kletsen
hallo meiden, ik ben er wel, maar ook weer niet... mijn opa is vandaag opgenomen met longkanker, en er volgen nu allemaal onderzoeken dus ik lees wel mee, omdat ik niet wil achterblijven, maar heb geen puff om te reageren....
pff soppie, sterkte meis.. das geen fijn nieuws! hier klaar emt werken .. morgen nog een halve dag en dan weekend!
Sterkte Soppie KNuff Ik ben er ok niet echt actief voel me niet zo lekker heb allemaal blaren in mijn mond die nogal zeer doen. En verder wat grieperig ofzo maar echt doorzetten doet het ook niet .. Morgen naar de VK !
Cos sucses morgen bij de controle VK!! Zuurtje veel plezier morgen bij de 20 weken echo!! Ik ga zo de comp uitdoen, even rust nemen vanavond.
Ja hoor daar zijn ze weer... pannekoeken!! erg he? En nee niet als diner (dat was kip tandoori) gewoon als snack!!
soppie sterkte!! cos jij beterschap!! hier lekker vrij vandaag en morgen heerlijk verder niets te melden eigenlijk
Cos en Soppie dikke knuffels voor jullie!!! Hee dames vandaag effe lekker geshopt voor onze uk....... weer 2 leuke setjes gekocht en 1 gekregen van oma, die komt in de kraammand te zitten!! Die onze foto's
Hallo allemaal, Zo ben weer even een tijdje niet geweest. Heb ook eigenlijk niet veel terug gelezen sorry.... Hier gaat verder alles heel erg goed.. De meubeltjes voor de baby kamer zijn al een heel eind klaar alleen de deurtjes en het ledikantje nog, dan kunnen we eindelijk met de muren aan de slag..... Heb er veel zin in. In de namen komen we niet echt uit. We hebben er nog 10 openstaan en das nog best veel. Nouja we gaan gewoon steeds kijken. Over 2 weken vrijgezellen feest en over 4 weken trouwen JOEHOE!!!! Dus zal helaas niet zo heel vaak hier zijn... Liefs