wat leuk dat er al enkele meiden zijn die weten of er een een zoon of dochter op komst is ben benieuwd of er bij onze volgende echo iets te zien zal zijn
oeh ! en hij was zich natuurlijk van geen kwaad bewust ! en een blaasontsteking .. hmmzz ook niet fijn maar is beter te genezen natuurlijk
Oh ik ben echt dol op mijn wasverzachter die is zo lekker !! Robijn sensation passiebloem en bergamot echt heerlijk
ik heb die rode en paarse van lenor die ruikt ook zoooo lekker en wasmiddel van dash zomer/lente fris !
hihi kan helemaal niet tegen wasverzachter, maar vindhet wel lekker ruiken! Hier nog geen kijkers, jammer.. Dan wordt het dus zaterdag?
Hey ladies! Hier goede berichten! Alles klopt en groeit volgens schema. Wel en heeeeele rare afspraak gehad, echo werd door iemand in opleiding gedaan en die iemand probeerde goed beeld te krijgen door DOOR mijn buik heen te willen! Auwts.... Affijn wel lang kunnen kijken hoewel ik het niet echt duidelijk ons kind vond.... Hopelijk beter beeld bij de 20 weken echo!
Woow wat is er veel geschreven !! daar gaan mn goede voornemens om actief te zijn hahah .... ik weet echt niet meer wat er allemaal geschreven is haha Ik ga toch wel mn best doen ! Hoe zit het bij jullie met de kilo's ? Ik ben nu al 4-5 kilo aangekomen ,... dat vind ik echt zoo verschrikkelijk !! Fijne avond nog allemaal