hey meiden, ben ik weer een keer. Erg druk gehad de laatste dagen. Vrijdagavond naar marco borsato geweest. Erg leuk, maar heeft me totaal niet goed gedaan. Kon heel het weekend geen stap meer verzetten vand e pijn in mn bekken. En dan had ik ook nog kramp gehad in mn kuit (ongeveer dagelijks ritueel..... nog meer mensen last van?) Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Gister meeting gehad met juni 2009 mama's. Erg leuk om elkaar en de kids weer te zien. Hoe is het verder hier?
Ja, bananen zij daar heel goed voor want daar zit magnesium in. Heb net een bod uitgebracht op MP voor een draagdoek.. Duimen...
Het was ehct een drama in het ziekenhuis Moest zoooooo lang wachten en mn zoontje was mee Kan nu wel janken van vermoeidheid.. Ga even iets leuks doen, aan mn omslagdoek, ciao!
theemuts welkom! verder heb ik af en toe ook kramp in mijn kuit (ik drink ook bijna geen melk en een geen banaan) hihi ga ik toch maar ff doen vandaag lekker vrij niet veel gedaan, ben na de crematie mijn bed nog ff ingegaan, had het koud en was moe.. ( van zo'n druk weekend, werken en piep slapen door vriendlief) zo maar ff boodschappen doen.. wie weet wat ik kan eten??? heb niet zo'n inspiratie we zouden gaan bbqen maar het is niet zo'n lekker weer.. juffie vervelend dat het zo lang duurde in het ziekenhuis.. zuurtje veel plezier!!