September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

afspraken voor vandaag:

ikke: herhaling 20 weken echo om 12:05.....:D

ik moet vandaag terugkomen bij de echoscopist voor de 20 weken echo, omdat ze er de vorige keer niet goed voorlag en ze niet alles goed kon opmeten, maar in de grote lijnen was alles goed dus hoop geen gekke dingen te zien/horen.

@hier: eenpaar onrustige dagen gehad, ten eerste dat ze longkanker bij mijn opa hebben geconstateerd, mijn nicht tevens mijn beste vriendin en de peetmoeder van mijn kind(eren) die kreeg te horen dat ze nog een jaar op de wachtlijst moet staan voor een spermadonor (hun zijn al bijna 4 jaar bezig) en mijn rug die niet mee wilt werken waardoor heel veel dingen in huis blijven liggen....

zo dat was even mijn klaagbraak hihihihi....:p

heb niet veel tijd vandaag om te reageren, dus ik kan niet iedereen persoonlijk beantwoorden:

@aichaatje: ten eerste een dikke ((((KNUFF)))) ik kan er met mijn pet niet bij dat jou moeder (in jou toestand) niet compleet jou steun kan zijn....

@rinke: wauw wat een geweldig cadeau!!!

@zuurtje: gefeliciteerd met je 20 weken echo en jullie roze wolk...

@franka: nou je bent met deze meiden niet helemaal remi hoor ;)

@moetie: fijne vakantie!

@cos: wat fijn dat alles goed was en fijn dat alles goed bevallen was bij de vk....

@dingen voorbij zien komen: weer mooie buikjes, kinderwagens en leuke kleertjes...

@20 weken: joepie iedereen de 20 weken gepasseerd :D

heb nu geen tijd meer, dus als ik jullie niet meer spreek tot morgen

fijn weekend :)

2. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@soppie, veel plezier bij de echo !

maar ook heel veel sterkte met je opa ! (en je rug )
    en wat verschrikkelijk lang zeg... nog een jaar wachten ....

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Soppie heel veel plezier bij je echo en een hele dikke knuffel ook voor jou!!

Goedemorgen allemaal!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    soppie.. Dat is indd een heftig begin van je weekend.. Igg veel pleizer bij het spieken naar jullie beebje! Hier is ons meisje alweer de hele ochtend aan het fitnissen :D

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Soppie
    Is je echo goed gegaan?

Een vraagje voor de meiden mama's of to be..
    Wie heeft er het kamertje behangen?
    Ik zoek restjes behang, leuke roze, oranje, paarse, zilver, rode motief of effen maakt niet uit.. Stukjes van ong. 40 x 40..
    Wie heeft er nog wat?

Ik betaal de porto...

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juffie kan je niet helpen

hier wordt het een blauw kamertje met roze accessoires (behang ligt hier al enkele jaren te wachten, het zou de kamer van onze zoon worden maar die ligt op de kleinere kamer)

7. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL

de echo is super gegaan, ze lag er dit keer wel goed voor;)

zal morgen wel even nog een paar foto's spammen....

ik houd waarschijnlijk behang over, zacht roze met fuchiaroze bewerking. als het goed is staat er een foto van op de sept. hyves
    als het kamertje morgen behangen is laat ik het nog wel even weten.

gaat nu weer verder met klussen....

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    We zijn hier druk bezig in het kamertje. We hebben alle spullen opgehaald heel mooi laminaat uitgekozen. Mich gaat het nu sauzen. Leuk!!

9. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    mijn schoonmoeder is nu aan het sauzen :p

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    juffie ik heb wel roze met wit geblokt behang ..

en van dat vogeltjes lief behang maar moet ik eerst ff kijken of ik daar iets van overhoud..

11. babyleeuwtje

hihi leuk !! iedereen is aan de klus :)

wij zijn vandaag ook weer is verder gegaan ! heb nu opeens een soort van nesteldrang ofzo iets hahah dat kamertje moet gewoon af komen en ik wil opeens van alles in huis halen :D

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk Soppie !

Lottie ging vandaag kijken naar dat huis toch.. Spannend !!

Ik ben echt bekaf van het laminaat en verf uitkiezen. Het word vast erg mooi straks.

Ik word helemaal gekkkkkk er staat hier dus een boom die geeft van die pluizen af .. Heb je net gezogen ligt het hele huis weer vol pluizen bah.

13. juffie2008

@ Soppie en Lydia
    SUper meiden.
    ik zal ff op de Hyves een foto zetten wat ik er mee ga doen ;)
    Helaas kan ik onze kindekamers niet behangen vanwege de verkoop van het appartement :( dus probeer creatief de boel op te leuken :D

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Zuurtje fijn dat de echo goed was en GEFELICITEERD met jouw roze wolk!! Paars leuk! hebben wij alles bij Tygo van, denk dat we nu overstappen naar roze :D:D
    Rinke wat fijn en lief dat je meubeltjes hebt gekregen, ze zien er erg mooi uit!!
    Aicha wat k*t dat je moeder zo weinig contact zoekt.. <<hug>>
    Juffie hier geen behang, misschien na de verhuizing, maar dat zal nog wel even duren vrees ik..

Hier was ook alleen maar negatieviteit in de omgeving met de bv, maar bij ons gaat het heel goed! denk alleen wel dat het einde in zicht komt, door de zwangerschap weinig prodcutie en heel gevoelige tepels

15. juffie2008

@ Maaike
    JAMMER dat het nu ff niet lukt met de BV..
    Ik ben daarom in feb. gestopt.
    Omdat ik me zo beroerd voelde had ik zoiets ff een paar maanden niet ;)

@ Aichaatje
    Heb je nog last van voorweeen of gaat het nu goed bij je?

@ Cos
    Ook druk bezig geweest dus :D Lekker he dat het dan zo opschiet :D

Mn moeder neemt volgende week mijn oude boekenplank mee, rood met roze adn kan ik de kleuren gaan uitzoeken. Ga de commode over verven en het ledikant waar Christian nu nog inligt ook rood verven :D
    Hij krijgt voor zn 2e verjaardag (5dec) een peuterbedje.

Ohhh hij is vandaag voor het eest naar de kapper geweest :D Ging super goed!!

16. juffie2008

Ik heb bij de hyves bij kinderkamerideeen ff een oproepje gezet en een foto van wat ik er mee wil..

Wie helpt me nog verder?

17. babyleeuwtje

ik ben dus echt nog een kneus op baby gebied he hihi
    maar ik vraag me nu dus af ... slaapt een pasgeboren babytje in een slaapzakje onder een lakentje ??

Of gebruik je altijd maar 1 van de 2 ??:)

hihi ik voel me echt zoo een kneus he hahah :D

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Juffie wat een leuk idee! zo krijg je idd toch een nieuwe leuke vrolijke noot in het kamertje!!

Babyleeuwtje ik weet het nu nog niet altijd hoor :D:D Tygo slaapt thuis altijd in een pyama onder een (en bij kou 2) deken(s) met laken. Vriendinnen van mij hebben juist alleen maar een slaapzak. Tip: in het begin kan je bij een ledikant het laken ook dubbelvouwen dan heb je er niet gelijk 2 nodig, want je maakt dan het voeteneindop.
    Maar volgens mij kan een trappelzak en deken ook.. Ligt denk ik ook een beetje aan je kindje, Tygo ligt heel rustig in bed, maar is je kindje bewegelijker is de kans groot dat ze dekentjes aftrappen en dan is een slaapzak weer handiger..

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oj oj oj we gaan maandag het nieuwe tegenbod accepteren!! Dat wordt nog een boel geregel; 15juli moeten we er hier uit en we kunnen dan pas half augustus in het nieuwe huisje, maar wil dan eerst ook nog wat schilderen... Moeten dus ruim een maand overbruggen.... en dan maar hopen dat ik nog wat kan met 36weken zwangerschap :D

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Babyleeuwtje, geen zorgen komt allemaal vanzelf wel joh!

@Juffie, heel leuk die vlinders!

@Maaikyb, tijdens Yara's zwangerschap zijn we ook in de laatste maand verhuist.. Je kunt dan nog prima orders geven hoor ;) hahaha

Vandaag met mijn collega even snel voor Yara een jurk (lees sisi kitch verkleedkist jurkje) wezen kopen voor eindbal van school ;) anders mag je er niet in! Ben helemaal kapot! Pijn van onder en harde buiken! Max 5 winkels gezien maar in en uit de auto stappen doet zon zeer in mijn buik!
    Het staat haar wel weer ;) ons prinsesje!

Deel Deze Pagina