Zuurtje.. mooie wagen meid! Mooie kleur! thnx iedereen.. Juffie.. mooie buik meis.. ik zal niet teveel (vr)eten Zenuwappig.. jaaa heel normaal.. ik was het dit keer ook erger als bij Sophie..
mooi Juffie!! Tis hier heel warm vandaag! Pfff Morgen moet ik de deur uit om voor Yara's graduation party een jurk te kopen (moet je toch zelf doen) kleur moet wit zijn... dus weer echt zon bruidsmeisje tralalala MAAR ze wil roze! Hoop dat ik het vol hou! Zijn allebei nog steeds niet lekker.
Hoi lievies! Ik kom me even afmelden voor de komende week! Wij vertrekken dadelijk lekker naar Cyprus.. Vind het vliegen met zo'n bolle buik wel spannende hoor! Tot volgende week, dikke kussen van ons
Heerlijk ,veel plezier!! En als je zin hebt kaap je maar een jetski en steek je zo ff de Middelandse Zee over naar Aicha en mij voor een kopje koffie!!
Moettie heel veel plezier !! Ik ben bij de Vk geweest voor het eerst. Best spannend. Alles was goed alles even doorgesproken. Over 4 weken moet ik terug komen. En het hartje klopte ook flink door zoals het hoorde boefje trapte aldoor tegen de doppler aan haha
hoii ! manoe super een goeie 20 weken echo.. hier is mini echt al 3 dagen volop op mn blaas aant bungeejumpen (voelt echt alsof je kei nodig naar de wc moet en er iemand in je buik duwt hihi ! )
leuek kleuren voor je wagen zuurtje . hier hebben we een Quinnybuzz zwart metalic zeg maar en de wandelwagen inzet is donkerlime groen. wil nog wel de rest aankleden met roze