Wie houdt de afspraken lijst bij? 17 mei ;Maandag 13.30 Nicolette naar Internist 16 juni 10.30 bloedprikken 16 juni 12.30 afspraak gyn.
Franka houd de afspraken bij ! Vanmorgen in de zeikregen een uurtje les gegeven op de hondenschool. Ben echt bekaf en koud nu brrr
Na 2 dagen te hebben verlangd naard druiven, nectarines en egyptische bananen MOEST ik gewoon naar de groenteboer erg he.. kon die ene dag niet meer wachten tot ML zou gaan
Getsie das gezond hihihihihi......... nee hoor hier is fruit ook Hot Hot Hot en als ik er trek in heb moet ik het ook ala minuut hebben. Wat mijn buikie vraagt en in mijn koppie zit zit ........... laten we het netjes houden. En nog steeds ijs ijs ijs ijs ijs ijs.......mmmmmmmmmmmmm Druk druk druk morgen lees ik bij en zal ik overal op reageren. Knuffels
hier daarstraks een bui van jewelste gehad maar nu wel bewolkt en af en toe zon... maar er gaat nog wel regen komen .. nu ff naar mn neefje toe x
Hihi ik heb deze zwangerschap ook veel meer behoefte aan gezonde dingen :d Gek is dat eigenlijk Manlief kon het gister niet laten om een foto van mij te twitteren terwijl ik een bakje augurken leeg zat te eten hihi.. Ik had er ineens weer zo'n behoefte aan hihi..
Regen nog geen spat gezien, maar ook geen mooi weer. Toch ga ik zo ff wandelen met mn boefje, als hij ooit nog wakker word hihi Ik ben net wakker geworden.. hij is er rond half 1 ingegaan..
hier even snel *zwaaien* zijn druk bezig met de babykamer, en op de vloer na is hij bijna klaar!!!! als ik vanavond niet als een blok in slaap val op de bank, kom ik nog even langs...
Mich is ook flink opgeschoten met de babykamer .. Alleen het laminaat hoeft er nog maar in en dan is het af !!! Ik heb heel weinig trek aan gezonde dingen .. Echt verschrikkelijk is dat sinds ik weer wat eten kan moet ik mezelf wel echt dwingen goed fruit en vooral groente te eten. Ik heb er zoveel moeite mee. ik zit nu aan de haribo kersjes ook gezond toch hahaha
Gek is dat he? Ik kan nu geen vlees verdragen en heel veel zoete dingen eten, terwijl ik zo`n zoetekauw ben!
Hoi @llemaal hier weer een werkweekend erop zitten.. hou met moeite mijn oogjes open. Net even geluisterd naar ons meisje, na poosje zoeken heerlijk hartslag en veel bewegingen gehoord! mijn moeder gebeld die kon het via de tel ook goed horen vandaag alweer 22weken, morgen controle Zijn er eigenlijk nog meer meiden die resus negatief zijn? Heb bij Tygo tijdens en na de geboorte een prik gehad. geloof rond de 30 weken weer bloedafnemen en prik ervoor. zie dat we alle 20weken echo's nu hebben gehad?!
Ok! EN toen werden het pannekoeken met banaan LOL Veel plezier morgen Maaikyb! Er word zo te lezen heel wat afgeklust! Leuk hoor!
Ons kamertje is af !!! Laminaat ligt er in en het bedje staat al het lijkt echt super mooi Ik ben helemaal stuk.. Zoveel last van mijn rug en bekken heb vanmiddag al 3 uurtjes gelegen beetje tv kijken maar nee het helpt allemaal niet nu.